Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

BOLEH JADI MEREKA JUGA BERHAK MENGUNDI

Wednesday, August 3, 2011

3 Hari 15,000 PATI Daftar Diri....Inikah Wajah-wajah PENGUNDI PRU 13?

KUALA LUMPUR, 3 Ogos -- Pegawai-pegawai Imigresen memantau dan memberikan penerangan kepada majikan-majikan yang membawa pekerja-pekerja mereka di Program Penyelesaian Menyeluruh Pendatang Asing Tanpa Izin (PATI) atau Program 6P ketika tinjuan fotoBERNAMA di Stadium Bola Sepak Cheras di sini, hari ini.


SABAR ... Seorang pekerja Bangladesh menutup kepalanya dengan kemeja semasa menunggu untuk mendaftarkan diri pada Program Penyelesaian Menyeluruh Pendatang Asing Tanpa Izin (PATI) atau Program 6P di Stadium Bola Sepak Cheras di sini, hari ini.



Pekerja-pekerja pendatang asing tanpa izin (PATI) menunggu dengan sabar untuk mendaftarkan diri pada Program Penyelesaian Menyeluruh PATI atau Program 6P di Stadium Bola Sepak Cheras di sini, hari ini.



Pekerja-pekerja pendatang asing tanpa izin (PATI) beratur dengan sabar untuk mendaftarkan diri pada Program Penyelesaian Menyeluruh PATI atau Program 6P di Stadium Bola Sepak Cheras di sini, hari ini.



Pekerja-pekerja pendatang asing tanpa izin (PATI) melihat rakan-rakan mereka yang menunggu untuk mendaftarkan diri sempena Program Penyelesaian Menyeluruh PATI atau Program 6P di Stadium Bola Sepak Cheras di sini, hari ini.

Kira-kira 15,000 PATI mendaftarkan diri di seluruh negara sejak hari ketiga program itu bermula.
Program 6P ini bertujuan mendapatkan data serta biometrik sekaligus membolehkan kerajaan memperoleh statistik jumlah PATI di Malaysia.

Kredit : Bernama

Hebat!..dalam 3 hari, 15,000 PATI daftarkan diri. Boleh percayakah dengan JPN & SPR yang TIDAK AKAN menukar taraf PATI ini kepada PR dan seterusnya kepada WARGANEGARA sehingga layak mengundi pada PRU 13 nanti. Jika dicongak-congak, 15,000 PATI ini boleh memberikan kelebihan MAJORITI kepada kepada BN dalam PRU 13 nanti : Author Faethal

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.