Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

BERSIH 4.0 YANG GAGAL


'Kenapa Najib tak undur lagi?'

'Kenapa Najib tak undur lagi?'


KUALA LUMPUR - Anak bekas Ketua Pembangkang, Nurul Nuha Anwar mengakui tidak faham dengan tindakan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak yang masih kekal di kerusinya walaupun telah digasak dalam Bersih 4.0 lalu.

Malah menurutnya, Najib sudah tiada ruang untuk menoleh lagi selepas Bersih 4.0, namun beliau kecewa kerana Najib masih kekal di kedudukannya.


"Saya tak faham kenapa Najib tak undur-undur lagi selepas Bersih. Saya sedih sangat, pergi Bersih tiga hari...pergi balik, pergi balik...semangat.


"Malah (dapat liputan) media antarabangsa. Mana dia nak pandang (lagi)? Atas pun tak boleh...sangat teruk. Tengok tengok, dia (Najib) di situ lagi (kekal perdana menteri)," katanya ketika menjadi panel Forum Reformasi Perjuangan Diteruskan, di sini, malam tadi.


Dalam forum sama, Nuha turut melahirkan kebimbangan tentang masa depan anak-anaknya di negara ini.


"Reformasi bukan hanya tentang (Datuk Seri) Anwar Ibrahim tapi juga tentang masa depan kita. Sekarang ini, saya tak boleh bayangkan Malaysia macam mana yang anak-anak saya akan lalui dan tempuhi.


"Saya tidak lakukan ini (March To Freedom) untuk ayah saya, tapi juga untuk anak-anak saya dan generasi akan datang," katanya.

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.