Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

HANYA UNTUK MEGAJAR PENGKHIANAT HUKUMNYA WAJIB

BUKA BALIK SEJARAH HANGPA YANG HODOH,
BILA PEMBANGKANG KATA PAS MACAM-MACAM,FITNAH MACAM-MACAM
PAS SABAR, TAPI SABAR DENGAN PENGKHIANAT TAK BOLEH LAMA-LAMA.
 
BILA PAS BUAT KENYATAAN, AMBOIII, TAHU PULAK MARAH, ITU MENUNJUKKAN HANGPA KURANG AJAR,
 
 
-Pak Karamu-
 
 
 
Kenyataan Pas gambarkan parti bongkak: Mahfuz
Mahfuz Omar
Mahfuz Omar
 
SHAH ALAM - Kenyataan Pas yang mengarahkan pembangkang berundur dan memberi laluan kepada parti itu untuk bertanding sendirian menentang Umno di menggambarkan parti itu sombong dan bongkak.

Ahli Parlimen Pokok Sena, Datuk Mahfuz Omar berkata, Pas tidak seharusnya mengeluarkan kenyataan sedemikian kerana ia boleh menyebabkan parti itu hilang sokongan daripada pengundi.

"Kenyataan sebegitu tidak membantu untuk bina keyakinan masyarakat terhadap Pas. Sebaliknya ia semakin menjarakkan hubungan Pas dengan masyarakat dan pengundi yang bukan terdiri daripada ahli Pas.

"Ahli tegar Pas mungkin akan rasa seronok. Tetapi Pas kena ingat yang kemenangan Pas terdahulu bukan bergantung kepada undi dan sokongan ahli Pas semata-mata," katanya kepada Sinar Online.

Sebelum ini, Pas dilaporkan 'mengarah' parti pembangkang supaya jangan masuk bertanding di 80 kerusi pilihannya pada PRU14 akan datang.


Ketua Penerangan Dewan Ulamak Pas, Datuk Dr Mohd Khairuddin Aman Razali berkata, ia bagi mengelakkan berlakunya pertembungan tiga penjuru ketika Pas menentang Umno.

Menurut Mahfuz lagi, kenyataan yang dibuat Mohd Khairuddin juga seolah-olah​ menggambarkan rasa cemas Pas untuk mendepani PRU akan datang.

"Pas patut berundinglah (dengan Pakatan Harapan). Bertanding tak sampai 80 kerusi dahulu pun Pas tak pernah menang," katanya lagi

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.