Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Begini kesesakan jalan raya musin raya hari ini, terkemut-kemut !

Trafik bergerak perlahan di bahagian utara



27 Ramadhan 1432H. [MOD] -

Trafik bergerak lancar di kebanyakan Lebuhraya Utara Selatan (Plus) kecuali di bahagian utara yang bergerak perlahan berikutan peningkatan jumlah kenderaan.

Seorang jurucakap PLUSLine memberitahu Bernama trafik bergerak perlahan antara Bukit Kayu Hitam ke Thailand, Bukit Tambun ke Juru, Pulau Pinang, Terowong Menora ke R&R Sungai Perak dan Slim River ke Sungkai.


police parliament blockade traffic jams in city area 140708 02Katanya trafik dari tol Sungai Besi ke arah Selatan masih lancar dan kenderaan dikesan mula meningkat dari Sedenak ke Simpang Renggam, Johor.


"Kita menjangkakan kenderaan akan bertambah selepas waktu tengah hari hingga ke petang," katanya ketika dihubungi hari ini.


Sementara itu menurut twitter Plus Trafik, terdapat satu kemalangan yang berlaku pukul 11.57 pagi ini di km30.8 arah utara dari Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA) ke Putrajaya, namun tiada laluan terhalang dan trafik lancar.


Jurucakap Lembaga Lebuhraya Malaysia (LLM) pula memberitahu kenderaan bergerak perlahan di Plaza tol Gombak.
free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.