Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

JAWAPAN UNTUK SELAMATKAN DIRI


Umno Johor bakal berdepan cabaran besar
Mohamed Khaled Nordin
Mohamed Khaled Nordin

JOHOR BAHRU - Umno Johor mengakui bakal berdepan cabaran besar susulan penggantungan Tan Sri Muhyiddin Yassin sebagai Timbalan Presiden oleh Majlis Tertinggi Umno, semalam.

Menteri Besar yang juga Pengerusi Badan Perhubungan Umno Johor, Datuk Seri Mohamed Khaled Nordin menyeru semua ahli parti di peringkat negeri agar bekerja keras dan mengambilkira keutamaan parti.

"Saya dah cakap keputusan itu (penggantungan) akan ada yang setuju dan ada yang tidak gembira termasuk di Johor.

"Saya akui bahawa kita di Johor akan berdepan cabaran besar dan kita perlu meletakkan keutamaan (parti) dan bekerja keras," katanya.

Beliau berkata demikian kepada pemberita selepas menghadiri Majlis Angkat Sumpah Ke-43 Gabungan Persatuan Peniaga dan Penjaja Kecil Malaysia dan Sambutan Tahun Baru Cina di Pusat Konvensyen Danga Bay di sini, hari ini.

Dalam pada itu, ketika diminta mengulas mengenai ketetapan Umno Bahagian Pagoh yang menolak keputusan penggantungan itu, Mohamed Khaled menyerahkan perkara berkenaan kepada Umno Pusat.

"Saya belum melihat perkara itu secara rasmi. Tetapi soal mereka menerima atau menolak saya percaya itu urusan Umno Pusat dan bukan dihantar ke Umno Johor.

"Perkara ini dibawah Umno Pusat jadi saya percaya Umno Pusat akan melihat perkara ini dengan sebaik mungkin," katanya.

Sebelum itu, Setiausaha Umno Bahagian Pagoh, Asraf Mokhtar mengumumkan keputusan Umno Bahagian Pagoh menolak penggantungan Majlis Tertinggi terhadap Muhyiddin Yassin sebagai Timbalan Presiden dan mendakwa tindakan itu tidak mematuhi prosedur parti.

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.