Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

WARAN TANGKAP BERKHALWAT

Khalwat: Pendakwah bebas dikenakan waran tangkap
Mahkamah
 
KUALA LUMPUR -  Mahkamah Tinggi Syariah Kuala Lumpur mengeluarkan waran tangkap terhadap seorang pendakwah bebas popular dan pasangannya selepas gagal hadir pada prosiding khalwat mereka, dua tahun lalu.

Hakim Syarie, Mohd Amran Mat Zain mengeluarkan perintah itu terhadap Sharhan Shafie, 39, dan Umi Masjuri Hassan, 40, selepas kali pertama kes disebut di hadapannya sebentar tadi.

Mahkamah juga turut mengeluarkan waran tangkap terhadap Mohd Zainuddin Abdul Yamin, 44, selaku penjamin yang juga gagal hadir.

Adik kepada Umi Masjuri,  Masbellinda, 21, yang turut menghadapi tuduhan sama hadir ke mahkamah dibenarkan jaminan RM3,000 dengan seorang penjamin.

Mahkamah menetapkan 26 November untuk sebutan semula kes.

Sharhan merupakan salah seorang mengendalikan rancangan Tanyalah Ustaz di TV9.

AKAN MENYUSUL

2 orang berkata:

Sr Gustavo Mendes said...

Adakah anda memerlukan pinjaman ??
Adakah anda sedang mencari bantuan kewangan, adakah anda sangat memerlukan dana?
Hammer syarikat kewangan berada di sini untuk menyediakan anda jumlah pinjaman yang diminta selagi anda akan dapat membayar balik pinjaman.
Kami memberi pinjaman pada kadar yang standard sebanyak 3% Hubungi kami hari ini melalui am_credit@outlook.com.
Kami menawarkan pelbagai jenis pinjaman termasuk: Pinjaman Perniagaan, Pinjaman peribadi, pinjaman rumah, pinjaman kereta, pinjaman pelajar, pinjaman penyatuan hutang, pinjaman tanpa cagaran, modal teroka
Adakah anda ditolak pinjaman oleh bank atau institusi kewangan untuk apa-apa sebab ??. Jika Berminat? Hubungi kami hari ini melalui am_credit@outlook.com dan mendapatkan pinjaman legit dan mudah hari ini

Unknown said...

Hello,
Ini adalah untuk memaklumkan kepada orang ramai bahawa Puan, BRENDA HARAPAN pemberi pinjaman pinjaman peribadi mempunyai membuka peluang kewangan untuk semua orang yang memerlukan apa-apa bantuan kewangan. Kami memberi pinjaman pada kadar 2% kadar faedah kepada individu, syarikat dan syarikat-syarikat di bawah syarat-syarat yang jelas dan mudah difahami dan keadaan Dari
$ 20.000 untuk $ 7000000 USD, Euro Dan Pounds Sahaja. Saya memberi Pinjaman Perniagaan,
Pinjaman Peribadi, Pinjaman Pelajar, Pinjaman Kereta Dan Pinjaman Untuk Bayar Off Bil. hubungi kami hari ini melalui e-mel di: (brendahope816@gmail.com)

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.