Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

SUDAH LA TUUUU ! CARI LAIN PERANGKAP PULAKKKK !

Isu video seks dsai : 10 soalan umno perlu jawab.

Thursday, April 28, 2011




Nampaknya umno memang membabikan seluruh rakyat malaysia dalam permainan babi dia yang jelas tak berfaedah buat rakyat malaysia. Enh nanti dulu. Kenapa aku membabitkan babi pula kat sini? Babi tak pandai fitnah orang. Jadi disini jelas babi itu lebih baik dari orang yang membuat fitnah. Jika begitu statement aku sebentar tadi patut ditukar. Nampaknya umno memang sedaya upaya cuba meng-umno-kan [baca : mensyaitankan] rakyat malaysia dengan permainan fitnah yang mengheret rakyat jelata ke kancah kepornoan. 


Mungkin umno mendapat inspirasi dari  filem terbaru indonesia iaitu 13 cara memanggil syaitan untuk memantapkan jalan cerita ini. Syabas diucapkan. Memang untuk menghidupkan watak porno perlu kita melayan filem porno terlebih dahulu. Jangan terkantoi lagi buat kali yang entah ke berapa aku pun tak terkira. Tetapi saiful boleh lah di anggap sebagai ikon kantoi semalaysia yang terkenal tahap worldwide.


Hari ini kita semua tahu yang umno telah mengedarkan video seks kedua yang mana mukanya mirip dsai [padahal tak mirip langsung dalam video ini] di youtube dan tv3. Memang betul umno sudah tentu akan sedaya upaya menafikan bahawa bukan mereka yang edarkan video itu walaupun kita tahu tv3 ialah syarikat proksi umno. 


Bagi aku tujuan umno edarkan video itu adalah cuma 1 sebab sahaja. Iaitu mereka mahu kumpul ataupun collect pandangan rakyat marhaen atas isu ini. Setelah mendalami sedalam dalamnya isu ini aku dapati ;

1. Tujuan utama video ini diedarkan bukan untuk attack peribadi anwar namun itu adalah salah satu kelebihan yang mereka dapat jika rakyat hilang kepercayaan terhadap dsai.


2. Mereka cuma nak lihat berapa ramai yang sokong anwar itu aje. Lebih kurang macam survey. So inilah yang umno buat sebenar. Mereka edar satu video dan mereka tunggu dan lihat reaksi orang ramai.


3. Kenapa susah payah nak baca reaksi orang ramai? Mudah. Mereka ada plan yang lain. Iaitu nak masukkan dsai ke dalam penjara. Kalau pun tak dapat masuk ke penjara sungai buloh, cukuplah dsai dikenakan tahanan rumah dan dilarang untuk berpolitik lagi. Jika rakyat masih berpihak kepada dsai dan pr ini bermaksud harapan untuk rakyat berdemo dan reformasi akan berulang semula. Ini sudah tentu akan menjejaskan kepimpinan najib. Najib tidak mahu lepas jawatan sepertimana mahathir. Najib juga tidak mahu tanggung risiko kalah dalam PRU-13 jika mengheret dsai ke penjara secara keras dan paksa. Sebab itu dia perlu tahu [mengkaji] sebanyak mana sokongan rakyat terhadap dsai. 


4.Kenapa anwar neh penting sangat? Sapa dia? Sapa? Dia neh adalah watak utama yang sedang struggle nak satukan dap dan pas. Dap dan pas memang tak sepakat dalam banyak hal yang melibatkan akidah umat islam. Atas sebab apa dap dan pas berkompromi sesama mereka kerana anwar dan pkr. Ini hakikat.


5. Selagi anwar ada, selagi itu anwar akan pastikan pakatan rakyat survive. Walaupun brhadapan dengan pelbagai liku. Yang pasti motif umno nak jatuhkan dsai. Jatuhkan pkr. Jika itu berlaku maka dap dan pas akan terang2 tunjuk taring [perjuangan dan matlamat] masing2. Dan bila itu berlaku pakatan akan berpecah. Yang sokong dap, undi dap. Yang sokong pas, undi pas. Takan ngam dua parti ini sampai abadi sehingga ada yang mengamkan mereka. 


6. Anwar tak tentu berjaya satukan dap dan pas untuk selama-lamanya. Sebab tue aku heran apasal umno kemaruk sangat nak jatuhkan anwar secara zalim dan merepek. Kenapa umno takut secara keterlaluan pula? Whoor selagi anwar ada kuasa untuk menyatukan dua parti ini maka selagi itulah pakatan rakyat ada harapan untuk amek alih putrajaya. Bila ada harapan itu, maka secara automatik peluang untuk umno hilang kuasa juga ada. Inilah yang paling ditakuti mereka.


Berbalik kepada isu video seks tadi, setelah aku menonton part 1 dan part 2 aku nak tanyalah kepada penyokong2 umno dan umno sendiri 10 soalan ini. Aku takmo berikan analisis aku kali neh. Aku takmo masuk perangkap umno macam dulu. Sangka aku umno nak jatuhkan karakter dsai sahaja. Rupanya mereka ada misi yang lain juga. Lebih kurang baling satu batu 5,6 ekor burung mampos sekaligus.


10 soalan ini umno perlu jawab. Jangan bagi alasan. Jawab kalau berani.


1. Eskay kata hanya dia memiliki salinan tunggal video terbabit. Telah dia serahkan kepada polis. Tetapi kenapa rakaman video itu boleh tersebar keluar? Adakah pdrm sendiri yang sebarkan? Jika ya, adakan pdrm akan dakwa diri mereka sendiri sebab sebarkan rakaman lucah?


2. Eskay kata ia berlaku di hotel kuala lumpur pada awalnya. Kemudiannya di thailand. Kemudian di kuala lumpur balik tapi kali ini appartment. Jadi dimanakah lokasi yang betul? Jika polis berada di tempat yang benar, maka sila dedahkan lokasi sebenar tempat aksi itu dirakam.


3. Kenapa tidak dedahkan pemilik jam omega sedangkan itulah yang penyokong umno dan ahli parlimen kerajaan dok bising2 sebelum itu?


4. Kenapa polis tidak panggil pakar dari korea itu datang ke malaysia dan membuat statement secara terbuka di sini sambil menjelaskan secara terperinci kaedah yang digunapakai untuk mengesan bahawa video itu tulen? Whorr kejap. Kenapa korea? Kerana k-pop? Ataupun kerana rata2 rakyat malaysia percaya kepada korea kerana mereka mempunyai teknologi yang canggih maka kesempatan ini digunakan untuk mencipta satu lagi persepsi?


5. Polis banyak kali sebut bahawa video itu tulen. Ya. Jadi bilakah masa yang sesuai untuk polis memberikan fakta kepada kami bagaimanakah polis membuktikan bahawa video itu tulen? Saya tak percayakan cakap polis. Maaf. Arwah sarbani dan aminulrashid yang meninggal menjadi antara sebab kenapa kata2 polis adalah perkara yang sangat2 sukar untuk saya percaya buat masakini. 


6. Kenapa dalam video pertama di upload dari thailand?Adakah ini untuk memadankan dengan cerita eskay bahawa dsai selalu ke thailand? Kenapa ada sarikata thailand untuk menutup masa di video pertama? Kenapa tiada bunyi malahan bunyi desiran angin pun takde. Kenapa?


7. Kenapa video kedua di upload dari indonesia pula? Kali neh tiada sarikata indonesia? Babak selepas mandi? Kenapa edarkan sedangkan ulama dan mufti sudah menegur perbuatan ini salah dan bercanggahan dengan islam. Tak faham bahasa atau tak faham islam?

8. Dalam video klip pertama dsai tidak mempunyai janggut. Tetapi ketika dsai pergi ke mahkamah keesokkan hari janggut dia tumbuh. Dalam video klip kedua ditunjukkan perut dsai yang boroi. Tetapi dalam gambar mahkamah dsai hari selepasnya menunjukkan bahawa perut dsai kurus. Adakah kamera cctv pandai buat kamera trick macam yang diperkatakan oleh kicdefella? Ini cctv live. Amek kamera handphone. Rakam diri kita sendiri. Sebagaimana beza pun kita dengan gambar asal ianya takan boleh menghilangkan janggut dan membuncitkan perut dengan sangat keterlaluan melainkan ia di edit terlebih dahulu sebelum di videokan. 
Jika berlaku editing sebelum itu, maka untuk apa? Untuk apa membuncitkan perut dsai dan menghilangkan janggut pula? Bukan kah ini akan menambahkan keraguan. Hujah kickdefella membuktikan bahawa orang yang sama boleh berubah2 jika berlaku proses mengedit. Sebab itu aku rasa aneh. Kenapa nak edit atau sunting apa2 bahagian dalam video ini pula kalau benar ia tulen? Itupun tak masuk lagi muka dsai yang hehehe.. korang tengoklah kat atas sendiri [rujuk gambar atas].


9. Eskay serah dna tadi. Lagi pelik. Kenapa dia serah dna pula kepada polis? Malahan dalam berita tv3 tadi dia cakap dia serahkan dna secara suci ahti dan sukarela menyerahkan dna kepada pihak polis dan sanggup memberikan kerjasama penuh. Aik. Kenapa dna lagi?


10. Last tapi inilah yang paling penting. Kenapa tidak umno dan kerajaan proceed dengan RCI? Bukan kah itu laungan umno dan kerajaan bahawa dsai perlu diadili bagi membuktikan mereka [umno] di pihak yang benar? Teruskan. Hari rabu sudah brlalu banyak kali. Nazri cakap kabinet nak bermesyuarat bagi menentukan wajar atau tidak RCI dibentuk bagi siasat kes ini. Cepat. Takan dah lupa kot. Proceed je RCI. Mari kita lihat siapa yang kena. Jangan main tarik tali. Jangan cakap belit2. Jangan serang dsai macam neh. Bentuk RCI segera. 


Mungkin umno takut kot. Sebab akan mendedahkan kelemahan mereka.Yang paling utama mereka kena dedahkan kandungan video dan vcd video itu kot. Lepas itu kamera cctv. Lepas itu jam omega. Lepas itu lokasi kejadian. Kemudian perempuan. Kemudian pemilik premis. Kemudian pemandu dsai yang bawa dsai ke sana. Arhh sudah. Makin panjang isu neh. Sangka mereka dsai menentang RCI. Tapi mereka silap. Arh sudah. Maka mereka buat2 lupa pasal RCI pula? Heh.


Sedar tak sedar clue di manakah lokasi kejadian adalah antara perkara utama yang polis akan dedahkan jika perkara ini benar2 berlaku. Tapi sayang nak dedahkan lokasi pun polis takut. Eskay pula cakap belit2. Kejap nak bersumpah. Kejap paksa dsai bersumpah. Bila sesi berita nak sumpah menyumpah berakhir tiba2 muncul pula video seks part II. Cuba cakap dengan jelas. Bila kah tarikh sebenar video seks itu dirakam dan di mana kah lokasi kejadian? Bukan apa, kalau lokasi pun mereka ubah2 kejap sana kejap sini tak mustahil mereka boleh ubah2 tarikh kejadian pula. Tak percaya cakap aku? Takpe. Masa akan membuktikan hujah aku benar. Tunggu dan lihat.

5 orang berkata:

umi_e said...

Pak...

*Wait & see :p

Unknown said...

nike air huarache
toms outlet
jordan shoes
michael kors outlet
celine handbags
nike nfl jerseys
christian louboutin outlet
jordan 6
christian louboutin sale
nike air max
nike outlet store
true religion jeans
asics shoes
christian louboutin flats
air jordan 13
hollister clothing store
coach factory outlet
coach outlet online
cheap jordan shoes
kate spade handbags
marc jacobs
lebron james shoes 13
nfl jerseys wholesale
michael kors outlet
nike air max
abercrombie & fitch
vans shoes outlet
louis vuitton outlet
christian louboutin shoes
toms outlet
louis vuitton bags
louis vuitton outlet stores
coach outlet
tory burch outlet
louis vuitton
replica watches
coach outlet
coach outlet store online clearances
coach factory outlet
coach outlet
20166.21wengdongdong

raybanoutlet001 said...

zzzzz2018.5.17
adidas football soldes
pandora jewelry outlet
true religion outlet
louboutin shoes
nike air max 90
dsquared
nike air max 95
fitflops sale clearance
pandora
michael kors uk

Pengobatan Hamil Anggur said...

Thank you, the article is very petrifying, hopefully it can be useful for everyone.

Obat Kanker Nasofaring
Obat Penyakit Addison
Obat Alami Ileus
Obat Herbal Vitamin Mata
Cara Mengobati Telinga Berdenging
Obat Gondok

Obat Penyakit Intususepsi said...

Thank you, the article is very petrifying, hopefully it can be useful for everyone.

Obat Herbal Delirium
Obat Penghilang Plak Di Dinding Arteri
Obat Herbal Untuk Angioedema
Obat Herbal Cedera Lecutan
Obat Penyakit Mata Skleritis
Obat Kanker Kulit Karsinoma Sel Skuamosa

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.