Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

SELAGI ROYALTY ATAU EHSAN TAK SAMPAI PADA KERAJAAN NEGERI ERTINYA TIADA FAEDAH

Aug 3, 2012

Tekanan menggila : Najib umum royalti Kelantan hari ini?


Dengarnya Najib nak umumkan royalti Kelantan hari ini.

UMNO pula nak jadi hero. Gua sebagai ayah bermaruah kepada anak Kelantan gua, tak kisah siapa yang nak jadi hero.


Asalkan royalti diserahkan kepada akaun kerajaan negeri yang boleh diaudit dan dibentangkan dalan dewan. Demi kpentingan anak gua.


Bab siapa layak jadi hero, gua serahkan kepada Pencipta gua. Gua akan terus melawan untuk objektif pendaratan hasil bumi ke Kelantan pula.


Lillahitaala.

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.