Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

LAAA ! PASAL POLITIK MAIN SIHIR PULAK ?

22 December 2011

AWAT TAK PAKAI MINYAK LIMAU BUNIAN, TANGGUNG BERESSSS !


Dedah kezaliman UMNO,Dato Adnan Ibrahim didakwa telah disihir.

Posted by Cikgu Din on Thursday, December 22, 2011 0 comments

Dato Adnan Ibrahim,bekas Pengarah Jabatan Pelajaran Perak baru-baru ini mendapat rawatan kesihatan di Kuala Lumpur.Kini beliau telah keluar wad dan tetap bersemangat untuk menceritakan kezaliman UMNO.
Pada 20 Disember lalu beliau berceramah di Taman Kuning Sari,Taiping.Beliau berjalan bertongkat. Kakinya agak berat,di samping sakit kepala. Doktor memberi beliau ubat untuk meringankan dan memulihkan beliau.

Dato Adnan Ibrahim, tidak boleh duduk diam. Walaupun belum pulih bagi beliau ,siri penerangan perlu dibuat untuk memberitahu masyarakat,kenapa perlu meninggalkan UMNO.

Sebentar tadi penulis mendapat maklumat Dato' Adnan Ibrahim telah disihir.Justeru itu kakinya bagai dirantai dan berat.Kepala pula seperti mempunyai ketulan.

Namun begitu kelmarin seorang ustaz di Bagan Datoh telah mengesan beliau telah disihir.Alhamdullillah ,dengan berkat doa ustaz dan masyarakat khususnya Ahli PAS,Dato Adnan Ibrahim semakin pulih.Diberitakan kini beliau berjalan tidak bertongkat lagi.

Marilah kita mendoakan agar Dato'Adnan Ibrahim dipelihara dan dilindungi Allah s.w.t daripada hasad dengki musuh politik Islam.

Selamat berjuang Dato Adnan Ibrahim.

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.