Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Sabtu, 18 Februari 2012

Terkini..Kehadiran Najib Ke RTC Gopeng,Tiada Sambutan..??

Lenganggg,,tiada sambutan!! inilah kenyataan yang akan dikeluarkan oleh suratkhabar atau blog "Barua" Umno kalau gambar diatas ini ialah program Pakatan Rakyat.Tapi gua nak bagi tahu gambar kat atas tu ialah kerja-kerja persiapan awal sambutan lawatan Pak Najib dan RosMEWAH ke RTC Gopeng pada pukul 3.00 ptg ini.

Ada juga member gua tanya,mengapa ditukar nama "Terminal Makanan Negara" Kepada "RTC"..?? Kerana belanja untuk menukarkan nama yang telah dipromosi ke seluruh negara sudah pasti membabitkan jumlah wang yang besarr..gua kata "Lagi banyak belanja,lagi banyak pemimpin Umno boleh soglap..kuah3"Tapi,member gua yang sorang ni lain pulak jawapannya..member gua jawab,untuk menghargai jasa RosMEWAH".."mengapa pulak..??"sebab RTC maksudnya..Rosmah Tarak Centre.


Kalau lah gambar kat atas bersabit dengan program PR,sudah pasti ulasan media pencacai Umno dengan tajuk muka depan,"Tiada sambutan,pihak penganjur kecewa" atau "Rakyat kini tolak Pakatan Rakyat" atau "Rakyat kini sudah tahu menilai"..seperti ulasan "Bangsat" mereka pada konvesyen PR di Kedah baru-baru ini.

Itu suratkhabar atau blog tarak centre bro..blog pencacai..kalau blog PR mestia ada integriti sebab yang menilainya Allah s.w.t...Hancuss Umnuuooo...

Maklumat Terkini 3.36 ptg: Hujan lebat dengan angin kencang menyambut kehadiran Pak Najib dan RosMEWAH,diberitakan kepada gua,para pengunjung bertaburan lari mencari perlindungan kerana angin bertiup kencang,memaksa program terhenti sebentar...Inilah Tentera Allah...

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.