Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

KATAK PASIR MAS TERKANTOI, BANGANG TAK HABIS !

Wednesday, August 15, 2012

Anwar terlibat gerakan Freemason?.. Ibrahim Ali kantoi..

Malang sungguh nasib Ibrahim Ali kali ini, niat dihati mahu memburukkan DS Anwar Ibrahim dengan mengaitkannya dengan gerakan Yahudi antarabangsa, Freemason..tapi beliau telah diperbodohkan oleh pemberi maklumatnya sendiri...

Semalam Raja Katak ini telah tampil dengan dokumen yang kononnya adalah bukti keterlibatan DS Anwar Ibrahim dalam gerakan Yahudi antarabangsa, Freemason.


Kononnya beliau terkejut apabila melihat nama Anwar tersenarai sebagai salah seorang ahli dan pemimpin dalam organisasi Yahudi antarabangsa, Freemason.


Ini berdasarkan senarai kedudukan yang disiarkan dalam laman web organisasi tersebut, Civil Service Lodge No. 148 katanya..

Bagi mengelakkan dirinya disaman oleh DS Anwar beliau berkata beliau tidak menuduh tetapi hanya  menuntut DS Anwar memberi penjelasan kerana perkara ini sangat mustahak kononnya...


Oleh kerana beliau tidak menyiasat akan maklumat yang diperolehinya perkara yang hendak dijadikan isu bagi menyerang DS Anwar Ibrahim, beliau telah terbawaisu lapuk yang ditimbulkan oleh Blogger Pro UMNO pada tahun 2008, yang telah memberikan malu besar kepada blogger tersebut.

Laman sesawang yang dirujuk oleh Ibrahim Ali itu sendiri sebenarnya telah mendedahkan bahawa Anwar Ibrahim yang dimaksudkan bukanlah Anwar Ibrahim, Ketua Pembangkang parlimen Malaysia.

Di bawah ini Anwar Ibrahim (lelaki paling kanan dalam gambar) yang dimaksudkan, seorang lelaki Arab berperut buncit gemuk pendek seperti Ibrahim Ali.

Terpaksalah Ibrahim Ali cari isu lain pula.. maklumlah PRU dah semakin dekat.. tak ada isu nanti Najib tak nampak pula kehebatan Raja Katak ni....

Sumber Info :
MiLo SuaM

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.