Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

PAS TAK BOLEH KWAR PR NANTI TUHAN MARAH ! hu hu hu

Suara Mahadhir macam yang dituntut oleh umno, macam juga yag dituntut oleh NASA dan HASSANG ALI dan macam juga yang di inginkan oleh PERKASA DAN PAKEDA, andainya PAS KELUAR PR maka BN menang bergaya  - Pak Karamu
 
Mahathir: Pas tak berani keluar PR
NORSHAHZURA MAT ZUKI
6 Februari 2013
Tun Dr Mahathir Mohamad.
Bekas Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad
 
KUALA LUMPUR - Pas tidak berani keluar daripada Pakatan Rakyat (PR) kerana bergantung kepada DAP, kata bekas Perdana Menteri, Tun Dr. Mahathir Mohamad.

Beliau berkata, parti yang memperjuangkan Islam itu akan kekal bersama PR kerana 'menyayangi Karpal'.

"Jika Pas keluar daripada PR, parti itu akan kalah. Dia (Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat) meraikan hari jadi bersama Karpal (Pengerusi DAP, Karpal Singh) dan menyambut perayaan Thaipusam bersama.

"Mereka tidak berani keluar PR, Nik Aziz bercerai dengan Nasha (Nasharudin Mat Isa) tetapi dia tidak mahu bercerai dengan DAP," katanya pada sidang media selepas merasmikan Majlis Pelancaran Buku bertajuk Antarctica: Malaysia's Journey to the Ice di sini, hari ini.

Semalam, Nasharudin yang juga Ahli Parlimen Bachok meminta Pas keluar daripada PR.

2 orang berkata:

Anonymous said...

Amat la bengong sangat bekas PM aku nie sampai dah tak tau nak bezakan Benggali dengan Melayu atau lebih jelas kafiaq dengan Islam, kalau Karpal dia tak belajar rukun iman dan rukun Islam tapi Nasha tu orang Melayu Islam dan tau apa itu Islam jadi bila dah duduk dalam parti yang mendukung prinsip Islam kenalah ikut peraturan dan undang-undang yang termaktub dalam parti Islam samalah juga dalam UMNO kenapa bila sampai kesatu tahap ahli tidak boleh bersuara kerana takut diketahui oleh lawan, makin tua makin melalut usahlah tunjukkan yang kita masih gilakan kuasa untuk mentadbir negara berilah peluang orang yang lebih muda dari kita yang sudah nyanyuk ni.

Anonymous said...

Woi madey a/l iskandeer kutty. Booo toooh pak hang............balik kerala la. Haram jadah punya kutty.

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.