Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

ISU 756 AHLI PAS MASUK UMNO PALSU

Salam

Isu seramai 756 orang ahli Pas menyertai UMNO di bahagian Larut adalah palsu, isu yang sengaja diada-adakan itu hanya untuk mengalihkan isu penyelewengan tanah Felcra  di Sungai Malau oleh Raja Ahmad Zainuddin supaya tidak heboh diperkatan rakyat yang tidak berpuas hati tentang pemberian tanah felcra kepada Ibu nya sendiri seluas 6 hektar  menjadi senjata mengkaburkan mata rakyat

Sudah menjadi  amalan kepada UMNO apabila ada isu yang tidak dapat dirahsiakan maka mereka akan mengalihkannya dengan isu palsu yang lebih hangat supaya rakyat terpengaruh dan melupakan isu yang sebenarnya, kepada UMNO Perak jika hangpa nak bagi tanah kat adik beradik hangpa berapa banyakpun tak apa sementara hangpa berkuasa tapi jangan buat fitnah sebab zaman la ni pokokpun boleh bercakap

2 orang berkata:

GuruBashid said...

Mereka bukan masuk UMNO Palsu, tetapi UMNO yang asli, iaitu yang memperjuangkan agama, bangsa dan negara. UMNO mana ada yang palsu seperti PAS.

Anonymous said...

memoerjuang kan agama,bangsa dan negara ke atau memperjuangkan tembolok mereka saja?. Yang nampak yang umno ni lebih kepada duit. cuba suruh mereka istihar harta mereka, pasti mereka enggan.

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.