Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

PAS JUMPA SULTAN BALIK ?

PESURUHJAYA PAS SELANGOR BERTANGGUNGJAWAB JUMPA SULTAN SECEPAT MUNGKIN,

TU DUIT RAKYAT, BUKAN DUIT PAKATAN HARAPAN.

JANGAN JADI MANUSIA YANG TIDAK ADIL DAN BERPILIH KASIH.

-Pak Karamu- 

 

9 ADUN PAS S'gor belum terima peruntukan, Azmin cuba kelirukan Massa

Empat daripada 13 Anggota Dewan Undangan Negeri (ADUN) PAS Selangor sudah mula menerima peruntukan masing-masing yang sebelum ini didakwa disekat oleh kerajaan negeri.

 
Pesuruhjaya PAS Selangor Sallehen Mukhyi berkata empat wakil rakyat tersebut adalah ADUN Paya Jaras, Mohd Khairuddin Othman; ADUN Dusun Tua, Razaly Hassan; ADUN Taman Templer, Zaidy Abdul Talib dan ADUN Seri Serdang, Noor Hanim Ismail.

 


"Setakat ini hanya empat ADUN PAS diberikan peruntukan dan yang lain belum lagi. 


Sembilan ADUN masih tak terima peruntukan dan guna wang peribadi bagi menjalankan program bantuan di kawasan masing-masing," katanya kepada pemberita.



Sallehen ditemui selepas menghadiri Istiadat Pembukaan Persidangan Penggal Keenam Dewan Undangan Negeri (DUN) Selangor ke-13, yang disempurnakan oleh Sultan Selangor Sultan Sharafuddin Idris Shah, di Bangunan DUN di Shah Alam, hari ini. -Bernama

26 orang berkata:

Anonymous said...

Suruh la ustart dasuki buat solat hajat mintak doa cepatkan duit tu.

Anonymous said...

Ya la, takkan hanya pandai doa kasi jahanam sesama makhluk jer? Doa la utk kebaikan.

An Anonymous said...

Tak pe sabar tuan2.. setakat ni dah mula nampak kesannya di kelantan dan perak.. kita tunggu lagi..

Anonymous said...

Moga pakatan harapa tewas dan tidak memerintah malaysia. Ph dan umno sama saja amalkan politik tindas tidak adil.

insan marhaen said...

kenapa azmin sekat peruntukan mereka? tidakkah sikap ini sama dengan UMNO dulu...

peruntukan itu hak rakyat melalui adun yang dipilih melalui pru

Anonymous said...

Puak puak Ni bekas puak2 umno ..peragai tetap macam umno..puii

Anonymous said...

Welcome back Wan, mana pi? Payment lambat ke?

Anonymous said...

Nasib baik la lebai tak tadbir selangor kalau tidak habis la duit rizab negeri. Kelantan tu miskin tak berduit, di bahamnya habis balak dlm hutan. Agamawan konon, phuiii.

Anonymous said...

Wan rosli, nik abduh tu mengaku dia anak derhaka, boleh ke dia jadi pemimpin kita? Nanti dia derhaka kat agong pulak.

Anonymous said...

Habis la rentung ph ngan pas kali ni.

Anonymous said...

Pak karamu, mrngikut firasat pak karamu agak2 brp haribulan parlimen akan bubar?

Anonymous said...

Kau tangkap sotong lagi baik

liyaalicia 98 said...

cara menyembuhkan mata kering
cara order walatra sehat mata

Anonymous said...

Jahat betul nik abduh tu yer, kesian arwah nik aziz. Patut la arwah dulu tak suka anak sendiri dan hadi, dua2 tu mmg baham duit umno. Duit2 tabung milo pi mana dah?

pelet santet said...

KAMI SEKELUARGA TAK LUPA MENGUCAPKAN PUJI SYUKUR KEPADA ALLAH S,W,T
dan terima kasih banyak kepada AKI atas nomor yang AKI
beri 4 angka [1924] alhamdulillah ternyata itu benar2 tembus .
dan alhamdulillah sekarang saya bisa melunasi semua utan2 saya yang
ada sama tetangga.dan juga BANK BRI dan bukan hanya itu KI. insya
allah saya akan coba untuk membuka usaha sendiri demi mencukupi
kebutuhan keluarga saya sehari-hari itu semua berkat bantuan AKI..
sekali lagi makasih banyak ya AKI? bagi saudara yang suka PASANG NOMOR
yang ingin merubah nasib seperti saya silahkan hubungi KI JAYA,,di no (((085-321-606-847)))
insya allah anda bisa seperti saya?menang NOMOR 700 JUTA ,

PESUGIHAN DANA GAIB

PESUGIHAN UANG BALIK

DAN PESUGIHAN TUYUL

Anonymous said...

sape x pangkah pas masuk neraka.. padan muka korang masuk neraka nanti..orang umno kawan ngan mca jadi kafir, sebab kalo islam kawan kafir jadi kafir.. padan muka korang baik pkr baik umno neraka la tempat korang..bodoh..so kalo korang nak selamat pangkah pas je walaupun dia dlu ajar akidah wahabi yg kelaut tu tuhan bersila atas langit.. hehe..

Anonymous said...

Mcmana nak tau kalau undi pas dapat masuk syurga? Ada resit tak?

Anonymous said...

Anak nik aziz tu kawan dgn CIA kafir harbi, anak dia masuk syurga tak?

Anonymous said...

Agen CIA tak kan tak bagi dana?

Anonymous said...

dapat dana dari cia makan sorang2 kot.

pelet santet said...

KAMI SEKELUARGA TAK LUPA MENGUCAPKAN PUJI SYUKUR KEPADA ALLAH S,W,T
dan terima kasih banyak kepada AKI atas nomor yang AKI
beri 4 angka [2219] alhamdulillah ternyata itu benar2 tembus .
dan alhamdulillah sekarang saya bisa melunasi semua utan2 saya yang
ada sama tetangga.dan juga BANK BRI dan bukan hanya itu KI. insya
allah saya akan coba untuk membuka usaha sendiri demi mencukupi
kebutuhan keluarga saya sehari-hari itu semua berkat bantuan AKI..
sekali lagi makasih banyak ya AKI? bagi saudara yang suka PASANG NOMOR
yang ingin merubah nasib seperti saya silahkan hubungi KI JAYA,,di no (((085-321-606-847)))
insya allah anda bisa seperti saya?menang NOMOR 570 JUTA ,

PESUGIHAN DANA GAIB

PESUGIHAN UANG BALIK

DAN PESUGIHAN TUYUL

Anonymous said...

Pas dah bungkus di Johor

Anonymous said...

pak karamu, org tua tua di kampung saya yg biasa dengar ceramah dari kaset2 yg dibeli masa ceramah2 PAS cakap, depa mmg yakin tu suara anak nik aziz dlm audio yg viral tu. macamana ni? jenuh saya nak tepis bagitau yg anak nik aziz tu bukan agen cia.

Anonymous said...

pak karamu, dlm audio yg viral tu cakap; arwah tg nik aziz pun ada terima duit dari umno!! betul ke? sedih laa mcm ni, kenapa takde sapa2 pi repot polis? ini perbuatan jahat utk buruk2kan org yg dah meninggal dunia. sedangkan kita semua tahu arwah tg nik aziz mmg lawan umno sampai habis umur. kenapa biarkan anak sedara arwah dari parti amanah yg gi repot polis? org pas dah tak sayang arwah tg nik aziz ke? atau mmg betul arwah makan duit umno?? sedih laa mcm ni.

Sahra in Dubai said...

Terima kasih banyak kepada teman saya yang di Singapura ..! berkat postingan dia di halaman facebook TKI Sukses saya baca. Saya bisa kenal nama nya Mbah Suroto. saya tidak tau apa ini secara kebetulan saja. Tapi yang jelas saya berani sumpah demi alloh kalau saya tidak menikmati hasil nya bantuan dari mbah.

waktu itu setelah pikir-pikir kurang lebih 5 tahun kerja jadi Tkw di Saudi Arabia hanya jeritan batin saya alami. Berkat bantuan beliau melalui Pesugihan Dana Gaib nya ini alhamdulillah sekarang kehidupan saya jauh lebih baik dari sebelumnya.

Tergantung keyakinan dan kepercayaan saja. Banyak pilihan di berikan yaitu Dana Hibah, penglaris usaha dagan, dana gaib, anka gaib togel 3D,4D,5D,6D jampi pelet, ingin cepat dapat pekerjaan, dll....

Kini saya berbagi pengalaman saja sudah saya rasakan dan buktikan sampai sekarang. Atau mungkin ada teman mau hubungi langsung beliau ini nomer WhatsApp nya 0822 9127 7145 Semoga bermanfaat. aminn...

Info lebih jelas nya buka saja situs beliau di sini https://pesugihanputihislamia.blogspot.com.

raybanoutlet001 said...

zzzzz2018.5.17
moncler outlet
ralph lauren uk
ralph lauren outlet
tory burch outlet
coach outlet
pandora
nhl jerseys
true religion jeans
bottega
moncler jackets

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.