Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

ALHAMDULILLAH MINYAK TURUN !!!


23 orang berkata:

bonjour said...

Tak ad lak babi dan beruk komen kat sini kakakaka..hoi beruk2 mana???

Anonymous said...

negara byk hutang sebab najib dan hadi tulis surat terbuka sokong si penyangak najib tu. ni mesti hadi dapat dedak dari najib dulu. alhamdulillah, nasib baik pas dan bnkalah teruk. kalau tidak harga minyak mesti lagi mahal keh keh keh takbir!

Anonymous said...

minyak turun dalam masa 24jam. tu janji dan manifesto PR masa pru 12 dan masa tu pas masih dalam PR. tapi PR tak menang federal sebab bahana hadi laa. hadi mmg bawa sial dlm PR. cer tengok, bila pas takde dlm PH terus menang besar. Malaikat pun tak sanggup turun undi pas sebab hadi tu ulamak penipu. syukur pas kalah teruk.

Anonymous said...

bonjour, kau pun beruk sebab komen kat sini. keh keh keh beruk yg kalah teruk dalam pru. kau ni spesis beruk mcm dr.zuhdi tu kan??

Anonymous said...

bonjour, disebabkan beruk mcm kau la pas kalah teruk dlm pru14 keh keh keh

Anonymous said...

Eh! Ada rupanya kau, beruk. Sihat ke?

bonjour said...

Kakaka ad rupanya yalah minyak dh turun mabuk minyak lah katakan kakakaka

Anonymous said...

Kikiki beruk2 berpesta kat blog walaunta.

OTD Kaki Gunung said...

VIDEO LAMA - minyak turun dalam masa 24jam. tu janji dan manifesto PR masa pru 12 dan masa tu pas masih dalam PR. t. NIAT ANDA POST INI APA?

Anonymous said...

OTD Kaki Gunung, niat si keramu ni bukannya apa, dia cuma rindu dgn PR masa PAS sama2 dlm gabungan tu. Masa tu PAS mmg kuat sebab dapat sokongan semua kaum. Tapi sayang selepas pru12 PAS mula perasan mcm kuat sangat sebab tu bertanding sendiri. last2 kalah teruk. tu laa riak sangat. Allah muka dgn org riak.

Anonymous said...

keramu, hang rindu dgn anwar brahim ka? kahkahkah

Anonymous said...

karamu, hang rindu kat mat sabu ka? tu laa hadi bodoh sangat, kalau pas tak sombong dan join PR silap2 harini hadi dah jadi menteri dlm negeri, so boleh la dia padamkan kes memali yg berpunca dari amanat sesat dia tuu. keh keh keh

Anonymous said...

bonjour, nampaknya kau sorang jer la babi tunggal pas kat sini kikiki

Anonymous said...

Sedih laa...banyak komen Kat sini drp budak2 bodo kelulusan spm...yang bekerja macai kedai cina hardware...sedih..sedih melayu..kena tipu Lak tu sokong PH..

Anonymous said...

betul tu sedah laa, pas parti islam tapi kalah teruk, malaikat pun taknak undi utk pas.

Anonymous said...

dah bole tutup dh blog ni. blogger pun tahap SRP jer.

Anonymous said...

THROWBACK VIDEO: BERUK 'TOK LEBAI' MUNCUL DI MUKTAMAR PAS

Muktamar PAS Ke-63 yang berlangsung di Kompleks PAS Kedah di Kota Sarang Semut bermula dua hari lalu dikejutkan dengan kemunculan beruk 'Tok Lebai'.

Patung beruk tersebut yang diikat tali di leher, dihias dengan memakai serban di kepala, berkaca mata dan dililit selendang berlogo PAS.

Pada 8 April lalu, akhbar Cina, Nanyang Siang Pau telah menerbitkan karikatur memaparkan Presiden PAS, Datuk Seri Abdul Hadi Awang dan Speaker Dewan Rakyat, Tan Sri Pandikar Amin Mulia sebagai beruk kena belacan.

https://youtu.be/Uq6qbOBvSds

Anonymous said...

ada 2 beruk dari teganu gi PM kat putrajaya, ntah apa la yg beruk2 tu nak.

Anonymous said...

https://www.malaysiakini.com/news/428453

apa ni pak karam? pas tak takut dosa ka AG non muslim??? oh! ya! terlupa pulak, pas kalah teruk masa PRU, ikut jer laa. Nak lawan DYMM Agong pun tak boleh, Agong dari Kelantan kikiki telan jer la kahak tuu.

Anonymous said...

harap2 PM lantik hadi jadi menteri hal ehwal agama islam. eh! lupa! pas bukan dalam PH. maaf yer tersasul.

Anonymous said...

Aku kena tipu beli barang masa gst lagi murah dari beli barang masa gst dimansuhkan...tol kena bayar gak..minyak tk turun 2x5

Stjsrty Xtjsrty said...

zzzzz2018.6.15
louboutin outlet
ecco outlet
kate spade outlet online
pandora charms
ed hardy clothing
adidas superstars
salomom shoes
canada goose jackets
coach outlet
jordan 8

5689 said...

zzzzz2018.8.10
ferragamo outlet
saics running shoes
air jordan 4
pandora outlet
mbt shoes
pandora
uggs outlet
ray ban eyeglasses
fitflops sale clearance
moncler outlet

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.