Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Pungkok kendoq masuk tentera pakai cap jari


AWATNYA TOK IMAM PUNGKOQ PAKAI KETAYAP DUDUK SAF BELAKANG ? KAKI BELAKANG KAA !

Awat tak buat senaman tutuh punggung depan rumah Ambiga?

  


Ada sekumpulan entah siapa-siapa buat senaman tunjuk punggung depan rumah Pengerusi bersama Gabungan Pilihanraya Bersih dan Adil (Bersih), Datuk S Ambiga. Saya tak fikir depa mencapai matlamat. Sepatutnya depa buat buat senaman tutuh punggung di situ.


Pakat-pakat tutuh punggung masing-masing. Baru betul-betul wayang LGBT.



Kalau depa pakat-pakat buat senaman tutuh punggung di depan rumah siapa sekalipun, depa tak perlu bimbang apa-apa sebab perbuatan itu akan dikatakan sah di sisi undang-undang depa. Selepas ini, Timbalan Ketua Polis Negara Datuk Seri Khalid Abu Bakar dijangka akan kata, mereka boleh berpunggung-punggung di hadapan rumah Ambiga.


Apa masalahnya dengan perhimpunan Bersih 3.0 jika ia tidak diserang dan diganasi? Bukankah Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein yang kata perhimpunan itu bukan ancaman keselamatan? Sebelum diserang dan diprovokasi, adakah berlaku kucar-kacir? Nak kata tak ada agents provocateurs? Lembu yang hampa pijak kepala dia depan masjid dulu pun tak percaya.

Kalau pemunggung-pemunggung itu tak keberatan, izinkan saya mencadangkan kepada mereka supaya mengadakan pesta memunggung di hadapan rumah "A gay Minister in Cabinet and Johorean ..." (juga lihat di sini). Saya pernah tanya, "Adakah tak hadir Bersih 3.0 juga bermakna sokong gay?"

Saya pernah tulis tentang apa yang kawan saya cerita fasal Murphy's law. Saya lihat pesta pemunggung-pemunggung di depan rumah Ambiga itu adalah sebahagian dari perjalanan Murphy's law mereka.

Berikut ialah sebahagian kecil perjalanan Murphy's law selepas ratusan ribu rakyat berhimpun dalam Bersih 3.o:

1a. Dia kata "'Polis ada bukti unsur-unsur mahu kematian"

1b. Sebelum tu dia kata "NFC: Tiada bukti wujud unsur pecah amanah".

1c. Tetapi selepas itu menteri kata "you don’t need to be a lawyer to see that there is a breach of trust, it’s so simple".

2a. Dia kata "polis rampas kamera wartawan ikut SOP".

2b. Tetapi, Ketua Polis Negara kata "rampas kamera wartawan bukan SOP".

3a. Polis kata, penggunaan gas pemedih mata ke atas rakyat yang berhimpun dalam perhimpunan Bersih 3.0 mematuhi piawaian antarabangsa yang ditetapkan Pertubuhan Bangsa-Bangsa Bersatu (PBB).

3b. Selepas itu, pegawai PBB menafikan bahawa badan antarabangsa itu terlibat dalam meluluskan senjata seperti gas pemedih mata sebagai bahan pengawal rusuhan.


4a. The clip, uploaded to the Royal Malaysian Police channel on YouTube today, shows a man wearing a Bersih T-shirt saying: “It is all right even if five of us die; there are so many who will live.”

4b. However, no action has been taken against the individual yet, because merely saying the words is not an offence under the law, he said (Adakah "kau buat hal, pastu aku rakam, pastu boleh bos kita guna"?) - Gambar di atas ihsan Malaysiakini.
free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.