Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

ELOK DIA NI DISUNATKAN SEKALI LAGI !

Wednesday, August 8, 2012

SUNAT SOKONG MIC & MCA : ULAMA SELIPAR JEPUN UMNO

UTUSEX makin merapu dengan berita sampah mengarut dan tak masuk akal untuk memperbodohkan orang kampung ayam itek lembu dan kambeng.

Kali ini Utusan melaporkan fatwa baru kononnya dikeluarkan oleh pengasas Pondok Geting, Tumpat yang mengharamkan orang Islam daripada mengundi DAP.

Malah katanya orang Islam juga tidak boleh mengundi PAS, dan KEADILAN yang bekerjasama dengan DAP kerana parti itu menentang penubuhan negara Islam dan Hudud.

Tapi yang lucunya undi MCA dan MIC dibolehkan kerana mereka tidak menentang penubuhan negara Islam dan Hudud kah kah kah 

kih hkih Teman bubuh saikit gambar al fadzil us harapan UMNO ini kih iih



http://dppwm.blogspot.com/2012/08/sunat-sokong-mic-mca-ulama-selipar.htm

2 orang berkata:

XUMNO said...

Sokong cadangan PakKaramu 100%. Bukan sunat saja tapi buang abih dengan telor2 sekali biar dia jadi sida2. Agaknya ini yang orang tua2 dulu gelar Lebai Kulop.

Anonymous said...

Salam, Itu lah standard guru-guru pondok sekarang ni. Kalau asyik Aku yang buat, aku itu aku ini semua aku jawabnya islam kulit la sirik tak lepas lagi, tu yg keluar fatwa macam haramjadah.

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.