Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

PUUULA MAAAAAK TUAN IBRAHIM MAIN ASAP PULAK


TUAN IBRAHIM MASAK KE ? PAKAI KUALI APA ? 
 
 
-Pak Karamu-
 
 
Jangan kacau kerusi Pas: Tuan Ibrahim
Jangan kacau kerusi Pas: Tuan Ibrahim
Tuan Ibrahim (dua, kanan) ketika melakukan gimik perasmian Muktamar Dewan Pemuda Pas, hari ini. 
 
ALOR SETAR – Pertandingan tiga penjuru pada PRU14 boleh dielak sekiranya Pakatan Harapan tidak mengganggu kerusi yang ditandingi Pas, kata Timbalan Presiden Pas, Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man.

Beliau berkata, perkara itu tidak menjadi masalah sekiranya Pakatan Harapan menumpu kepada lebih 100 kerusi Parlimen yang lain.

“Kalau mereka tak ganggu kerusi Pas dan tumpu kerusi lain, saya ingat tak ada masalah. Yang penting mereka jangan kacau kerusi Pas kerana masih ada lebih 100 kerusi lagi yang boleh diberi tumpuan.

“Jangan tumpu kepada kerusi yang Pas dah ada bina kekuatan, ia tidak akan menambah dan tidak ada nilai tambah kepada pemarkahan,” katanya kepada media, hari ini.

Menurutnya, sekiranya Pakatan Harapan menumpu kepada kerusi lain dan tidak mengganggu kerusi Pas, maka pertandingan tiga penjuru boleh dielakkan.

“Kita yakin boleh menang tapi jangan kacau ganggu kerusi Pas, kalau tidak akan kalah semua. Kita tiada kerjasama dengan Pakatan Harapan.

“Tetapi kita perlu elak tiga pertandingan tiga penjuru. Kalau mereka (Pakatan Harapan) boleh elak, Pas akan elak juga untuk tiga penjuru,” katanya.

6 orang berkata:

Anonymous said...

PH akan serang kelantan, kedah dan terengganu. Kalau pas kacau PH di negeri itu, PH akan kacau semua kerusi pas seluruh negara.

Anonymous said...

Oleh sebab PH nak perintah Malaysia, PH wajib bertanding di semua kerusi supaya dapat majoriti 2/3. Kerusi cina dap ambik, kerusi campuran dan melayu bagi 3 pkr, amanah dan bersatu. Pas kalau nak semua kerusi pun dialu2kan. Jangan halang PH nak bertanding di semua kerusi sbb malaysia negara kita semua.

Anonymous said...

Kalau pru14 pas bertanding 3 kerusi saja pun, PH akan letak calon jugak. Target kita ialah pas kalah 100% supaya pas dapat pengajaran.

Anonymous said...

Pru14 nnt masak rentunglah Pas kali ni sampai hangus. Parti kera sumbang.

Anonymous said...

Statement ni lg mmbara kami yg brjuang utk islam. PH blh sedia keranda lps pru14 nnt. Canteeekkk

Anonymous said...

Tuang presideng pung mb sepenggal dah kena tendang dgn umat Islam Tganu lg mau sembang angkuh..pru14 kerusi marang blh sedia keranda nnt. Canteekkkk

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.