Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

MUKHRIZ JUMPA MUHYIDDIN


Wednesday, July 29, 2015

Mukhriz Mahathir tiba di rumah Muhyiddin



Menteri Besar Kedah Datuk Seri Mukhriz Mahathir baru saja hadir ke kediaman bekas timbalan perdana menteri Muhyiddin Yassin kira-kira jam 8.35 malam tadi.

Beliau kemudiannya terus memasuki rumah berkenaan tanpa berkata apa-apa kepada wakil media yang telah menunggu di situ sejak petang tadi lagi.

Beberapa minit sebelum itu, Muhyiddin keluar untuk pertama kalinya sejak digugurkan dari kabinet Datuk Seri Najib Razak mengucapkan terima kasih kepada rakan media dan mereka yang mengunjungi beliau.

Muhyiddin yang berbaju petak biru kelihatan tenang dan sempat melemparkan senyuman kepada kira-kira empat puluh petugas media tempatan dan antarabangsa di perkarangan rumahnya.

Beliau bagaimanapun menyatakan hanya akan membuat sidang akhbar pada keesokan harinya.

"Saya cuma nak nyatakan saya telah pun mengeluarkan kenyataan saya dan media pun telah melaporkan apa yang telah berlaku dan bagaimana kenyataan yang telah saya keluarkan petang tadi. Dan saya tak akan beri kenyataan baru.

"Saya akan maklumkan esok jam 11 pagi saya jemput semua media datang sini dan di situ nanti saya akan jelaskan apa-apa pertanyaan persoalan yang dikemukakan oleh saudara-saudara sekalian sama ada media tempatan atau antarabangsa.

“Itu saja saya nak sebutkan," kata beliau sebelum kembali ke rumahnya.
free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.