Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

UMNO JANGAN LUPA, BANYAK ISU BESAR AKAN TERBONGKAR MENJELANG PRU 13

Ahad, Disember 04, 2011

Hebat - Memang Hebat, Wanita UMNO memang hebat segala galanya

Kecermerlangan pencapai dalam UMNO yang di usahakan ber sungguh2 DS Najib telah tercapai, Malang nya kecemerlangan ini telah tercalar dalam PAU di PWTC. Malang sungguh nasib UMNO.

Tidak boleh di nafikan bahawa UMNO sudah pulih dan boleh di terima oleh semua lapisan gulungan masyarakat. UMNO tiada masalah lagi dalam menghadapi PRU 13 yang semakin hampir tiba. Pendek kata Pakatan Rakyat sudah hilang suara, hilang akal dalam memerangi kemaraan UMNO.


Seterusnya pemimpin2 UMNO yang berani, jujur dan bijak laksana harus tampil kehadapan untuk memulihkan calar2 yang dilakukan oleh segelintir pemimpin2 nya yang terlalu giarah dalam memperjuangkan kepentingan peribadi nya.


Laungan dan cabar dari ketua wanita UMNO mendatangkan lebih banyak keburukan dari pada kebaikan. Segara perihal lakunya disambut dengan tepukian gemuruh oleh perwakilan - jangan lupa tepukan gemuruh ini lah yang akan membawa keruntuhan UMNO.


Jangan lupa, diluar sana jutaan penonton dan pendengar yang sedang dan sentiasa mahu cari pasa dengan UMNO. Kini Ketua Wanita UMNO pasti akan jadi bahan atau senjata UTAMA Pakatan Rakyat untuk menyerang balas terhadap UMNO.


Jalan yang cerah menuju PRU13 sudah di gelap kan oleh Ketua Wanita UMNO. Untuk mencerahkan kembali jalan menuju PRU 13, UMNO harus membuat satu pengorbanan yang besar - korban kan Ketua Wanita UMNO.

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.