Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

BAKAR MERECUN TANDA DEMOKRASI DARI UMNO

05 Januari, 2012

Geng Ali Rustam Bakar Mercun Bersebelahan Ceramah Anwar

Addin hadir jugak ke ceramah Anwar malam tadi di Bukit Baru, Melaka. Seperti biasa, UMNO jugak membuat ceramah bersebelahan. Ceramah Anwar di hadiri ribuan orang.. ceramah Ali Rustam di hadiri puluhan orang. Pelbagai gangguan di lakukan oleh UMNO dan kuncu-kuncunya... bakar mercun dan kuatkan pembesar suara. UMNO makin tak menentu di Melaka. Pentunjuk kejatuhan UMNO BN di Melaka pada PRU 13 nanti.

Sambutan Hangat Buat Anwar Di Melaka Menggusarkan Ali Rustam

Agaknya memang benar jangkaan beberapa pemerhati politik yang menyebut Melaka bakal tumbang kepada PR di dalam PRU akan datang.  Jika dilihat pada sambutan program Jelajah DS Anwar di Melaka malam tadi, harapan untuk melihat Umno ke pintu lahad amat cerah.



Tahniah rakyat Melaka yang kini sudah terbuka mata hati mereka.  Umno tidak boleh selama-lamanya menipu rakyat Melaka.  Rakyat Melaka mungkin telah menyedari bahawa KM mereka Ali Rustam dahulu pernah melakukan rasuah politik wang sewaktu pemilihan Umno dan ini disahkan sendiri oleh Jawatankuasa Tatatertib Umno.  Maka, rakyat kini insaf dan tidak mahu lagi bertuankan Ali Rustam.   


Umno mesti dikuburkan, itulah yang digambarkan oleh rakyat Melaka kini.  Malam tadi, negeri yang dahulunya `pekat' Umno kini semakin menipis.  Kehadiran ribuan rakyat Melaka malam tadi di dalam program DS Anwar sudah tentu bikin Ali Rustam resah gelisah. ~wfauzdin

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.