Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

KALAU MAHADHIR ANAK JANTAN SILA SAHUT AJAKAN HADI AWANG

MAHADHIR PERDANA MENTERI PAKATAN HARAPAN TAKUT BERFOREM DENGAN HADI AWANG.

MAHADHIR BUKAN PIEM RAKYAT MALAYSIA TAPI PIEM PAKATAN RAKYAT. SEBAB TU DIA BERKEMPEN UNTUK ANUAR IBRAHIM.

 Hadi ajak Tun M berforum, ini kata Mahathir

Dr Mahathir, Abdul Hadi
Dr Mahathir, Abdul Hadi
(Ubah saiz teks)
KUALA LUMPUR - Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad menolak pelawaan Presiden Pas Datuk Seri Abdul Hadi Awang untuk berforum bersamanya esok.

Katanya, beliau akan pergi ke Port Dickson esok hanya bertujuan untuk berkempen bagi calon PKR Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Bagaimanapun, Dr Mahathir tidak menolak untuk berforum dengan Hadi di waktu lain.
"Tak payahlah malam esok saya pergi PD, tapi bukan nak forum dengan dia (Hadi) saya nak pergi kempen untuk Anwar.

"Tak sudi ke berforum?  Tak payahlah waktu lain boleh," katanya kepada pemberita di majlis makan malam di Hotel Hilton malam ini.

Sinar Harian sebelum ini melaporkan Hadi  ‘mengajak’  Dr Mahathir  menyertai forum bersamanya ketika beliau datang ke Port Dickson, esok.

Menurut Abdul Hadi, beliau tiada masalah apabila Dr Mahathir mendedahkan mahu turun ke Port Dickson bagi membantu kempen calon PH, Datuk Seri Anwar Ibrahim.

RASANYA MAHADHIR YANG TERKENAL DI ANTARA BANGSA MESTILAH BERANI, JIKA DIA TOLAK AJAKAN HADI AWANG MAKA SAHLAH DIA PENGECUT .

-Pak Karamu-

Hadi ajak Tun Mahathir berforum?

AddThis Sharing Buttons

Hadi ajak Tun Mahathir berforum?
Abdul Hadi (tengah) bersama Takiyuddin (kiri) dan Calon Pas PRK PD, Mohd Nazari Mokhtar pada sidang media Pas di Markas Induk Pas Teluk Kemang hari ini. Foto Sinar Harian SHARIFUDIN ABDUL RAHIM
(Ubah saiz teks) 
PORT DICKSON - Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang ‘mengajak’ Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad menyertai forum bersamanya ketika beliau datang ke Port Dickson, esok.

Menurut Abdul Hadi, beliau tiada masalah apabila Dr Mahathir mendedahkan mahu turun ke Port Dickson bagi membantu kempen calon PH, Datuk Seri Anwar Ibrahim.

“Saya tak jadi masalah (dengan kehadiran Dr Mahathir). Kalau forum dengan perdana menteri lagi bagus,” katanya disusuli ketawa.

Beliau berkata demikian kepada pemberita dalam sidang media di Markaz JPP, di sini, petang tadi.

Malah, ‘ajakan’ Ahli Parlimen Marang itu turut disahut Setiausaha Agung Pas, Datuk Takiyuddin Hassan.

“Kita offer (tawarkan) ya, kita offer ya,” katanya ringkas.

Dalam pada itu, ketika ditanya adakah kehadiran Pengerusi PH itu kerana bimbang dengan pengaruh dibawa pemimpin Pas itu, Abdul Hadi mengatakan ia terpulang kepada perasaan Dr Mahathir sendiri.

“Itu terpulang kepada perasaan perdana menteri sendiri,” katanya.

Esok, bukan sahaja Dr Mahathir malah beberapa pemimpin PH termasuk Presiden Amanah, Mohamad Sabu dijangka bakal menyertai Ceramah Mega anjuran PH di Port Dickson.

Penganjuran ceramah itu adalah sebahagian daripada kempen calon PH yang menyertai PRK Parlimen Port Dickson yang menyaksikan pertembungan tujuh penjuru.

6 orang berkata:

Anonymous said...

Bodo hadi ni. Madey dah cakap, nak forum lain masa la. Org dok sibuk nak kempen, natang ni kalut nak forum. Masa prk org berkempen dgn ceramah, bukannya berforum. Jenih bingai.

Anonymous said...

Usah layan lah ngan abam Hj tuu...

Anonymous said...

Mahataik mana ada telur utk berforum dgn haji hadi,,,dia hanya ada tahi yg berlumuran tahi di mulut dia. Program hard talk,,mahataik kena teruk dgn zsinab hanawi,,,punya la bodoh mahataik,,bila dia menolak segala dokumen yg membuktikan duit 2.6 billion adalah derma saudi hanya kerana "tak pernah dengar" org boleh derma duit sebanyak itu...kah kah... PM paling bodoh dan bongkak dlm dunia...pilihan para pengkhianat balaci anjing dap.

Anonymous said...

Ha ha Pak Karam Singh.....jangan lupa makan ubat..jaga darah tinggi tu...kan kena stroke pulak

Unknown said...

ASSALAMU,ALAIKUM NAMA SAYA (PAK NUR) TKI DI THAILAND
Maaf sebelumnya jika lewat Tempat ini saya menceritakan kisah hidup saya niat saya hanyalah semata ingin berbagi tapi semua tergantung Anda percaya atau tidak yang jelasnya inilah kenyataan nya...
Syukur alhamdulillah kini saya bisa menghirup udara segar di indonesia karna sudah sekian lama saya ingin pulang ke kampung halaman namun tak bisa karna ada hutang yang harus saya bayar di majikan yaitu 570 JUTA untuk uang indo namun,saya tidak pusing lagi sebab kemaring saya di berikan Info oleh seseorang yang tidak saya kenal,katanya kalau mengalami kesulitan Ekonomi,Terlilit hutang silahkan minta bantuan sama KI JAYA di Nomor Telpon (085-342-064-735) di jamin bantuan beliau 100% …
INILAH JENIS PESUGIHAN BANTUAN DARI KI JAYA
1.PESUGIHAN
2.TOGEL 2D-3D-4D-5D-6D
3.DANAH GHAIB
4.PENGGANDAAN UANG
5.UANG BALIK
6.NIKAH JIN
7.PENGLARIS BISNIS (Jualan,Toko,warung)
8.JUAL BELI TUYUL
9.PERLANCAR DALAM BERBAGAI HAL
Jadi saya beranikan diri menghubungi beliau dan menyampaikan semua masalah saya dan alhamdulillah saya bisa di bantu,kini semua hutang saya sama majikan saya di THAILAND semua bisa terlunasi dan punya modal untuk pulang kampung,,,,
Jadi buat yang pengen seperti saya silahkan Hubungi KI JAYA di nomor (085-342-064-735) Anda tidak usah ragu atau hal semacam sebab saya dan yang lainnya sudah membuktikan keampuhan bantuan beliau kini giliran Anda trimahkasi atas bantuan nya aki wassalam

Usop ali said...

lebai hadi apa standard nak berforam ngan tun...cermin diri sikit....

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.