Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

AKHIRNYA DR ROSLI YANG PENIPU ?

TUTUP KES JE LA.
 
ATAU TUNGGU SIASATAN POLIS ? KALAU SIASAT SEKALIPUN JAWATAN MB TU DAH TIDAK ADA LAGI.
 
DOK DIAM-DIAM UDAH LE !
 
Pak Karamu- 
 

'Lantikan Amirudin melalui konsensus'

AddThis Sharing Buttons

'Lantikan Amirudin melalui konsensus'
MOHAMED AZMIN
(Ubah saiz teks) 
 
KLANG - Timbalan Presiden PKR, Datuk Seri Mohamed Azmin Ali menegaskan pelantikan Amirudin Shari sebagai Menteri Besar Selangor yang baharu dicapai melalui konsensus.

Kenyataan itu dilihat bertentangan sama sekali dengan dakwaan dibuat Adun Ijok, Dr Idris Ahmad pada sidang media di kediamannya, pagi tadi.

“Saya tidak mahu terjebak dalam polemik ini. “Perbincangan berjalan dengan baik dengan konsensus semangat untuk memastikan kesinambungan,” katanya selepas majlis mengangkat sumpah jawatan, di Istana Alam Shah, sini, hari ini.

Idris pada sidang media sejam sebelum majlis angkat sumpah Amirudin turut mengemukakan surat sokongan pemimpin-pemimpin Bersatu, DAP dan Amanah Selangor yang didakwa menyokong pelantikannya.

Surat sokongan berasingan pula ditandatangani oleh Presiden PKR, Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail.

Dalam semua empat surat berkenaan yang ditandatangani awal bulan ini, nama Idris adalah calon tunggal yang dikemukakan oleh setiap parti.

Sebelum ini, terdapat dakwaan bahawa PKR mencalonkan Adun Sungai Tua selama tiga penggal, Amirudin dan Adun Seri Setia, Dr Shaharuddin Badaruddin sebagai calon untuk menteri besar.

Pelantikan baharu ini selepas Mohamed Azmin dipilih pentadbiran Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad sebagai Menteri Hal Ehwal Ekonomi.

Idris dalam dakwaannya turut mengaitkan pelantikan Mohamed Azmin sebagai menteri besar untuk penggal kedua juga tanpa persetujuan dalam kalangan parti Pakatan Harapan (Harapan).

14 orang berkata:

Tar Snake cagu dah baik?? said...

Orang PH yang jadi MB Selangor, orang Pas pulak yang menyebuk...pelik betul la

Anonymous said...

Saya cadangkan elok kiranya incik Idris ni masuk pas je

Anonymous said...

Letak jawatan dan jadi doktor pakar balik lagi bagus. Sekali buat operation dah masuk puluh ribu. Buat apa nak pening2kan kepala.

Anonymous said...

Bila rasa tak puas hati timbul, suara syaitan mula menghembus kat cuping telinga. Banyakkan bersabar dan redha dgn kada dan kadar Allah. Ingat, rezeki tu datangnya drp Allah. Kalau Allah tak bagi, apa cara sekalipun kita buat maka ia tak akan berjaya.

Berhentilah merapu2 dan jangan ikut perangai sesetengah lebai bila gagal menewaskan PH....

Anonymous said...

Nik amar bangsat!

antiug said...

Alhamdulillah, Amanah menunjukkan sifat yg terbaik wpun byk ngr sepatutnya MB dr Amanah... Allah akn ganti dgn kekuatan yg xdijangka kpd Amanah...

antiug said...

Alhamdulillah, Amanah menunjukkan sifat yg terbaik wpun byk ngr sepatutnya MB dr Amanah... Allah akn ganti dgn kekuatan yg xdijangka kpd Amanah...

Anonymous said...

Kesian....
dah kena dah...

Anonymous said...

Anon 4:02 AM..
tak pasal pasal membansatkan orang..
sia sia jer ibu awak menahan sakit menerankan awak keluar..

Anonymous said...

hihihi awat hang meroyan karamu? mengidam nak tadbir selangor ka? maaf laa kami rakyat selangor tak percaya dengan lebai pas. berjubah dan berserban tapi curi balak kt kelantan. kalau pas tadbir selangor habis laa harta negeri kena punggah dgn lebai buat beli kereta2 mewah keh keh keh. lebai pas sila pi main jauh2 kat kelantan dan teganu. kalau balak dihutan dah abis sila kutip duit infaq wajib tiap2 bulan dari walaunta dan walauntit.

Anonymous said...

12.12pm...
Hang ni anak cucu abu jahal ke atau abu lahab....? Asyik2 kerja buat fitnah bertali arus . Sebiji macam abu jahal dgn abu lahab...

Anonymous said...

Beruk2 dlm zoo satu geng dgn beruk2 oh ker?kakakakaka

رنيا محمد said...

شركة تنظيف كنب ومجالس بالخبر

5689 said...

zzzzz2018.8.10
ralph lauren outlet
michael kors outlet
dsquared
longchamp bags
moncler online
red bottoms
nike air max
vibram five fingers
prada shoes
louboutin shoes

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.