Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

MAHADHIR DIMINTA UNDUR SEGERA GANTI ANUAR

ANUAR SUDAH BERCAKAP SEBAGAI SEORANG PERDANA MENTERI, DAN MAHADHIR DIMINTA SEGERA BERUNDUR.

SEPATUTNYA MAHADHIR SUDAH BERCAKAP SEBAGAIMANA ANUAR BERCAKAP. 

SEKARANG KEHIDUPAN RAKYAT SEMAKIN TERHIMPIT OLEH PEMERINTAHAN PAKATAN HARAPAN.

DIZAMAN NAJIB WALAUPUN SUSAH TAPI RAKYAT MASIH BOLEH BERNAFAS, TAPI ZAMAN MAHADHIR RAKYAT BERTAMBAH GELISAH.

SUDAHLAH EKONOMI TERUK, GEJALA SOSIAL BERTAMBAH SIAL, YANG HARAM AKAN MENJADI HALAL, MARUAH AGAMA SUDAH LUNTUR SELUNTUR-LUNTURNYA.

APA MAHU MERASA SEBAGAIMANA PALU ?

-Pak Karamu-

Pemimpin politik bahas isu rakyat, bukan retorik: Anwar

Pemimpin politik bahas isu rakyat, bukan retorik: Anwar
(Ubah saiz teks)

KUALA LUMPUR - Presiden PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim mengingatkan pimpinan politik supaya tidak membahaskan isu yang tidak mempunyai kepentingan kepada rakyat dan bersifat retorik di Parlimen.

Ahli Parlimen Port Dickson itu berkata, pemimpin-pemimpin politik sepatutnya membahaskan isu rakyat berkaitan polisi ekonomi, bajet dan bagaimana untuk menyelesaikan masalah kemiskinan.

"Saya selalu percaya bahawa pemimpin politik atau golongan elit perlu menyuarakan pandangan golongan majoriti rakyat.

"Kadang-kadang saya berasa sinikal dengan perbincangan atau perbahasan yang retorik daripada golongan elit yang tidak ada kena-mengena dengan masalah sebenar yang dihadapi rakyat," katanya pada sidang media di Parlimen, hari ini.

Menurut beliau lagi, ini sudah menjadi tugasnya untuk mengingatkan golongan elit politik.

"Dan saya rasa itu sebahagian daripada tugas saya untuk mengingatkan golongan elit politik bahawa kejayaan sesebuah kerajaan itu, bajet dan polisi ekonomi perlu dikongsi dengan rakyat  biasa maksudnya, kita perlu selesaikan masalah kemiskinan," katanya.

30 orang berkata:

anne magdalene said...

nak tengok presdien kaki ponteng parlimen tu punya muka bila tengok nuar berucap. jangan tak datang pulak. aritu bukan main kutuk lagi.

Anonymous said...

Anwar tak suruh pun tun m berundur. Walaunta pas mmg suka buat sebar dakyah palsu. Perangai karamu ni sebijik macam ahli neraka, suka adu domba. Taubat la karamu oii.

Anonymous said...

Presiden pas pi majlis tahnik bro. Itu side income tuu. Elaun ahli parlimen pun dia claim jugak. Kiri kanan masyukkk. Maklumlah bini ramai nak bagi nafkah.

Anonymous said...

Karamu, hang pi pd dak haritu? Ka hang dok melangut depan tv ja? Rugi la hang tak pi sana, pimpinan pas ramai yg datang boleh cium tangan tok2 lebai guru politik ambik berkat.

Anonymous said...

pergh lemak masin FITNAH kau LoL..

Anonymous said...

Karamu, anwar dah nak jadi pm ni, lepas ni insyaallah hadi punya giliran pulak. Eh! Lupa la pulak, hadi takde dlm ph. Kikiki silap2 haribulan lepas anwar, mat sabu pulak jadi pm kahkahkah bertambah2 la sakit hati hadi kat amanah. Tu laa lain kali jgn gelap mata dgn dedak najib.

Anonymous said...

pergh.. abu jahal cerita pasal neraka..
power power power..

Anonymous said...

bagus cium tangan lebai...
dari cium tangan pengorek juborr..

Anonymous said...

eehh.. lupa pulak...
YB Mohd Sabu tak pandai speaking london..

~PakKaramu~ said...

Bulan depan ni ada kes yang dibawa oleh pembantah Anuar tak layak jadi PM. Alahai tak tido malam lagi la Mahadhir ?

Anonymous said...

Pak Karam Singh.....nak tido nanti jangan lupa makan ubat....

Anonymous said...

Memang betul. Pengadu domba memang akan masuk neraka. Sila rujuk al-Quran

Anonymous said...

Aii..org PAS lani dh pandai mengadu domba.Yang titik nokhtah ialah "Anwar akan terus bagi laluan kpd Tun M utk mengurus negara utk tempuh 2 tahun ini..". Titik

Anonymous said...

Mat sabu tak tau speaking london? Ketinggalan kapal ko ni. Speaking london mat sabu lebih baik drp zahid hamidi la. Cuba tengok youtube.

Hadi boleh speaking london?

Unknown said...

ASSALAMU,ALAIKUM NAMA SAYA (PAK NUR) TKI DI THAILAND
Maaf sebelumnya jika lewat Tempat ini saya menceritakan kisah hidup saya niat saya hanyalah semata ingin berbagi tapi semua tergantung Anda percaya atau tidak yang jelasnya inilah kenyataan nya...
Syukur alhamdulillah kini saya bisa menghirup udara segar di indonesia karna sudah sekian lama saya ingin pulang ke kampung halaman namun tak bisa karna ada hutang yang harus saya bayar di majikan yaitu 570 JUTA untuk uang indo namun,saya tidak pusing lagi sebab kemaring saya di berikan Info oleh seseorang yang tidak saya kenal,katanya kalau mengalami kesulitan Ekonomi,Terlilit hutang silahkan minta bantuan sama KI JAYA di Nomor Telpon (085-342-064-735) di jamin bantuan beliau 100% …
INILAH JENIS PESUGIHAN BANTUAN DARI KI JAYA
1.PESUGIHAN
2.TOGEL 2D-3D-4D-5D-6D
3.DANAH GHAIB
4.PENGGANDAAN UANG
5.UANG BALIK
6.NIKAH JIN
7.PENGLARIS BISNIS (Jualan,Toko,warung)
8.JUAL BELI TUYUL
9.PERLANCAR DALAM BERBAGAI HAL
Jadi saya beranikan diri menghubungi beliau dan menyampaikan semua masalah saya dan alhamdulillah saya bisa di bantu,kini semua hutang saya sama majikan saya di THAILAND semua bisa terlunasi dan punya modal untuk pulang kampung,,,,
Jadi buat yang pengen seperti saya silahkan Hubungi KI JAYA di nomor (085-342-064-735) Anda tidak usah ragu atau hal semacam sebab saya dan yang lainnya sudah membuktikan keampuhan bantuan beliau kini giliran Anda trimahkasi atas bantuan nya aki wassalam

Anonymous said...

Elehhh...buang duit bayor peguam aje pembantah tu. Dah tau pembantah misti lingkup punya

Anonymous said...

Sekarang lebai pun ada yg jadi pengorek jubor. Ada cerita lobai sekolah tahfiz pun pengorek jubor jugak kannn..

Anonymous said...

Kikiki pembantah anwar tak layak jadi pm tu mesti hadi bawang. Sakit hati lettew tengok anwar jadi pm kehkehkeh lebai busuk hati.

Anonymous said...

Dulu hadi dok sebaris dlm dewan rakyat bersama anwar, mat sabu, lim kit siang dll sebagai pembangkang utk lawan najib. Lani hadi dok sebaris dgn najib, wee ka siong dll pulak sebagai pembangang. Mmg bangang kehkehkeh

Anonymous said...

Kikiki anon 1.51am, mat sabu spiking london lagi bagus dari hadi bawang oii. Mmg jenis unta hang ni. Ni la contoh walaunta yg berangan nak masuk syurga dgn hanya berbekalkan no keahlian pas kikiki.

Anonymous said...

Karamu, alhamdulillah pas kalah besar dlm pru dan 4 prk. Berganda2 dapat pahala sebab kalah. Duit2 tabung milo tu berjaya dihabiskan dgn kalah bergaya dlm pru dan prk. Kenangan indah dan pengalaman kalah dlm pru dan prk sangat lazat utk pas. Semoga pas terus kalah dan menikmati kelazatan selama2nya. Amiin ohh! Lazatnya. Slurpp slurppp

Anonymous said...

Bodo mcm pelaq hang ni karamu singh. Tu mmg standard ucapan ahli2 politik ph. Bukan mcm standad ahli politik pas; jadi pasu bunga, ponteng dan tido dlm parlimen.

Anonymous said...

Pak karam, kalau bodo tu simpan la sikit, jgn tunjuk sangat.

Anonymous said...

pergh... abu lahab abu lahab..
pandai beno bermadah..

Anonymous said...

tu jer le yang berupaya kau komen...

Anonymous said...

yang palin banyak bodo..
yang suka kata orang bodo..

Anonymous said...

Walaunta 4.15am, tolong nasihat pak karamu ni, suka sangat adu domba, bodo melantun lantun.

Anonymous said...

bagus nasihat diri sendiri dulu...

Anonymous said...

dulu dulu berbaris baris maki hamun mahafiraun...
laa niii berbaris baris puji memuja pulak...
dunia dunia..

Anonymous said...

Pak karamu demam panas lagi ke? Jgn lupa mkn ubat tauuu

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.