Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

NI CONTOH KEBEBASAN BERSUARA DAN POLITIK MATANG


6 orang berkata:

Anonymous said...

Betul apa tm cakap.
Dulu ada lobai kata tm cuma layak jadi doktor kat klinik 1M.....la ni dtg merafak sembah.

Tak malu ke? Tak tebal ke kulit pipi tu?

Anonymous said...

kebebasan bersuara dlm parti pas mmg hancur, tegur pemimpin pun tak boleh. bila tegur jer terus dibuang dgn undi chai. syukur pas kalah teruk dlm pru. alhamdulillah mat sabu yg dibuang sebab tegur lebai tu sekarang ni dah jadi menteri pertahanan.

Anonymous said...

pas dah kalah teruk, presiden pas cuma layak jadi nelayan jer. manifesto pun tak tertunai, masa berjanji kemain lagi.

Anonymous said...

Kawe nak tengok manipesto cuti bersalin dua tahun tuh. Bini ketiga kawe bulan depan dah nak bersalin dah nih.....

Anonymous said...

Biasa lah beruk2 baru dpt bunga...Meroyan dlm blog kakakaka

hangkedee said...

Part esle...sejarah Dua Imam, pulau memulau, tabung Milo,Amanat hj Hadi,RUU?,dll.Antara perjuangan parti yg hanya pandai berkata kata Dan menadah tangan tanpa berusaha."kita akan ambil selepas hutang Negara selepas"

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.