Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Huuuuu ! alah hai ! aku benci kerajaan selangor sebab bagi air free



Saturday, August 27, 2011

AKU BENCI KERAJAAN SELANGOR!!!!


بسم الله الرحمن الرحيم

Bil air 20sen jer... ngarutlah..kah..kah..kah..

Aku nak kongsikan dengan korang bil air salah sorang jiran aku ni.. dia ni orang atas pagar..
bukan menyokong mana-mana parti.. tetapi dah tentulah dengan menjadi jiran aku,dia mendapat banyak input tentang Kerajaan Pakatan Rakyat.. dan sikit sebanyak,apa yang aku sampaikan kat dia memang masuk dalam kepala dia... dan dia pun mula berani cakap yang "pemimpin kerajaan BN ni banyak "sembang" jer... tapi abok pun takde... "

"cakap nak lawan rasuah,tapi dorang sendiri yang rasuah.." itu kata dia yer.. bukan kata aku.. dan sudah tentulah aku setuju dan aku gembira bila dia nampak semua tu...

dan semalam,dia tunjukkan aku bil air dia,dia kata masa Khir Toyo dulu tak pernah macam ni.. sebenarnya dia ni dah berbulan-bulan tidak bayar bil air sejak pakatan ambil alih Selangor... tapi tak pernah tunjuk kan kat aku bil air dia.. tapi semalam tah nape,dia tunjukkan kat aku bil air dia.. aku pun apa lagi..aku ambik dan kongsikan dengan korang ler.. korang tengok sendiri ok..



ini bil air yang dikeluarkan di negeri Selangor... bukan di Perak, bukan di Johor, bukan juga di Melaka yang dikatakan maju tu..

aku harap korang hargailah apa yang Pakatan Cuba buahttp://www.blogger.com/img/blank.gift untuk mengembalikan hasil Negeri kepada rakyat Selangor... kalau kita bagi UMNO menang pada PRU 13 nanti... mungkin jiran aku dan ramai lagi yang menikmati bil yang macam ni sekarang tidak akan dapat menikmatinya lagi..

Kerana UMNO adalah penghisap hasil rakyat jelata..- lianglahad

Note: Pemimpin umno yang kata " AKU BENCI KERAJAAN SELANGOR!!!" kah kah kah kah

0 orang berkata:

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.