Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

MENGUNDANG NEGARA KEARAH MALA PETAKAAA !

JANGAN UNDANG MALA PETAKA, ULAMA MESTI BANGUN BERSUARA, GOLONGAN LGBT INI JANGAN LANGSUNG DIBERI PELUANG BERKEMBANG TERUTAMA MENTADBIR NEGARA.


JIKA ADA MASALAH KESIHATAN PERGI SAHAJA KE KLINIK, HABIS CERITA, JANGAN NAK LEBIH-LEBIH. INI SEMUA MENGUNDANG KECELAKAAN TERHADAP NEGARA. GOLONGAN INI DIANGGAP GOLONGAN YANG SIAL.

SEMENTARA ITU:

 Iktiraf LGBT umpama halalkan golongan berkenaan

 Iktiraf LGBT umpama halalkan golongan berkenaan
Harussani
(Ubah saiz teks)
SHAH ALAM - Mufti Perak, Tan Sri Harussani Zakaria menegaskan andai golongan Lesbian, Gay, Biseksual dan Transgender (LGBT) diiktiraf, ia membawa maksud kumpulan itu dihalalkan.

Menurutnya, Malaysia sebagai negara Islam sejak dahulu lagi menentang LGBT dan golongan itu perlu akur, bukannya menjadikan Barat sebagai rujukan.

"Aktivis sosial Marina Mahathir mengatakan di negara ini, komuniti LGBT berbeza daripada apa yang boleh dilihat di Barat. Takkan kita nak hidup seperti di Barat yang tiada budaya," katanya kepada Sinar Harian sebagai mengulas kenyataan tersebut.

Mengulas lanjut, Harussani berkata, andai dihalalkan, nescaya golongan itu akan terus berkembang dan berleluasa.


'Yang haram tetap haram'

Bulan Ramadan bulan berdamai: Mufti Kelantan
Mohd Shukri

  Pengiktirafan hak golongan Lesbian, Gay, Biseksual dan Transgender (LGBT) ternyata bercanggah dengan Islam.

Mufti Kelantan, Datuk Mohd Shukri Mohamad berkata, dalam Islam yang haram tetap haram dan tidak boleh menjadi hak kita untuk menghalalkannya.

Menurutnya, masyarakat di negara ini perlu berjalan di atas landasannya dan bagi umat Islam, relnya adalah di atas landasan agama.

“Kebebasan itu bukan kebebasan yang tidak ada had. Misalnya, sebuah kereta api yang berjalan atas rel itu adalah kereta api yang bebas.

“Tetapi jika kereta api yang lari daripada rel itu bukan bebas, tetapi maksudnya meminta kehancuran dan kemusnahan," katanya kepada Sinar Harian.

-Pak Karamu-

LGBT bukan minta kahwin sejenis

AddThis Sharing Buttons

Datin Marina Mahathir
Datin Marina Mahathir
(Ubah saiz teks) 

SHAH ALAM - Komuniti Lesbian, Gay, Biseksual dan Transgender (LGBT) di negara ini hanya mahukan kesamarataan dari sudut hak asasi manusia yang terkandung dalam perlembagaan.


Aktivis, Datin Marina Mahathir berkata, ia termasuk hak mendapatkan pendidikan, rawatan kesihatan, pekerjaan dan perlindungan keselamatan tanpa sebarang diskriminasi.


Menurutnya, golongan berkenaan langsung tidak meminta hak tambahan yang boleh mencabar undang-undang, misalnya seperti menghalalkan perkahwinan sejenis.


“Apa saya maksudkan hak sama rata ialah hak di bawah perlembagaan kita. Mereka (komuniti LGBT) adalah rakyat Malaysia dan manusia juga. Hak asasi manusia seperti nak pergi ke sekolah, nak pergi hospital, takkan lah itu semua tak boleh?


“Mereka ketika ini hadapi diskriminasi dari segi kehidupan seharian. Orang yang menentang sangat, apa hak yang mereka nak ambil daripada golongan ini?

20 orang berkata:

Anonymous said...

Pakaramu.
Boleh ulas sikit tak? Apa beza gunakan agama untuk parti dengan gunakan parti untuk agama? Betul ke ahli pas kata pas gunakan agama untuk parti? Ulasan berhemah ye pakaramu...

Anonymous said...

Malaysia dah ditimpa malapetaka sejak keluar amanat sesat dari ulama pas. Solat 2 imam, tak makan sembelihan org umno bagai. Sebab tu pas kalah teruk dlm pru, allah tak redha. Amiiin

Anonymous said...

Nak mintak pandangan pakaramu la. PH sedang dlm proses mahkamah untuk mintak syarikat lembu keluarga kak jat bayar balik hutang pinjaman 248 juta. Pakaramu setuju tak? Banyak tu. Kalu masuk interest lagi banyak. Pakaramu setuju tak kalau hutang tu dihapuskan sahaja sbb syarikat itu milik orang islam yang bercakap bahasa melayu??

Anonymous said...

Lebai2 pas ni bengong bang. Dulu hadi siap cakap, 'najib boleh terus jadi pm kalau dah taubat'!! Gila ka apa? Tu melibatkan harta awam tapi hadi boleh cakap mcm tu, guna kaedah syiah kot.

Anonymous said...

Agaknya kalau pas tadbir, puak lgbt ni semua dipancung kepala kot. Kaedah dakwah dah campak ke laut kot. Guna kaedah syiah iran.

Anonymous said...

Hak asasi dlm islam sbg manusia memang ada dan dosa kalau kita menafikannya. Hak makan, pakai, kerja, tempat tinggal dll wajarlah kita iktiraf.

Tapi...tapi...tapi... kalau hak main bontot, batang bertemu batang, kelentit bertemu kelentit adalah bertentangan dengan hukum Allah. Kalau nak pengiktirafan jenis ini, mintak maaflah kerana jelas ia melanggar perintah Allah seperti kaum Nabi Luth. Kalu dapat, tangkap dan jatuhkan hukuman.

Jadi pengiktirafan jenis mana yg mereka mahu? Kalau pengiktirafan jenis yg kedua tu, jawapannya ialah TIDAK!!

Anonymous said...

Apa pandangan pakaramu tentang masalah ini. Arul 1mdb dibayar bonus 5 juta oleh kejaan najib dulu untuk tugas di syarikat yg penuh hutang selama 6 bulan. Pada pandangan pakaramu wajarkah kejaan PH mintak balik bayaran pendahuluan 2.5 juta yg kejaan najib dah buat? Untuk makluman pakaramu hutang 1mdb adalah lebih 50 BILION. Adakah tuan TITM sudah faham dan berpuas hati? Pakaramu sila beri komen berhemah. Terima kasih..

Anonymous said...

Pakkaramu.
Pada pendapat pakaramu, adakah iskandar, zuhdi, nik abduh, ustaz Q7, nik amar, tontowi dan lebai2 yang lain akan bekerjasama membantu wakil BN dalam prk balakong? Cadangan saya, bantulah. Jangan buat kerja separuh jalan. Nanti orang BN kata hangat2 taik ayam pulak. Kalau mereka tak bekerjasama bantu, takut umno berpaling tadah di seri setia pulak. Maklumlah, umno bn lebih berpeluang menang di seri setia berbanding dengan parti pakaramu.

Anonymous said...

Najib dah taubat tu. Tu pasal pas sokong umno kat sg kandis

Anonymous said...

Pondan2, lesbian2, lgbt2 dr kelate yg duduk kat KL ni kita hantar balik negeri. Buat busuk nama KL je

Anonymous said...

Hang tanya pendapat karamu tu buang masa ja. Dia pun copy n paste berita dari utusan meloya. Harakah pun dia tak baca dah. Ni blogger copy paste.

Anonymous said...

Karamu, pondan2 dan pelacur kelate yg cari makan kat seberang thailand tu nak buat mcmana dgn depa? Org kelate yg memantat kat kelate tu nak tegah mcmana? Apa kaedah pas kelate utk dakwah kat depa? Bagi kawin dgn budak sekolah ka? Tanya jaa.. jgn la marah.

Anonymous said...

malapetaka dah bermula di malaysia bila;
1. hadi buat amanat sesat dan bughah di baling
2. hadi kata siasatan doj tu campurtangan asing
3. hadi kata najib boleh terus jadi PM kalau bertaubat
4. tuan brahim puas hati dgn penerangan selama 2jam oleh arul kanda ...kikiki
5. lebai baham duit 1mdb 90juta
6. bila chief lebai suruh walaunta dan walauntit undi lokman adam kahkahkah
7. ...

byk malapetaka menimpa rakyat malaysia berpunca dari lebai pas.

Anonymous said...

...bila wan rosli jadi cybertrooper utk pas.

Anonymous said...

Pakaramu. Esok najib akan didakwa di mahkamah. Harap nik abduh, pontowi, muktar snik, Q7 dan lain2 datang beri sokongan. Ajak lokman adam dan elly suryati sekali. Mintak kerjasama pakaramu...

Anonymous said...

elok lebai hadi sendiri turun padang bersolidariti dgn najib esok. tolong2 la baca doa pecah perut kepada pegawai sprm, peguam negara, pegawai mahkamah termasuk hakim sekali. kita wajib bela najib, dia pemimpin islam yg syumul. dialah yg tolong utk dibawa usul ruu355 dulu, takkan chief lebai lupa jasa dia kot? ayuh! walaunta semua, jom turun sokong najib.

Unknown said...

ASSALAMU,ALAIKUM NAMA SAYA (IBU NUR) TKW DI MALAYSIA
Maaf sebelumnya jika lewat Tempat ini saya menceritakan kisah hidup saya niat saya hanyalah semata ingin berbagi tapi semua tergantung Anda percaya atau tidak yang jelasnya inilah kenyataan nya...
Syukur alhamdulillah kini saya bisa menghirup udara segar di indonesia karna sudah sekian lama saya ingin pulang ke kampung halaman namun tak bisa karna ada hutang yang harus saya bayar di majikan yaitu 375 juta untuk uang indo namun,saya tidak pusing lagi sebab kemaring saya di berikan Info oleh seseorang yang tidak saya kenal,katanya kalau mengalami kesulitan Ekonomi,Terlilit hutang silahkan minta bantuan sama AKI DARSA di Nomor Telpon (085-333-222-717) di jamin bantuan beliau 100% …
INILAH JENIS PESUGIHAN BANTUAN DARI AKI DARSA
1.PESUGIHAN
2.TOGEL 2D-3D-4D-5D-6D
3.DANAH GHAIB
4.PENGGANDAAN UANG
5.UANG BALIK
6.NIKAH JIN
7.PENGLARIS BISNIS (Jualan,Tokoh,warung)
8.JUAL BELI TUYUL
9.PERLANCAR DALAM BERBAGAI HAL
Jadi saya beranikan diri menghubungi beliau dan menyampaikan semua masalah saya dan alhamdulillah saya bisa di bantu,kini semua hutang saya sama majikan saya di MALAYSIA semua bisa terlunasi dan punya modal untuk pulang kampung,,,,
Jadi buat yang pengen seperti saya silahkan Hubungi AKI DARSA di nomor (085-333-222-717) Anda tidak usah ragu atau hal semacam sebab saya dan yang lainnya sudah membuktikan keampuhan bantuan beliau kini giliran Anda trimahkasi atas bantuan nya aki wassalam

التسويق الاكترونى said...

شركة تنظيف ستائربالرياض
ارخص شركة تنظيف منازل بالرياض
شركة تنظيف كنب بالرياض
شركة تنظيف موكيت بالرياض
شركة تنظيف فلل بالرياض
شركة رش دفان بالرياض
شركة مكافحة النمل الابيض بالرياض
شركة مكافحة الصراصير بالرياض
شركة مكافحة الفئران بالرياض
شركة مكافحة الحمام بالرياض

Xu千禧 said...

basket nike femme
off white clothing
moncler jackets
uggs outlet
yeezy shoes
oakley sunglasses wholesale
ugg boots
michael kors outlet online
canada goose jackets
ultra boost 3.0

5689 said...

zzzzz2018.8.10
coach factory outlet
nike factory store
nike air max 95
coach outlet
pandora
louboutin shoes
bottega veneta
maillot football pas cher
pandora
jordan shoes

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.