Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

SIKAP PKR INI MEMPROMOSIKAN PERMUSUHAN TERHADAP PAS ...... AMALAN ZIONIS LAGU NI LAAA !

PAS TAK PAYAH NILAI SIKAP RAFIZI RAMLI INI SEBAB  INILAH SEBENARNYA KEBANYAKAN SIKAP ORANG-ORANG PKR. JIKA PKR ADA MARUAH DAN SIKAP SETIAKAWAN DENGAN PAS MEREKA TIDAK BUAT KERJA BUSUK PROVOKASI INI TERHADAP PAS

SEMUA RAKYAT MALAYSIA TAHU BAHAWA 100% ANGGOTA GERAKAN HARAPAN BARU ADALAH DARI PARTI PAS YANG TELAH KALAH DALAM PEMILIHAN MUKTAMAR LALU, MEREKA TELAH MENUNJUKKAN MUSUH TERHADAP PAS DENGAN PENUBUHAN PARTI BARU TERSEBUT, TETIBA PKR PULA SOKONG MEREKA, APAKAH PKR TAK TERFIKIR SIKAP  MEREKA  TERHADAP PARTI PAS ITU SEBENARNYA MENEMPA SUATU PERMUSUHAN ?  - Pak Karamu

Rafizi sertai jelajah Gerakan Harapan Baru

Rafizi Ramli
Rafizi Ramli - Foto Sinar Harian


SHAH ALAM – Naik Presiden PKR, Rafizi Ramli mengesahkan akan menyertai jelajah yang dianjurkan oleh Gerakan Harapan Baru selepas Aidilfitri ini.
 

Beliau yang menyambut baik pengumuman dan pelancaran Gerakan Harapan Baru berkata, beliau akan terus menyokong gerakan tersebut selain bakal memberikan kerjasama baik bagi melancarkan operasi serta matlamat gerakan itu.

 

“Gerakan yang diketuai oleh Mohamad Sabu dan dipimpin oleh tokoh-tokoh yang telah lama berjuang menentang Umno ini adalah satu perkembangan baik pada kala rakyat mencari-cari jawapan kepada pelbagai kemelut politik, ekonomi dan sosial yang melanda negara sekarang.

 

“Saya kenal rapat dengan tokoh-tokoh ini dan telah bersama-sama mereka memperjuangkan isu rakyat selama ini. Malah, rekod mereka berjuang untuk membawa perubahan di dalam negara adalah berkali ganda lebih lama dari saya dan pimpinan muda yang lain,” katanya menerusi sebuah kenyataan, hari ini.

 

Rafizi dalam pada itu turut menyuarakan keyakinan terhadap gerakan tersebut. 

 

“Saya yakin pelancaran Gerakan Harapan Baru ini akan merintis kepada satu muafakat baru yang menyatukan semua pihak yang mahukan perubahan untuk menumpaskan Umno menjelang PRU14.

 

“Oleh itu, saya mengalu-alukan iltizam mereka untuk terus berjuang menentang Umno. Saya akan memberi sepenuh sokongan dan kerjasama kepada mereka untuk menjana gelombang rakyat menumpaskan Umno menjelang Pilihan Raya Umum ke-14 (PRU14),” katanya lagi.

11 orang berkata:

Unknown said...

PAS -----> PARTI AGAMA SYIAH? Entah, fikirlah sendiri,,Lihatlah akhlak dan kelakuan Tuang Presideng, MSU, Ketua Pemuda (NIK ABDUH yg suka tipu/bohong)...aku rasa PAS berbudayakan SYIAH KAFIR. Kita check n balance, so kita lihat nasrudin, Dr Zuhdi, Mohd Amar etc....anda nilailah sendiri.....
SYIAH KAFIR..SYIAH KAFIR...SYIAH KAFIR...Mereka menolak al-quran, kenabian Nabi Muhamad dan jasa-jasa para sahabat. Syiah suka memakihamun, mencerca, menipu, memfitnah dsb. Syiah adalah saudara KEMBAR dengan AMERIKA dan dilahirkan oleh ISRAEL.

Inikah parti idmaan anda?

Anonymous said...

kita nak hajar sikit pada pas .lain kali biar pandai menilai bila berkwan dan pandai memilih yang mana musush dan yangmana sahabat dan rakan,tetapi peminpin bertaraf ulamak lebih memilih musuh dari memilih kawan,sekarang kita hajar sikit pas supaya peminpin Pas sedar diri,

Anonymous said...

Ada tanda2 PAS akan bersendirian

Anonymous said...

Tuang peresedeng yg berkasar dang menghina DSAI
isteri beliau dan calun PU,orpas (org pas) tak nampak.

Tetiba dok meroyan tahap gila khinzir dan caci,maki hamun dan macam-macam tuduhan di lemparkan pada pkr terutama pada DSAI dan isteri.

Macam kes video DSAI yg samar-samar ramai orpas yang percaya TETAPI video mustapha ali yg sangat terang orpas tak nampak,chit busuk punya org.ada orpas bilang itu dia punya no 2 punya bini

Macam maksum tuan guru mereka.
Kita hormat ulama tetapi ulama yg cakap berbelit-belit macamana nak hormat.

Tiliklah kesalahan sendiri jangan taksub gila.

Anonymous said...

pas yg mula2 sekali memusuhi pkr.

1. hadi hina presiden pkr.
2. hadi biadap pada ketua umum pkr.
3. hadi letak calon bertindih dikerusi pkr.
4. pj perak nak tanding semua kerusi termasuk kerusi pkr.
5. pas sokong kalhid, bekas ahli pkr yg dipecat krn tak beradab.
6. pas sokong kerajaan calon bebas Selangor.
7. hadi fitnah calon pkr.
8. hadi baruakan adun2 pas yg sokong pkr.

FIT said...

Syiah tu kamu

FIT said...

Yang musuh jenis

FIT said...

Nie jenis Otak keldai

FIT said...

Nie jenis Otak keldai

Anonymous said...

PAS dah lama jadi dajal kepada rakan dalam PR .....
Marilah kita sama-sama menyokong GHB !!! Syabas MAT SABU AND THE GANG .....

Anonymous said...

PAS yang diketuai oleh beberapa pemimpin yang gelar diri mereka Ulama memang ppilih jalan untuk memecilkan diri dan lebih mesra alam dengan puak dalam UMNO. Mahu merasa Wellfire, motorsikal besar, kesenangan anak menantu cucu cicit, maka pilih lah mereka untuk berkawan rapat dengan Najib and geng.
Biarlah progresif membawa diri. Kenapa dirisaukan dan menyuarakan parti tak kemana. Biaqpi lah. Bukankah demo juga gelar mereka dengan pelbagai gelaran jahat. PAS memang layak jadi parti kampung.

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.