Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

DENGAR BAIK-BAIK RAKYAT PORT DICKSON

 

DESAI CAKAP PANDAI TAPI KELENTONG LEBIH











12 orang berkata:

Anonymous said...

pakkaramu..mike x dengar lagi ke menteri agama 3suku kata lepas ni kalo berkhalwat@berzina tapi secara tertutup x da masalah hehehe...asalkan jgn terbuka..mampos pakkaramu oi..memang x menang dah la parti melayu islam lepas ni..kalo nak menang parti melayu islam pun kene buat tawaran yg sama..gile mana boleh kan?mereka dah tau parti melayu islam x boleh buat gitu dah pun hehehe..dgr depa nak kasi budak 18tahun boleh ngundi..sape yg x suka lepas ni zina boleh buat tertutup pak karamu oi,tambah2 budak 18tahun...bujan setakat 18 tahun,ape bangsa pun kemungkinan besar akan pangkah depa la pakkaramu oi..tawaran nafsu ni hahaha,manada manusia x suka..habis la orang melayu@islam x dapat balik kot perintah...adoi bijak betul deme..gameover hahaha..

Anonymous said...

Sama mcm lebai hadi la. Kelentong lebih, suruh walaunta zuhud, tup tup baham 90juta hahaha ahli politik semua sama ja. Pakai jubah ka tak pakai jubah ka semua sama. Jubah tu berlakon jaa.

Anonymous said...

akibat banyak makan taik..senang2 kene game hahaha..

Anonymous said...

ye betul la tu 2x5 barua x kira ape parti hehehe

Anonymous said...

Mujahid tak katapun berzina tempat tertutup takde masalah. Hang taksir ikut hawa nafsu syaian, tafsiran hang ikut kepala lutut, byk sangat makan taik ni hahaha.

Anonymous said...

hang yg bodoh..hang pegi la mintak taik mujahid sebungkus gaul ngan nasik..makan anak beranak hahaha

Anonymous said...

bos mujahid senyum je lepas mereka arah mujahid bgtau yg perbuatan zina tertutup kerajaan x kacau hahaha line clear la lepas ni..memang semua undi depa la pakkaramu...bos mujahid dap pakkaramu hahaha..bijak gile hahaha

Anonymous said...

adoi sian aku tngok budak2 ph yg taksub bodoh ni semua...hahahaha..rugi dan kesian mak korang lahirkan korang kat dunia ni dengan korang bawak diri dgn gaya angkuh belagak bijak tapi bodoh mengalahkan kerbau kat sawah,kerbau makan rumput..korang seolah2 membesar dengan makan taik wei hahaha...gameover wei silap2 tau..korang tau x lepas ni korang buat perbuatan mungkar kat tempat tertutup..kerajaan x kacau tau..,syok wooo hahaha..jgn wat tempat terbuka je...memang undi x beralih arah la wei hahaha...bayar incometax lebih pun xpe hahaha..kamera aes bersusun kat hiway pun xpe hahaha..adoi ai..ini bukan game biase wei...gameover tau silap2 hahaha..korang je bodoh happy2 seolah2 korang dbesarkan dengan makan taik..

التسويق الاكترونى said...

خدمة ركن كلين لمكافحة الحشرات ورش المبيدات بالرياض
شركة مكافحة النمل الابيض بالرياض
شركة مكافحة حشرات بالرياض
شركة مكافحة الفئران بالرياض
شركة مكافحة الصراصير بالرياض
شركة مكافحة الثعابين بالرياض
شركة مكافحة الحمام بالرياض
شركة رش دفان بالرياض
شركة رش مبيدات بالرياض

Anonymous said...

Mak bapak hang game over ke? Oo takde mak bapak rupanya hang ni, membesar sorang diri makan taik bawah jambatan kekekeke

Anonymous said...

mak hang suka makan taik mujahid hehe..mak hang kongsi makan taik mujahid ngan ngan pak hang..hahaha

Anonymous said...

Apa hal laa budak budak penconteng jamban niii..

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.