Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Monday, February 27, 2012

Mahathir Nak Menipu Lagi !!

TAK SUDAH-SUDAH NAK MENIPU

TUN MAHATHIR MENIPU LAGI, CUBA SAMAKAN MINYAK SAWIT NEGARA DENGAN PISANG KAKI NEGARA ISRAEL... KAH KAH KAH KAH !!!

Dengan  mengatakan minyak kelapa sawit negara yang konon nya dijual kepada Israel oleh pihak ke tiga... adalah pembohongan Tun Madey dalam usha menyelamatkan Umno/Bn dari diketahui rakyat sebagai munafik dalam bahasa arab... hipokrik dalam bahasa Inggeris Penjajah bapa kepada Umno... dan Bermuka-muka dalam peribahasa bangsa yang Umno tipu... ini untuk mengelakkan Umno dari tersungkur dalam Pilihan Raya Umum ke 13 nanti.

Beliau juga turut menyamakan hasil bumi Israel iaitu Pisang Kaki dalam bahasa saintifiknya persimmon fruit yang dibawa masuk ke Malaysia melalui Negara Singapura dengan Minyak Kepala Sawit... pada hal nya Pisang Kaki masuk kenegara ini melalui Negara Singapura... dan itu boleh lah dinamakan perdagangan terhad kerana terpaksa melalui Negara ketiga terdahulu sebelum sampai ke Malaysia.

BARANGAN ISRAEL INI PATUT DISEKAT MASUK NEGARA INI !
Sedangkan Minyak Kelapa Sawit tidak melalui Negara ketiga... yang mana barang tersebut terus ke Negara Israel selepas diambil dari Negara Malaysia... oleh Kapal yang dipunyai oleh Negara Israel... macam mana beliau boleh menyamakan perkara tersebut yang cukup berbeza dalam sistem perdagangan... kalau nak menipu pun agak-agak lah la oiiii !!!.

Dan kalau mengikutkan semangat Umno yang konon nya Perihatin keatas Rakyat Palestin... sepatut nya pun Pisang Kaki tak sepatut nya masuk ke Negara ini kerana ia nya keluaran Israel... sebab ia nya bukan makanan asasi rakyat Malaysia.... dan berapa ramai pun rakyat Malaysia yang kenal akan Pisang Kaki... itu belum ditanya berapa ramai yang dah makan Pisang Kaki ?... sepatut ianya pun tidak boleh dibenarkan masuk kerana ia adalah barangan Israel.

TAK KAN PERAIRAN SENDIRI TAK BOLEH SEKAT KAPAL ISRAEL ?
Mungkin pencacai Umno akan mengatakan kita tak boleh menyekat Perdagangan antara Syarikat... ini jenis pencacai lembu NFC yang dicucuk hidung... boleh tak kalau nak mengimport mercun dan bunga api untuk Syarikat Antarabangsa tetapi berniaga disini... dan dipasarkan di Negara ini... tentu mereka kata tak boleh disebabkan ia barang larangan... kalau perihatin sangat kenapa tak dijadikan barangan Israel sebagai barang larangan.

Sepatut nya begitu... kenapa tak dijadikan keseluruhan barangan Negara Israel sebagai Barangan Larangan kalau kata terlalu menghayati Semangat Rakyat Palestin... jangan lah nak menipu benda yang kebanyakkan orang tahu beza antara Perdagangan Terhad dengan Perdagangan Terus... sekali lagi kalau nak menipu pun agak-agak lah... kah kah kah kah !!!.


hemmmmm..... sekarang ni nampak macam tun madey pulak yang jadi macam perdana menteri... dan datuk seri najib sebagai timbalan perdana menteri... mana kala timbalan yang sebenar dah tenggelam kerana isu nfc yang beliau menjadi menteri pertanian semasa itu... kah kah kah kah !!!... umno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee.....
 
 
Mat Indera Sipejuang

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.