Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

LAAA ! ORANG UMNO TAK TAU LAGI KE FADZIR DAH KELUAQ UMNO !


Tuesday, January 10, 2012

GEMPARRR..!!! KADIR SYEIKH FADZIR KELUAR UMNO..???!!!


Semalam, masa aku dalam court bicara Anwar, aku bengang giler bila tengok Kadir Syeikh Fadzir ni masuk sama dalam court bagi sokongan kat Anwar. Apa dia ni bebal ke apa?

Aku tengok dia terhegeh-hegeh dalam court..tersengih-sengih macam kerang busuk "teman tapi mesra" kat tepi dinding dengan pemimpin pembangkang. Rasa macam nak suruh je dia duduk dalam kandang Anwar tu..

Setahu aku, Kadiaq (Kadir) ni masih ahli UMNO dan merupakan bekas Menteri BN. So memandangkan dia dah macam sibuk sangat nak jual bontot tak lakunya tu pada Anwar, aku nak tanya Kadiaq...BILA LAGI NAK KELUAQ UMNO DAN MASUK PKR..???

Kadiaq ni memang dah melampau! Ada sekali tu, Kadiaq racun seorang pegawai khas politik UMNO untuk keluar parti! Haram jadah betoi!!! Nasib baik la budak tu tak bodoh macam dia...

Oiiii..Kadiaqqq..!!! Bukan orang tak tau apa yang hang buat kat utara nunnnn!!! Hang kaya raya noooo..? Elok hang keluaq la dari UMNO cepat-cepat..!!! Tak pun masuk je DAP macam Aspan Alias dan Sakmongkol AK47 tu!

Lagi satu, kepada adik Kadiaq..Aziz Syeikh Fadzir..tolong la belasah sikit abang hang yang tak sedaq diri tu..hang tu Ketua Bahagian UMNO..suruh la dia keluaq UMNO cepat sikit..dah naik menyampah aku tengok rambut dan kelaku dia tu..!!!

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.