Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

27 Oktober, 2013

Petanda Awal BN Bakal Bungkus Di Sg. Limau

Pilihan raya kecil DUN Sngai Limau masih belum panas meskipun hari penamaan calon telah berlalu sejak lima hari lalu.Penduduk mendakwa suasana yang berlalu sekarang seperti tidak seperti pilihan raya kecil seperti selalunya yang sibuk dengan kempen.
Menurut mereka, apa yang berlaku ialah kunjungan pemimpin BN terutama Umno serta dari Pakatan Rakhat khussunya PAS.“Umno dan PAS yang sibuk di sini, pemimpin dari kaum lain tidak nampak muka lagi, kalau ada pun seorang dua sahaja.
“Mungkin dua atau tiga hari sebelum mengundi iaitu 4 November depan, Sungai Limau akan sesak dengan kenderaan dari luar daerah ini.“Ketika itulah kedua-dua pihak (Umno dan PAS) akan mengeluarkan semua isu untuk mendapatkan undi,” kata Abdullah Hashim, penduduk Sungai Limau.
Pilihan raya kecil keduaPilihan raya kecil Sungai Limau adalah yang kedua selepas Kuala Besut bagi tahun 2003 ini.Bagaimanapun, seorang penduduk lain – Zulkifli Ishak – berkata, jalan di sekitar Sungai Limau terutama pada sebelah petang dan malam.
Beliau menambah, ceramah berkelompok sudah mula diadakan oleh kedua-dua belah pihak terutama waktu malam.“Semua kampung akan ada bendera dan banting besar, tetapi saya tengok lebih banyak bendera PAS berkibar.
“Sungai Limau merupakan kubu kuat PAS, tidak hairanlah bendera PAS bersaiz besar lebih banyak,” tambah beliau lagi.
Menjelang hari mengundi Rabu depan, penduduk tempatan berkata, kenderaan akan bertali arus di sepanjang jalan Sungai Limau.
Manakala pada waktu malam mereka berkumpul mendengar ceramah, penyokong PAS akan ke tempat parti itu begitu juga sebaliknya. ~fmt

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.