Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

HUDUD JOHOR, MCA AKAN KELUAR BN ?

Siapa Presiden MCA? : Muhyiddin umum MCA tidak akan keluar BN


30 Syaaban 1433H. [MOD] -

Saya sedikit keliru bila membaca berita mengenai kehadiran TPM dalam satu majlis MCA di Pagoh dan dalam majlis tersebut dia tidak semena-mena mengumumkan MCA tidak akan keluar BN.

Bukankah Chua Soi Lek Presiden MCA dan dialah yang sepatutnya mengumumkan langkah tidak mahu keluar BN bukanmya Muhyiddin.

Ataupun kalaulah pemimpinb MCA yang lain mengucapkan perkara tersebut baru kena pada tempatnya.

Beliau berucap pada Persidangan Perwakilan Pemuda dan Wanita MCA Bahagian Pagoh 2012 di Dewan Jawatankuasa Kemajuan Kampung (JKKK) Pekan Lenga, Pagoh

"Kita ada semangat kekeluargaan dan yang penting zaman susah kita sama-sama susah, MCA tidak ada mahu keluar BN pun, ia tetap sebahagian anggota BN dan selama-lamanya menjadi komponen penting dalam BN" Kata Muhyiddin

Belioau juga menyifatkan MCA sebagai teman sejati dalam Barisan Nasional (BN) kerana parti komponen itu sanggup susah dan senang bersama walaupun dalam suasana politik masa kini yang amat mencabar.

Timbalan Perdana Menteri berkata, kesanggupan itu mengukuh serta mematangkan lagi hubungan antara parti komponen BN sekali gus menjadikan BN bertambah kuat.

Pada majlis itu, Muhyiddin yang juga Menteri Pelajaran menyerahkan sumbangan sebanyak RM390,000 untuk keperluan empat buah sekolah jenis kebangsaan Cina (SJKC) di daerah ini.

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.