Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

KERJASAMA SATU RIALITI

Kerjasama Pas boleh jadi kenyataan

AddThis Sharing Buttons

Pas
(Ubah saiz teks) 
 
SHAH ALAM - Kesediaan Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang untuk bekerjasama dengan mana-mana parti bagi menubuhkan kerajaan di negara ini selepas PRU14, mampu menjadi kenyataan.

Penganalisis politik dari Universiti Malaya, Prof Madya Dr Awang Azman Awang Pawi berkata, Pas bukan NGO atau gerakan Islam sebaliknya sebuah parti politik yang fleksibel mengikut arus semasa.

“Pas dilihat mempunyai Plan B untuk berdepan realiti politik. Walaupun menetapkan syarat bagi sebarang kerjasama yang ingin dijalankan bersama mereka tetapi BN dan Pakatan Harapan boleh memenuhi syarat yang dikemukakan atau Pas meninggalkan prinsip mereka.

“Sebagai sebuah parti yang berbentuk fleksibel, mereka pernah menolak prinsip asal iaitu dengan menyertai PR yang ada DAP di dalamnya. Sejarah juga memperlihatkan Pas pernah berada dalam BN dan pernah bekerjasama dengan seteru untuk menang di Kelantan,” katanya kepada Sinar Harian, semalam.


Katanya, Pas dilihat lebih terbuka berbanding sebelum ini dengan kenyataan-kenyataan yang dikeluarkan menyentuh soal kerjasama antara parti.

“Mungkin mereka sedar sekarang ini mereka berada dalam keadaan panik selepas melihat begitu ramai orang hadir mendengar ceramah  Pengerusi Bersatu, Tun Dr Mahathir Mohamad di Kelantan,” katanya.

Menurutnya, meskipun Pas dilihat mendabik dada selepas mengisytiharkan mereka sebagai ‘kingmaker’ namun wujud kegusaran dalam soal hayat politik parti itu pada masa akan datang.

24 orang berkata:

Anonymous said...

mula2 pakat dgn BN, lepas tu pakat dgn PR, sebelum tu dgn BA. La ni mesra BN semula. Lompat2 gabungan mcm tu tak dikira mcm pelacur politik ka?? tanya jerrr.

Anonymous said...

ala bro ko jgn la marah2 bro,nak rebut undi bro, biasela,abis tu nak wat camne?ape yg ko harapkan kat politik ni bro?ko berharap ada terdapatnya 1 parti yg suci ke? hehehe..mana maunya bro hahaha..nak raih undi kena la pakai apa saja taktik bro..terpaksa bro..ikut kehendak ketika tu camne la..waktu pas nak kat lin guan eng ko dlu, bukan ke pas wat taktik yg rupa2nya negara islam tu xda dalam quran masa tu bro, rupa2nya xda tau bro haahaha..dia main2 kan je bro hal agama ni bro..masa tu ko g mana masa dia main2kan agama tu bro, ko senyap je masa tu??ko senyap masa tu pasal dia jual agama sambil berkawan ngan ko kan? haha..sekarang ko bising2 pasal dia jual agama sambil dah x nak kawan ngan ko lagi tapi kawan ngan umno kan? hehe.. sebenarnya diri ko yg zalim bro hehehe..ko la yg zalim bro hihihi..esok2 kot2 kalo dia jual agama sambil dah x nak kawan umno tapi dia jual agama sambil nak kawan ngan ko.. mesti ko ok punya kan? hahahahaha..ko zalim bro hihihi..

Anonymous said...

Cakap macam cibai.. Flexible hingga berbelit-belit .
Pakar u-turn ikut arus semasa aka munafik

pelet santet said...

KAMI SEKELUARGA TAK LUPA MENGUCAPKAN PUJI SYUKUR KEPADA ALLAH S,W,T
dan terima kasih banyak kepada AKI atas nomor yang AKI
beri 4 angka [1747] alhamdulillah ternyata itu benar2 tembus .
dan alhamdulillah sekarang saya bisa melunasi semua utan2 saya yang
ada sama tetangga.dan juga BANK BRI dan bukan hanya itu KI. insya
allah saya akan coba untuk membuka usaha sendiri demi mencukupi
kebutuhan keluarga saya sehari-hari itu semua berkat bantuan AKI..
sekali lagi makasih banyak ya AKI? bagi saudara yang suka PASANG NOMOR
yang ingin merubah nasib seperti saya silahkan hubungi KI JAYA,,di no (((085-321-606-847)))
insya allah anda bisa seperti saya?menang NOMOR 777 JUTA ,

PESUGIHAN DANA GAIB

PESUGIHAN UANG BALIK

DAN PESUGIHAN TUYUL






















KAMI SEKELUARGA TAK LUPA MENGUCAPKAN PUJI SYUKUR KEPADA ALLAH S,W,T
dan terima kasih banyak kepada AKI atas nomor yang AKI
beri 4 angka [1747] alhamdulillah ternyata itu benar2 tembus .
dan alhamdulillah sekarang saya bisa melunasi semua utan2 saya yang
ada sama tetangga.dan juga BANK BRI dan bukan hanya itu KI. insya
allah saya akan coba untuk membuka usaha sendiri demi mencukupi
kebutuhan keluarga saya sehari-hari itu semua berkat bantuan AKI..
sekali lagi makasih banyak ya AKI? bagi saudara yang suka PASANG NOMOR
yang ingin merubah nasib seperti saya silahkan hubungi KI JAYA,,di no (((085-321-606-847)))
insya allah anda bisa seperti saya?menang NOMOR 777 JUTA ,

PESUGIHAN DANA GAIB

PESUGIHAN UANG BALIK

DAN PESUGIHAN TUYUL

Anonymous said...

Sediakan tambahan 90 juta lagi, dan lihatlah bagaimana dubuk2 itu akan datang berkerumun berebutkan dedak. Ia akan pecah berita 5 tahun lagi melalui suara di audio yang akan datang.

Anonymous said...

Bukan pelacur politik tapi sundal politik

Anonymous said...

murahnya harga lebai, ditabur 90juta jer pun dah berkerumun mcm dubuk. rasanya audio nik abduh si anak derhaka tu jadi viral mungkin sebab ada yg tak puas hati sebab dapat dedak sikit sangat. ntah laa. mungkin yg otai baham lebih, yg junior dapat sikit.. ishh tak adil la mcm tu.

~PakKaramu~ said...

Apabila kamu mendengar seorang fasik membawa berita, maka kamu hendaklah berhati-hati, ATAU memang kamu suka menambah dosa , Alhamdulillah, teruskan mengata supaya dapat pahala !

Anonymous said...

Percaya cakap saya kerajaan Pas Kelantan akan jatuh pada pru 14.

Anonymous said...

pak karamu, nik abduh tu anak derhaka, dia yg mengaku sendiri sebab dia tikam belakang atgna. org mcm tu kita nak undi jugak ke? masuk neraka tak kalau undi anak derhaka?

Anonymous said...

pak karamu, nik abduh dan haji hadi dapat berapa juta dari umno? kereta2 mewah tu beli guna duit umno jugak ke? atau guna duit balak? atau duit tabung tin milo?

Anonymous said...

Ulamak su pd akhir zaman menggunakan gelarannya menjual agama untuk mendapat pangkat, kekayaan dan puji2an. Gelaran itu diperolehi hanya dengan sekeping ijazah major bahasa arab dari timur tengah. Banyak juga lepasan pegawai pencen kerajaan mengaku ulamak selepas mengutarakan hadis palsu sebagai sandaran untuk menjual agama.

Anonymous said...

Dah makan duit kejaan negeri sampai kembung perut, tiba2 buat qunut nazilah kepada gabungan pemimpin kerajaan negeri termasuk mereka sendiri yang telah mengembungkan perut mereka. Mudah2an doa qunut nazilah itu jatuh kepada mereka sendiri.

Anonymous said...

Bila Ajaran Sesat dan Ajaran Syaitan sudah menguasai nafsu untuk memenangi jawatan dan harta, maka bermacam2 gelaran, maki hamun dan doa sesat bermain di bibir para ulamak su. Tidak hairan mereka ini diumpamakan lebih bahaya daripada dajal.

موزه طه said...


السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اما بعد ، اهالي المنطقبة الشرقيه بالمملكة العربية السعوديه يسر شركة شام للخدمات المنزليه ان تعلن لجميع اهالي المنطقه عن بدأ تقديم خدماتها الخاصه بالمسابح للموسم الصيفي الجديد وذلك من خلال فروعا في مدينة الدمام ومدينة الخبر ومدينة القطيف ومدينة الجبيل ، واما عن فرعنا في مدينة الدمام فسوف تجدونه علي المتصفح تحت اسم
شركة تنظيف مسابح بالدمام
وايضا تحت اسم
شركة صيانة مسابح بالدمام
مقترنا برقم هاتف مندوبنا بالدمام لذل فللفحصول علي اي خدمه تخص المسابح تنظيفها او تشغيلها او صيانتها فليس عليك الا التصال بنا وسوف نصلك فورا ، واما اذل كنت من اهل مدينة الخبر وتحتاج الي ان تستفيد من خدماتنا في مدينة الخبر فسوف تجدنا علي المتصفح تحت اسم
شركة صيانة وتنظيف مسابح بالخبر
وفي هذا الفرع نسعد بتقديم كل الخدمات التي تخص المسابح لاهالي الخبر من خدمات تنظيف او صيانة او تشغيل برك السباحه ،ولاننا قد عملنا في شركة شام علي تغطية المنطقة الشرقيه كافه فقد حرصنا علي ان يكون لنا فرع في مدينة القطيف يختص بتقديم خدمات المسابح لجميع اهالي مدينة القطيف والذي سوف تجدونه علي المتصفح تحت مسمى
شركة تنظيف وصيانة مسابح بالقطيف
وهنا سوف تجدون كل ما يخص المسابح من خدمات تنظيف المسابح بالقطيف وصيانتها وتشغيلها ‘واما عن مدينة الجبيل فلنا ايضا هناك فرع يختص بتقديم خدمات المسابح لجميع اهالي الجبيل من تنظيف وصيانه وتشغيل وهذا الفرع سوف تجدونه علي المتصفح تحت اسم
شركة صيانة وتنظيف مسابح بالجبيل
بهذا اعزائي نكون في شركة شام قد استطعنا ان نغطي كافة انحاء المنطقة الشرقيه وتقديم كافة خدمات المسابح التي يحتاجها اهالي المنطقه باحدث الاساليب والطرق العلميه وباستخدام افضل مواد التنظيف واحسن اجهزة ومعدات الصيانه والتعقيم ، فلا تقلق عزيزي العميل ولا تحتار فشركة شام هي افضل اختيار .





Anonymous said...

Pas telah menghina Sultan Selangor dan rakyat negeri Selangor melalui doa sdr Dasuki.
Buat report polis!
Jangan bagi peluang parti penjual agama ini sesuka hati menghina.

Anonymous said...

din ayam si menantu hadi pun mentekedrah duit elaun dlm kumpulan Perangsang Selangor. doa tu utk din ayam sekali ke? exco pas dlm kerajaan negeri terkena tak doa laknat tu? atau doa tu pilih2 utk org PH jer? atau dasuki tu perli sultan selangor?? lebai2 pas ni kira nak menjahanamkan org jer.. balak dikelantan pun habis jahanam.

Anonymous said...

Mungkin teknik kingmaker bleh dipraktikkan di kelantan selepas pru14 nanti.

http://www.bourse-apprentissage-fc.fr/ said...

j'ai eu l'honneur de visiter le blog!

Anonymous said...

lebai pas sesuai jadi 'thief maker'. kat kelantan baham balak, duit cikgu yik, komisen jual tanah, duit tabung tin milo dan tabung memali pun ntah kemana. peringkat federal boleh sama2 bantu najib kebas duit rakyat, untung la lebai hadi, nik abduh si anak derhaka dan sekutu dapat laba dari duit 1mdb. lagipun lebai tuan brahim dah endorse dan puas hati dgn 1mdb, kira mcm dah halal la tuu.

pelet santet said...

KAMI SEKELUARGA TAK LUPA MENGUCAPKAN PUJI SYUKUR KEPADA ALLAH S,W,T
dan terima kasih banyak kepada AKI atas nomor yang AKI
beri 4 angka [5249] alhamdulillah ternyata itu benar2 tembus .
dan alhamdulillah sekarang saya bisa melunasi semua utan2 saya yang
ada sama tetangga.dan juga BANK BRI dan bukan hanya itu KI. insya
allah saya akan coba untuk membuka usaha sendiri demi mencukupi
kebutuhan keluarga saya sehari-hari itu semua berkat bantuan AKI..
sekali lagi makasih banyak ya AKI? bagi saudara yang suka PASANG NOMOR
yang ingin merubah nasib seperti saya silahkan hubungi KI JAYA,,di no (((085-321-606-847)))
insya allah anda bisa seperti saya?menang NOMOR 777 JUTA ,

PESUGIHAN DANA GAIB

PESUGIHAN UANG BALIK

DAN PESUGIHAN TUYUL

Sahra in Dubai said...

Terima kasih banyak kepada teman saya yang di Singapura ..! berkat postingan dia di halaman facebook TKI Sukses saya baca. Saya bisa kenal nama nya Mbah Suroto. saya tidak tau apa ini secara kebetulan saja. Tapi yang jelas saya berani sumpah demi alloh kalau saya tidak menikmati hasil nya bantuan dari mbah.

waktu itu setelah pikir-pikir kurang lebih 5 tahun kerja jadi Tkw di Saudi Arabia hanya jeritan batin saya alami. Berkat bantuan beliau melalui Pesugihan Dana Gaib nya ini alhamdulillah sekarang kehidupan saya jauh lebih baik dari sebelumnya.

Tergantung keyakinan dan kepercayaan saja. Banyak pilihan di berikan yaitu Dana Hibah, penglaris usaha dagan, dana gaib, anka gaib togel 3D,4D,5D,6D jampi pelet, ingin cepat dapat pekerjaan, dll....

Kini saya berbagi pengalaman saja sudah saya rasakan dan buktikan sampai sekarang. Atau mungkin ada teman mau hubungi langsung beliau ini nomer WhatsApp nya 0822 9127 7145 Semoga bermanfaat. aminn...

Info lebih jelas nya buka saja situs beliau di sini https://pesugihanputihislamia.blogspot.com.

reda gamal said...

Shorouk Shorouk for all household services from Cleaning of apartments, cleaning apartments, insect control and sewerage, offering you all the domestic services at the cheapest prices. Contact us to request the service you want Dear customer
شركة تنظيف بخميس مشيط
شركة مكافحة حشرات بخميس مشيط
شركة تنظيف مجالس بخميس مشيط

شركة تنظيف خزانات بالاحساء
شركة تنظيف خزانات بابها
افضل شركة تنظيف خزانات بالاحساء


raybanoutlet001 said...

zzzzz2018.5.17
ralph lauren outlet
nike trainers
coach outlet online
supreme outlet
michael kors outlet
coach factory outlet
oakley sunglasses
adidas ultra boost
prada outlet
coach outlet online

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.