Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

KERAJAAN SELANGOR BERJALAN SEPERTI BIASA

BILA PUTUS HUBUNGAN ANTARA PAS&PKR
MEMANG UJUD SPEKULASI NAMUN IA
MENJADI ASAM GARAN UNTUK
KECUTKAN PERUT. HARAP IA TIDAK TERJADI
MEMANDANGKAN PILIHANRAYA SUDAH HAMPIR
 
-Pak Karamu-
 
 
 
Dakwaan lompat parti hanya propaganda
Shuhaimi Shafiei
Shuhaimi Shafiei

SHAH ALAM - Khabar angin tentang empat Adun PKR akan lompat parti bagi menubuhkan kerajaan campuran baru di Selangor disifatkan sebagai propaganda semata-mata.

Ketua Penerangan PKR Selangor, Shuhaimi Shafiei berkata, spekulasi tersebut mungkin berpunca daripada pihak yang ‘ingin kembali’.

“Itu hanya propaganda dan spekulasi semata-mata. Mungkin ada pihak yang kecewa kehilangan kedudukan satu ketika dahulu berharap untuk kembali.

"Sejak 2008 ramai Adun dikaitkan melompat sana sini namun ia tidak berlaku. Jika ada pun hanya satu kes terpencil di Selangor.

“Kita sedar ada sedikit usaha pihak tertentu ke arah itu sejak November 2014 lagi dan terbaru, mereka merisik khabar dengan beberapa adun. Mungkin mereka terlibat dengan penyiaran propaganda itu,” katanya kepada Sinar Harian.

Beliau berkata demikian mengulas laporan sebuah blog mengatakan empat Adun PKR akan meninggalkan parti itu dan menubuhkan kerajaan baharu.

Katanya, di sebalik khabar angin itu, kerjasama dengan semua Adun dari Pas, Amanah, Dap dan PKR berjalan dengan baik hingga kini.

“Malam ini pun beberapa Adun dari PKR dan Pas menyertai delegasi menteri besar ke Timur Tengah bagi meninjau keadaan pelajar-pelajar Selangor di sana.

“Maka tiada masalah besar atau apa-apa yang berlaku. Kerajaan negeri berjalan seperti biasa dan lancar. Pakatan Selangor akan teruskan pentadbiran seperti biasa dan kami kekal fokus dengan agenda Membangun Bangsa, Memakmur Negeri," katanya.

2 orang berkata:

Anonymous said...

Cilake. Kenapa tak jadi lompat. Kenapa exco sorang tu tak nak berambos. Sayang elaun puloh2 ribu kot??? Majlis ulamak cepat la kasi kompom putus. Hadi cepat sikit la kasi suroh exco mung tu berambos

Anonymous said...

Pondang mana nak putus bhaii

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.