Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified
Wanita PKR sedia ‘berperang’ di Permatang Pauh
  • Zuraida Kamaruddin
1 / 1
SHAH ALAM - Wanita PKR sedia membantu jentera parti itu untuk memenangi PRK Permatang Pauh selepas kerusi berkenaan diumumkan kosong.

Ketua Wanita PKR, Zuraida Kamaruddin berkata, pihaknya kini bergiat aktif dalam membuat persediaan serta menyalurkan kemudahan perkhidmatan bagi memastikan kelancaran pada pilihanraya tersebut.

“Dengan tangan yang sudah dinaikkan, jentera pilihanraya kita sudah bersedia untuk berjuang pada kali ini.

“Pengarah Wanita PKR, Haniza Talha yang juga Adun bagi Taman Medan kini sedang rancak bekerja bagi memastikan kemenangan di Permatang Pauh kekal milik PKR,” katanya menerusi kenyataan hari ini.

Menurut Zuraida lagi, pihaknya juga sudah merancang strategi pilihanraya dengan teliti dan bersedia dengan elemen kejutan sekiranya Umno mula mengorak langkah di pilihanraya di Permatang Pauh nanti.

“Penduduk Permatang Pauh sudah biasa dengan kami (PKR). Tempat-tempat seperti Kampung Pelet, Kampung Terus, Kampung Kuala Mengkuang, Kampung Padang Ibu dan Tanah Liat adalah kubu kuat kami.

“Kami yakin bahawa kali ini pengundi Permatang Pauh akan menunjukkan kesetiaan mereka pada PKR dan Datuk Seri Anwar Ibrahim melalui peti undi dan kami juga akan mengekalkan kerusi ini dengan majoriti yang lebih tinggi,” tegasnya.

Zuraida dalam pada itu turut merakamkan ucapan takziah ke atas kematian bapa Datuk Anwar Ibrahim yang meninggal dunia semalam.

2 orang berkata:

Anonymous said...

Biar PKR ja berperang...pas dok diam2...jgn jadi tunggul....org hentam mcm2 pd pas dan tn presiden...kita dok pi jilat juga....kita tengok ja sejauh mana jentera pkr main peranan.

Anonymous said...

Batu api umno......umno dah bertelagah sesama sendiri tunggu meletup saja. Woi macai...

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.