Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

HANG PUN KALO KWAR HATI-HATI SIKIT

Tuesday, September 20, 2011

Anak Mohamad Sabu BUAT LAPORAN POLIS

SHAH ALAM, 20 Sept -- Nurul Huda, 28, anak kedua Timbalan Presiden Pas Mohamad Sabu, menunjukkan salinan laporan polis yang dibuat selepas rumah mereka di Seksyen 19 di sini.


Nurul Huda menunjukkan kesan kebakaran di bahagian pintu pagar dan simen di rumah mereka di Seksyen 19 di sini, hari ini.

Dalam kejadian kira-kira 12.40 pagi tadi, rumah pemimpin nombor dua dalam Pas itu nyaris terbakar dipercayai disimbah minyak tanah. Hanya pintu pagar rumah berkenaan dan beberapa batang pokok yang ditanam terbakar sebelum api berjaya dipadamkan oleh beberapa jiran.


Soalan teka-teki. Siapa pernah ugut nak bakar pejabat PKR?. Lepas tu suka bakar-bakar masjid, gereja. Lepas tu cuba bakar pejabat DAP. Sekarang ada cubaan bakar rumah Mat Sabu pulak??...Hmmm. Siapa yek...:Author Faethal

1 orang berkata:

Anonymous said...

Pejuang ISLAM janganlah gentar dengan ugutan2 spt itu.Itu baru BOM PETROL.Belum lagi peluru, motar dan peluru berpandu..kalau takut kepada ugutan jangan sebut pasal perjuangan.Bang MAT teruskan perjuangan.Kita takkan mati katak macam depa.Syahid.....itulah yang paling baik dalam perjuangan.Tegakkan ISLAM dan KEBENARAN walaupun nyawa terpaksa dipisahkan dari badan.Perjuangan Bang MAT takkan sia-sia.Nanti akan berada sebaris dengan TOK JANGGUT, DR Burhanuddin,Amhad Boestamam, MAT INDERA dan lain-lain lagi.

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.