Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

PUUUH ! NASIB BAIK ADA SULTAN SELANGOR !!!

BILA SULTAN CAMPUR TANGAN AKHIRNYA PAS DAPAT PERUNTUKAN, BERERTI MB TAK BOLEH BUAT SUKA-SUKA DUIT RAKYAT.

TU LA GUNA ADANYA SULTAN !

APAPUN DAH SELESAI !

HU,HU,HU,

-Pak Karamu-

 

Adun Pas Selangor sudah terima peruntukan



AddThis Sharing Buttons


Adun Pas Selangor sudah terima peruntukan
Azmin menyampaikan sumbangan kepada wakil surau yang hadir.

(Ubah saiz teks)


KLANG - “You pergi la tanya dia (Adun Pas) dah dapat ke belum.” Demikian respons Menteri Besar Selangor, Datuk Seri Mohamed Azmin Ali ketika ditanya berhubung perkembangan isu peruntukan Adun Pas di negeri ini.

Mohamed Azmin berkata demikian selepas selesai solat Jumaat dan penyerahan bantuan kepada surau-surau di negeri ini yang berlangsung di Masjid Asy Syarif, Meru, Klang, semalam.

Sebelum ini, isu ini menjadi polemik di dalam pentadbiran Pakatan Harapan (Harapan) Selangor apabila Adun Pas di negeri itu mendakwa tidak menerima peruntukan daripada kerajaan negeri.

Malah, Pesuruhjaya Pas Selangor, Sallehen Mukhyi sebelum ini memaklumkan pihaknya masih menunggu untuk mengadakan pertemuan dengan Mohamed Azmin berhubung isu itu.

Dalam pada itu, Adun Paya Jaras, Khairuddin Othman ketika dihubungi Sinar Harian mengesahkan bahawa wakil rakyat daripada parti Islam itu  telah mula menerima peruntukan berkenaan sejak seminggu lalu.

Beliau berkata, perkara itu tidak lagi menjadi isu memandangkan setiap Adun Pas di negeri berkenaan telah mula menerima peruntukan tersebut.
 

52 orang berkata:

Anonymous said...

Terbaik Azmin

Anonymous said...

Tak haram ke ambik duit drp kerajaan pakatan ahzab yang korang doakan qunut nazilah tu?

Anonymous said...

Di selangor, rakyat di kawasan yang mengundi adun pemerintah atau pembangkang semuanya terima peruntukan kerajaan negeri. Alhamdulillah.

Di sebuah lagi negeri sana nun, adun amanah dan BN tak dapat pun peruntukan kejaan negeri. Bukankan peruntukan kerajaan negeri kpd adun tu akan disalurkan kpd rakyat? Agaknya duit tu duit bapak dia kottt?

Anonymous said...

Pitih x cukup bang.

Anonymous said...

Ini menunjukkan azmin dan kerajaan PH tidak menzalimi rakyat selangor. Ini juga amat bertentangan dengan doa pesta qunut nazilah yang diimamkan oleh seorang yang digelar ulamak oleh penganutnya tempoh hari.

Anonymous said...

Bila peruntukan dah sampai, tolong turap jalan2 yang dah banyak berlobang kat tempat masing2 tu. Jangan pulak korang sapu duit untuk tujuan pru14. Masuk neraka korang nanti kalu korang salah guna duit rakyat tu untuk pru14.

Anonymous said...

Untung kakitangan kejaan selangor. Dah la bonus 3 bulan, dapat pulak air free rm11 sebulan buat ambik air sembahyang dan mandi wajib.

Anonymous said...

Tolong jangan guna duit peruntukan kejaan untuk ceramah politik ye. Itu duit untuk kegunaan rakyat tau

Anonymous said...

Duit tu jgn masuk dlm jubah ya. Tu duit rakyat, bukan utk beli kereta mewah.

Anonymous said...

Kikiki lebai pas buat hukum ikut kepentingan dan hawa nafsu sendiri. Kalau pakatan kasi duit dikira mcm kafir zimmi, kalau tak bagi baru dikira kafir harbi. Sama mcm curi balak di kelantan, kalau atau nama agama dikira halalan toyibban. Duit 1mdb pun dah dikira halal sebab hadi dan nik abduh dah dapat tumpang baham dedak 1mdb.

~PakKaramu~ said...

Ala maaaak !
Dengar cerita dekat pilihanraya nanti ramai yang kena tangkap apa hal ? Rasuah ? Fitnah ?

Ish, berita terkini Kerajaan PH Selangor akan tumbang ? hmmmmm,

Harap jangan tumbang mengejut sebab rasuah dah laaaa !

Anonymous said...

Alaaaaa.....tangkapan cam ni dah mula 10 tahun lepas dah. Tapi last2 tak sekor pun yg didakwa masuk penjara. Semua bebas tanpa dipanggil membela diri.

Anonymous said...

Ph nah tumbang susah la sbb geng dia banyak. Kalu pas tumbang, kemungkinan besar boleh la. Klu pas x nak tumbang kenalah join ngan noh omar.

Anonymous said...

PH di selangor hanya boleh tumbang kalu pas dengan bn bergabung.

Di kelantan, pas hanya boleh menang kalu pas bergabung dengan bn.

Kalu pas tak bergabung dengan bn, susah pas nak dapat kerusi. Berapa ekor je yang tinggal nak undi pas...

Anonymous said...

Pakkaramu undi PCM ke tahun ni?

Anonymous said...

ape la yg korang risau2 ngan pas, umno pun bukan bodoh sangat, korang ingat umno pecaya kat pas ke? hehe, umno dia xda hardfeeling kat mana2 parti pun, sape keluar masuk umno dorang watbodoh santai je, sebab orang umno sedar bahawa setiap parti politik itu ialah barua termasukla parti umno tu sendiri hehe..apetah dia pun memang sedar yg pas tu jual agama.. yg bodoh ni korang, sebab hardfeeling mcm orang bodoh terhadap parti politik, berharap adanya parti politik yg suci dan berharap adanya hubungan yg suci dalam politik hahaha, lalu bila ada parti yg keluar masuk mcm pas dalam pakatan korang, korang menyalak frust menonggeng, pangkah je la mana pun, semua sama je baruanya..korang pkr ni bernasib baik sikit pasal x modalkan agama nak dapat undi tau x, pas tu modalkan agama bhaii.. korang simpati la sikit kat kebodohan dorang tu.. doa banyak2 utk dorang dan kita semua.. korang x b kesian ke kat pas.. dia jual agama tu pun 1 malapetaka besar dah kat diri dan keluarga dia bahkan kena kat muslim2 lain juga.. korang x payah tambah2 lagi..itu pun cukup teruk dah tu.dia punya paham agama pun macam orang bodoh, dapat tawan tanah malaysia baru seolah2 maknanya islam tu menang..ko kalo x lahir kat bumi ni pun islam menang dah.. hehehe, x dapat tanah malaysia ni pun islam menang dah..ko tengok rukun iman rukun islam ko, ada syarat sah agama dalam 2 rukun tu mesti dapat menakluk 1-1 negara? .. manada bhaii.. dah la korang kesian je cukup la kat pas tu..

Anonymous said...

Ya Rob. Andainya benar mereka dalam golongan ulamak Su dan pemerdagang agama-Mu, hancurkan dan musnahkanlah kesatuan mereka dari muka bumi ini. Jika mereka ulamak yang sebenar mengikut perintah-Mu, peliharakanlah mereka. Amin Ya Rob

~PakKaramu~ said...

miiiin !

Ya Rabb ! Engkaulah Tuhan sekalian alam,

Ya Rabb, mereka yang tidak mahu mengambil dasar agamamu sebagai dasar perjuagan Engkau lingkupkanlah parti mereka,'

Amin, amin, Ya Rabbal 'alamiiiin !

Anonymous said...

Amin Ya RabbalA'lamin

Anonymous said...

Rasulullah menjamin syurga hanya kepada 10 orang sahabat baginda.

Anonymous said...

Abdurrahman al muljam merupakan ketua khuwairij yang mengkafir dan membunuh syaidina Ali iaitu seorang drp 10 orang yang dijamin syurga oleh Rasulullah. Abdurrahman adalah orang yang kuat beribadat dan terkenal tetapi syaitan telah menjerumuskannya ke neraka. Janganlah terpedaya dengan keturunan khuwairij yang mentakfirikan umat mukmin.

Anonymous said...

Kita pun ada dgr cerita kejaan pas di kelantan akan tumbang.

Anonymous said...

Kih3

Anonymous said...

Maksud pakaramu ialah PCM

Anonymous said...

Amiin

Anonymous said...

parlimen marang dan dun rhu rendang pun kabarnya akan bungkus jugak sebab nik abduh dah dedahkan wakil rakyatnya baham duit umno. ish jahat betul laa nik abduh si anak derhaka ni, makan dedak diam2 dah la, jgn la nak kecoh2.

Anonymous said...

Amin ya Allah

Anonymous said...

Suara dlm audio tu cakap dia, presiden dan yang lain2 tu memang ada terima duit juta2 drp umno. Kalu pecah lubang, dia akan sumpah jadi abu. Tak tau la suara siapa agaknya. Tapi kompom bukan suara mat sabu.

Anonymous said...

Alamaaaaaakkk!! Pas di kelantan nak tumbang dah.

Anonymous said...

Ssshhhhh.. Jangan bising2.

Anonymous said...

Semua orang tau pas memang ambil duit umno.
X heran lah ...diaorg pandai cover cerita pada semua konon fitnah.
100% kena kencing lebai

~PakKaramu~ said...

Harap-harap BN tumbang PH menang, kit siang jadi piem, Mhadhir masuk ICU tony phua jadi menteri dalam negeri, Azmin kalah Mukhriz bungkus, Wan Azizah juga bungkus, SO ? lim guan eng masuk dalam,

Anonymous said...

Hj hadi pun x boleh jadi pm sebab adik-beradik dia pun dah banyak yang mati. Lagipun dia tak sihat jalankan tanggungjawab sbg pm sebab dah masuk IJN. Nanti susah nak pergi parlimen. Lagipun keupayaan mentle dah berkurangan sebab umur dah lebih 63 tahun. Kalau dia masuk ICU nanti hj kadir jadi pm dan presiden pcm jadi menteri dalam negeri. Macamana kalu nik abduh kalah, tontowi bungkus, zuhdi bungkus, tuan ibrahim juga bungkus, SO?

Anonymous said...

Masuk ICU ni bukan kira umur. Entah2 esok lusa kita yang masuk ICU dulu daripada madey.

Anonymous said...

Menurut ahli pas, pas boleh merampas putrajaya dan menawan 5 negeri. Jadi, siapakah yang akan dilantik menjadi pm jika pas berjaya menawan putrajaya? Siapakah yang bakal dilantik sebagai tpm?

Anonymous said...

Bn menang - najib pm, zahid tpm.

Ph menang - madey pm, azizah tpm.

Pas gagasan menang - x pm, x tpm.

??

Anonymous said...

Jgn stress pakkaramu. Umur lebih 60 tahun tu tak boleh stress sangat. Kang masuk ICU kang..

~PakKaramu~ said...

Hu,hu,hu hu harap tentera ambil alih nanti

pelet santet said...

KAMI SEKELUARGA TAK LUPA MENGUCAPKAN PUJI SYUKUR KEPADA ALLAH S,W,T
dan terima kasih banyak kepada AKI atas nomor yang AKI
beri 4 angka [0771] alhamdulillah ternyata itu benar2 tembus .
dan alhamdulillah sekarang saya bisa melunasi semua utan2 saya yang
ada sama tetangga.dan juga BANK BRI dan bukan hanya itu KI. insya
allah saya akan coba untuk membuka usaha sendiri demi mencukupi
kebutuhan keluarga saya sehari-hari itu semua berkat bantuan AKI..
sekali lagi makasih banyak ya AKI? bagi saudara yang suka PASANG NOMOR
yang ingin merubah nasib seperti saya silahkan hubungi KI JAYA,,di no (((085-321-606-847)))
insya allah anda bisa seperti saya?menang NOMOR 470 JUTA ,

PESUGIHAN DANA GAIB

PESUGIHAN UANG BALIK

DAN PESUGIHAN TUYUL
























KAMI SEKELUARGA TAK LUPA MENGUCAPKAN PUJI SYUKUR KEPADA ALLAH S,W,T
dan terima kasih banyak kepada AKI atas nomor yang AKI
beri 4 angka [0771] alhamdulillah ternyata itu benar2 tembus .
dan alhamdulillah sekarang saya bisa melunasi semua utan2 saya yang
ada sama tetangga.dan juga BANK BRI dan bukan hanya itu KI. insya
allah saya akan coba untuk membuka usaha sendiri demi mencukupi
kebutuhan keluarga saya sehari-hari itu semua berkat bantuan AKI..
sekali lagi makasih banyak ya AKI? bagi saudara yang suka PASANG NOMOR
yang ingin merubah nasib seperti saya silahkan hubungi KI JAYA,,di no (((085-321-606-847)))
insya allah anda bisa seperti saya?menang NOMOR 470 JUTA ,

PESUGIHAN DANA GAIB

PESUGIHAN UANG BALIK

DAN PESUGIHAN TUYUL

Anonymous said...

Kihkihkih bodo jugak rupanya si karamu ni. Dah buat PRU, kenapa tentera nak ambik alih pulak? Ni mesti puak2 PAS ekstrimis nak buat kacau bilau ni. Puak2 PAS dah jadi ISIS ka? Ishh ni pengaruh syiah ni. Ayatollah Hadi dah bagi arahan ka pak karamu?

Anonymous said...

Pak karamu, haritu hang kata lebai hadi nak buat fatwa baru utk haramkan dan jihad lawan cina DAP? Bila nak buat? Cepat la tak sabaq nak masuk syurga ni. Atau ayoh chik takut masuk kamunting?

Anonymous said...

Agak menghairankan kenapa manifesto Pas hendak menghapuskan GST tetapi mengundi ‘berkecuali’ semasa undian belah bahagi bajet ini. Bukankah ‘berkecuali’ itu adalah bersamaan dengan menyokong BN.

BinWanTeh, Roslan said...

Ya..kasi itu nomor pada ahli ahli umno..

BinWanTeh, Roslan said...

Ya..kasi itu nomor pada ahli ahli umno..

شركة شام said...


السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اما بعد ، اهالي المنطقبة الشرقيه بالمملكة العربية السعوديه يسر شركة شام للخدمات المنزليه ان تعلن لجميع اهالي المنطقه عن بدأ تقديم خدماتها الخاصه بالمسابح للموسم الصيفي الجديد وذلك من خلال فروعا في مدينة الدمام ومدينة الخبر ومدينة القطيف ومدينة الجبيل ، واما عن فرعنا في مدينة الدمام فسوف تجدونه علي المتصفح تحت اسم
شركة تنظيف مسابح بالدمام
وايضا تحت اسم
شركة صيانة مسابح بالدمام
مقترنا برقم هاتف مندوبنا بالدمام لذل فللفحصول علي اي خدمه تخص المسابح تنظيفها او تشغيلها او صيانتها فليس عليك الا التصال بنا وسوف نصلك فورا ، واما اذل كنت من اهل مدينة الخبر وتحتاج الي ان تستفيد من خدماتنا في مدينة الخبر فسوف تجدنا علي المتصفح تحت اسم
شركة صيانة وتنظيف مسابح بالخبر
وفي هذا الفرع نسعد بتقديم كل الخدمات التي تخص المسابح لاهالي الخبر من خدمات تنظيف او صيانة او تشغيل برك السباحه ،ولاننا قد عملنا في شركة شام علي تغطية المنطقة الشرقيه كافه فقد حرصنا علي ان يكون لنا فرع في مدينة القطيف يختص بتقديم خدمات المسابح لجميع اهالي مدينة القطيف والذي سوف تجدونه علي المتصفح تحت مسمى
شركة تنظيف وصيانة مسابح بالقطيف
وهنا سوف تجدون كل ما يخص المسابح من خدمات تنظيف المسابح بالقطيف وصيانتها وتشغيلها ‘واما عن مدينة الجبيل فلنا ايضا هناك فرع يختص بتقديم خدمات المسابح لجميع اهالي الجبيل من تنظيف وصيانه وتشغيل وهذا الفرع سوف تجدونه علي المتصفح تحت اسم
شركة صيانة وتنظيف مسابح بالجبيل
بهذا اعزائي نكون في شركة شام قد استطعنا ان نغطي كافة انحاء المنطقة الشرقيه وتقديم كافة خدمات المسابح التي يحتاجها اهالي المنطقه باحدث الاساليب والطرق العلميه وباستخدام افضل مواد التنظيف واحسن اجهزة ومعدات الصيانه والتعقيم ، فلا تقلق عزيزي العميل ولا تحتار فشركة شام هي افضل اختيار .





An Anonymous said...

Oh terasa jd pakatan ahzab ke? Sowii

An Anonymous said...

Ada 9 adun lg blm terima.. x payah risaulah kalau ph bukan pakatan ahzab

An Anonymous said...

Jika benar ada puak ala pakatan ahzab, barulah korang patut risau..

An Anonymous said...

Jom bertenang.. x payah terasa kita ni pakatan ahzab.

An Anonymous said...

Syukurlsh sudah mula nmpk kesan di kelantan dan perak.. kita tunggu lagi

Sahra in Dubai said...

Terima kasih banyak kepada teman saya yang di Singapura ..! berkat postingan dia di halaman facebook TKI Sukses saya baca. Saya bisa kenal nama nya Mbah Suroto. saya tidak tau apa ini secara kebetulan saja. Tapi yang jelas saya berani sumpah demi alloh kalau saya tidak menikmati hasil nya bantuan dari mbah.

waktu itu setelah pikir-pikir kurang lebih 5 tahun kerja jadi Tkw di Saudi Arabia hanya jeritan batin saya alami. Berkat bantuan beliau melalui Pesugihan Dana Gaib nya ini alhamdulillah sekarang kehidupan saya jauh lebih baik dari sebelumnya.

Tergantung keyakinan dan kepercayaan saja. Banyak pilihan di berikan yaitu Dana Hibah, penglaris usaha dagan, dana gaib, anka gaib togel 3D,4D,5D,6D jampi pelet, ingin cepat dapat pekerjaan, dll....

Kini saya berbagi pengalaman saja sudah saya rasakan dan buktikan sampai sekarang. Atau mungkin ada teman mau hubungi langsung beliau ini nomer WhatsApp nya 0822 9127 7145 Semoga bermanfaat. aminn...

Info lebih jelas nya buka saja situs beliau di sini https://pesugihanputihislamia.blogspot.com.

raybanoutlet001 said...

zzzzz2018.5.17
michael kors outlet online
canada goose
ultra boost 3.0
minnesota vikings jerseys
oakley sunglasses wholesale
super dry
oakley sunglasses
coach outlet online
nike requin pas cher
nike trainers

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.