Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

TERSUNGKUUUUR ! TAK BOLEH TONGKAT DUNIA

Sudah Dekat Khilafah Berdiri, Diktator Libya telah Jatuh Tersungkur


ARRAYAH.INFO, Libya, 25 Ogos 2011 - Hizbut Tahrir Libya mengucapkan tahniah kepada umat Islam secara amnya, dan rakyat Libya khususnya, apabila berjaya menjatuhkan rejim diktator kejam Gaddafi yang zalim.

Sesungguhnya..

[25] Banyak sungguh kebun-kebun dan mata air, mereka tinggalkan,
[26] Dan juga berbagai jenis tanaman serta tempat-tempat kediaman yang indah - mulia,
[27] Dan juga kemewahan hidup, yang mereka sekian lama menikmatinya.
[28] Demikianlah keadaannya (hukum Kami ke atas orang-orang yang derhaka); dan Kami jadikan semua peninggalan Firaun dan orang-orangnya: milik kaum yang lain (kaum Bani Israil).
[29] Mereka (ketika dibinasakan) itu tidak ditangisi oleh langit dan bumi (atau penduduk keduanya) dan mereka pula tidak diberi tempoh lagi.

(Surah Ad-Dukhan 44:25-29)

Hizbut Tahrir Libya, pada masa yang sama mengucapkan tahniah atas kejayaan serta mengimbas kembali kematian syuhada yang telah mati syahid : bermula dari 13 syuhada daripada Hizbut Tahrir lebih 30 tahun lalu, dan berterusan sehingga tahun ini.


Sesungguhnya darah murni syahid yang jatuh di atas kezaliman kroni diktator kejam, dengan melafazkan memuji Allah untuk ganjaran yang telah diberikan, dan kemenangan yang dicapai oleh orang-orang yang telah gugur syahid.


Sesungguhnya Hizbut Tahrir Libya, sambil menyampaikan ucapan tahniah, pada masa yang sama berazam untuk merubah kepada pemerintah Islam pengganti kepada pemerintahan zalim, dan bukan sistem buatan manusia yang Amerika, Eropah dan ejen-ejen mereka bekerja untuk para diktator.


Hizbut Tahrir akan berusaha dengan sedaya upaya yang mungkin untuk mendirikan Negara Islam Global (Daulah Khilafah Islamiyah), bergantung pada Allah, dan mencari bantuan semua orang yang ikhlas di Libya.


"...dan sesungguhnya Allah akan menolong sesiapa yang menolong agamaNya (agama Islam); sesungguhnya Allah Maha Kuat, lagi Maha Kuasa."
(Surah Al-Hajj 22:40)

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.