Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

TENTERA JUGA AKAN NAIK GAJI

Ahad, 11 September 2011

Tengok nii..Lepas Nii Siap La lu Orang Beb..

"Kami mengucapkan terima kasih kepada PM kerana peka dengan kebajikan anggota polis,"Kata Tan Sri Ismail Omar (sini).Fuhhhhhh..naik lagi la gaji naggota polis beb..sebelum ini pelbagai kenaikan elaun telah diberikan untuk menjadikan anggota polis sebagai "Barua" Umno dalam mempertahankan kuasa Pimpinan Umno yang semakin reput dan menunggu kehancuran.

Kinii..duit datang lagi!!!Pak polisi-pak polisi jangan senyum macam kambing jantan saja beb..lepas ni siap la lu orang kena kerahan habis-habisan oleh Umno Haprak untuk belasah penyokong pembangkang dalam setiap aktiviti-aktiviti yang mereka jalankan.Kalau perlu tahan dan gagalkan setiap program mereka!! Maka Polis Barua ini akan kata "Baik Tuan!!"

Yang peliknya..dah berapa kali Polis Barua ni naik gaji dengan pelbagai isentif,tapi rasuah dikalangan anggota polis tidak juga berkurangan malah semakin berleluasa.Dulu pernah sekali kerajaan naikkan gaji anggota polis semata-mata nak jauhkan mereka dari menerima rasuah..tetapi gagal habis beb..malah peningkatan anggota polis yang dikenakan tindakan tatatertib kerana amalan rasuah meningkat setiap tahun.

Apakah sektor perkhidmatan awam yang lain tidak penting dalam memacu ekonomi dan pembangunan negara??malah ada dikalangan mereka ni pun bekerja bermati-matian beb kerana kerajaan 1 Malaysia..tapi malangggg....,PM tak pandang pun..yang dia pandang ialah tentang kebajikan pak polis-pak polis ini yang boleh digunakan untuk pertahankan kuasa reput PM,atau apakah ada khinzir disebalik pokok..?? - Hancusss Umnooo...

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.