Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

PADAN MUKAAAA !


Monday, May 20

Macai tegar Amno MERAJUK di kesan [Saksikan SIAPA...]

KIMMA meroyan pasal HINDRAF ditatang Najib..!
Kongres India Muslim Malaysia (KIMMA) Pulau Pinang telah menyatakan rasa tak puas hati mereka kerana KIMMA tiada dalam kabinet sedangkan HINDRAF yang secara terang-terang menentang kerajaan sebelum ini diberi tempat dalam kabinet baru Najib.

Pengerusi Badan Perhubungan KIMMA negeri Faruk Raju Mohamed berkata pertimbangan itu perlu sebagai menghargai jasa parti itu yang banyak membantu BN dalam menarik undi India Muslim sepanjang pilihan raya ke-13 yang lepas.

Beliau berkata usul memohon jawatan timbalan menteri dalam kabinet baharu itu telah disuarakan pada Konvensyen KIMMA Kebangsaan ke-36, 13 Okt tahun lepas, dan usul itu telah dihantar kepada perdana menteri.

Perlantikan P Waythamoorthy sebagai timbalan menteri dalam pentadbiran Datuk Seri Najib Tun Razak, dikecam. Malah KIMMA menyebut pemimpin de facto Hindraf, P Uthayakumar, berkata bahawa adiknya itu tidak lagi mewakili pergerakan Hindraf, macam mana boleh dilantik mewakili Hindraf.

Adakah Waytha sebagai mandur India terbaru..? Apakah dia bakal dinobatkna sebagai "Samy Vellu" baru bagi masyarakat India Malaysia..? Nampaknya KIMMA akan tersisih lagi jika tiada seorang pun wakil mereka dalam kabinet.

Nampaknya kesatuan puak India kian parah, walaupun mereka sedikit tapi mereka amat bercelaru. Mereka ada MIC, ada HINDRAF dan ada KIMMA! Belum masuk PPP dll lagi...

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.