Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

ADUUUUHAI, NGERINYA !


Thursday, August 25, 2011

TRAGEDI RAMADAN : Warga Tua TERPEROSOK Di Bawah LORI SIMEN

ARAU, 25 Ogos -- Anggota Bomba dan Penyelamat berusaha mengeluarkan mayat mangsa kemalangan jalan raya, Mohamud Salleh, 61, yang tersepit di celah tayar lori dalam kemalangan yang berlaku di Jalan Beseri-Mata Ayer dekat sini, semalam.
Dalam kejadian kira-kira 5.45 petang itu, mangsa dalam perjalanan dari arah Mata Ayer memperlahankan motosikalnya bagi membelok ke kanan berdekatan kawasan pembinaan jejantas di situ sebelum dirempuh oleh sebuah lori simen yang datang dari arah belakang. 
 
Mangsa diseret sejauh kira-kira 40 meter mengakibatkan bahagian badan mangsa hancur dan terperosok di bahagian tayar lori berkenaan dengan cebisan dagingnya bertaburan di atas jalan dan di celah tayar lori.


Mayat mangsa kemalangan jalan raya, Mohamud Salleh, 61, yang tersepit di celah tayar lori dibawa untuk dihantar ke rumah mayat Hospital Tuanku Fauziah (HTF) dekat sini, semalam.


Adik kepada warga emas yang maut dalam kemalangan jalan raya, Noor Hashimi Salleh, 38, membawa cebisan daging dan tulang abangnya, Mohamud Salleh, 61, ke bilik mayat Hospital Tuanku Fauziah (HTF) dekat sini, semalam.


Warga emas, Mohamud Salleh, 61, maut dalam kemalangan jalan raya di Jalan Beseri-Mata Ayer dekat sini, semalam.

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.