Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

PAKAR MOTIVASI TETAP ADA ALASAN, SEKALIPUN SUMBANG ! Ma'af !

Surat Terbuka Untuk Dr Hassan Ali
Posted on Tuesday, January 10 @ 03:09:23 PST by paktam
  Oleh smartlife

"Assalamualaikum; Dr, saya amat berasa sedih dengan berita pemecatan Dr. Saya berasa begitu kecewa dan saya rasa macam ada yang tak kena dalam hal ini. Namun, saya masih bhttps://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiQCMJ34h4kgfhcn_8ABuz_rvYyQZJkdoYKT2eHR81zWACV7YSMNd6ae9f4-cvkod_bjlKKWX3Vn8phy790Us19WBEm0XAsWH1zCItUmPUWetabdhbOok9ptC8LoEWWV2815seJ_uTI_GUV/s400/%253D%253Futf-8%253FB%253FNl8xLmpwZw%253D%253D%253F%253D-759853erlapang dada kerana ini adalah kehendak jemaah. Saya kata kehendak jemaah adalah kerana jemaahlah yang memilih mereka.


Apalah yang dapat saya buat selain daripada berdoa dengan mengharapkan petunjuk Allah. Saya harapkan agar Dr. bersabar dan sentiasa memohon perlindungan Allah.  Siapalah saya ini untuk mengeluarkan kata-kata itu kepada Dr. Dr, merupakan pakar motivasi. Buku-buku yang Dr. tulis dan terbitkan bukannya sebuah dua.


Untuk makluman Dr, saya adalah antara peminat Dr. Saya begitu berminat dengan ceramah Dr. Jika Dr datang ke Negeri Sembilan, insyaAllah saya akan turut hadir untuk mendengar ceramah Dr. Tak cukup dengan itu, saya akan beli kaset-kaset yang mengandungi ucapan Dr.



Pada hemat saya, bukan saya sahaja yang berbuat begitu, malah ramai lagi yang seperti saya. Mereka juga bukan calang-calang orangnya. Mereka begitu menghormati perjuangan Dr.


Dr,

Saya juga amat kecewa. Malah terkejut. Memang saya tak sangka, sungguh tak sangka. Sebagai pejuang Islam, Dr. mengungkit-ungkit akan kononnya jasa-jasa Dr. yang lepas-lepas.  Habis Dr.! Habis!



Bukan saya orangnya untuk menghukum dalam urusan dosa dan pahala. Tetapi itulah yang saya telah pelajari di dalam kuliah-kuliah agama. Saya tak mahu menghuraikannya dengan lebih panjang kerana saya rasa Dr. lebih maklum.

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.