Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

MANGKOK AYUN ?

 
 

“Jika benar Umno membela nasib Melayu dan orang Islam mengapa semasa persempadanan pilihan raya semula beberapa buah negeri seperti di Kelantan, Kedah, Perlis, Terengganu yang ramai Melayu tidak ditambah kerusi Parlimen dan sekarang Umno masih tidak beri jawapan tentang perkara itu,”.

07 January 2013

Datang jauh,AES sape mangkuk hayun ni!!!!!

Posted by mantaro on Monday, January 07, 2013 0 comments

Antara mangsa yang hadir daripada 34,980 orang kena saman (OKS) hadir ke Mahkamah Slim River 
Rakyat di permainkan! Datang jauh2, tulis nama dan boleh balik.. Ada daripada KL, Penang, Perlis datang tapi tak ada kes. Rakyat diperbodohkan Umno!
Datang dari jauh untuk selesaikan kes saman AES.. Akhirnya dimaklumkan tiada kes... Dr Raja Ahmad(KUIS) meminta pihak kerajaan umumkan status saman AES ini segera.. Jika tidak rakyat akan menanggung banyak kerugian dan kesusahan.. datang dari jauh...terpaksa ambil cuti....Dalam pada itu,  Dr Raja Ahmad Iskandar(KUIS) Naib Ketua Pemuda PAS Malaysia menyatakan  Pakatan Rakyat memberi jaminan sekiranya mengambil alih Putrajaya semua saman AES ini akan dimansuhkan dan rakyat tak perlu lagi terkejar-kejar kepada suatu yang tidak pasti seperti ini...  foto Faeez .


0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.