Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

nNAK SABOTAG PARTI LA AGAKNYA


Hanya segelintir kecil keluar Pas

Mohd Khairuddin Othman


SHAH ALAM - Pas Selangor hari ini mengesahkan hanya segelintir kecil ahli parti itu yang meninggalkan parti untuk menyertai gerakan Harapan Baru.
 
Setiausaha Pas Selangor, Mohd Khairuddin Othman berkata, ramai yang disenaraikan keluar parti itu bukan ahli Pas.
 
“Pas Selangor mengikut dengan dekat perkembangan pengisytiharan letak jawatan ahli Pas di Kota Raja
 
"Kita dapati hanya segelintir kecil saja ahli Pas di peringkat kawasan dan cawangan yang terlibat bersama Harapan Baru, yang selebihnya kita dapati mereka bukan ahli Pas,” katanya dalam satu kenyataan hari ini.
 
 
Hari ini seramai 183 ahli yang memegang jawatan dalam Pas Kota Raja meletakkan jawatan selain 227 ahli Pas Kapar dan tiga dari Pas Klang.
 
Ketika ditanya mengenai angka 183 ahli Pas seperti yang didakwa,Khairuddin menjawab, “menurut laporan di cawangan, ramai tiada dalam rekod parti dan bukan ahli.”
 
Peletakan jawatan itu melibatkan Ahli Parlimen Kota Raja, Dr Siti Mariah Mahmud yang juga Naib Yang diPertua Pas kawasan itu serta sembilan ketua cawangan Pas Kota Raja.
 
Menurut Khairuddin, pihaknya telah mengambil alih pentadbiran kawasan Kota Raja sebagaimana diberi kuasa oleh Pas Pusat bersesuaian dengan Perlembagaan parti.
 
"Kita telah ada senarai nama yang baru dan kita akan mengisi kekosongan yang ada"
 
“Pentadbiran Pas Selangor tidak terjejas dengan perkembangan ini dan kita dapat menangani isu ini tanpa sebarang masalah,” katanya.

1 orang berkata:

Anonymous said...

Kesian ,menangis lah kamu,dengan lagu.JANGAN TINGGAL DAKU

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.