Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

SERI SETIA UJIAN KERJASAMA GAGASAN SEJAHTERA ?

SEBENARNYA GAGASAN SEJAHTERA BELUM LAGI MENYERLAH, JIKA ADAPUN BARU SEKADAR 28% KERJAAMA  ANTARA PAS+UMNO+MIC, DAN MUNGKIN MCA.

JIKA BENAR MAHUKAN GAGASAN RAKYAT MENJADI KENYATAAN, MAKA  SETIAP PARTI KENA CANTAS DURI-DURI DALAM SETIAP PARTI,  SEBAB MEREKA ADALAH BERSIKAP MUNAFIK.

SELAGI ADA SIKAP MUNAFIK, MAKA SELAGI ITU GAGASAN SEJAHTERA MENJADI SIA-SIA.

-Pak Karamu-

 Kerjasama Pas-Umno konsep Gagasan Sejahtera

AddThis Sharing Buttons

Dr Ahmad Shamsuri Mokhtar.
Dr Ahmad Shamsuri Mokhtar.
(Ubah saiz teks) 
 
ALOR SETAR - "Jalinan kerjasama antara Pas dengan Umno dilihat sebagai sebahagian daripada konsep Gagasan Sejahtera," kata Menteri Besar Terengganu Dr Ahmad Shamsuri Mokhtar.

Beliau berkata konsep yang diamalkan Pas adalah dengan menjalinkan kerjasama dengan pihak yang menyokong gagasan Islam atau untuk perkara baik dan yang mempunyai kepentingan untuk rakyat.
"Prinsip asal Pas senang sahaja iaitu kita boleh tolong mana-mana pihak untuk kebaikan rakyat. 

Pendapat yang tegas juga akan dilontarkan sekiranya perkara itu buruk, kita tidak akan sokong atau bersetuju.

"Konsep ini juga boleh dilihat dalam persidangan Parlimen dan Dewan Undangan Negeri (Dun) di mana kita bukan cakap pasal penyelewengan dan asyik salahkan orang sahaja tetapi kita bagi cadangan dan penyelesaian," katanya selepas merasmikan Konvesyen Pas Kedah di sini, hari ini.

Ahmad Shamsuri, yang juga Ketua Pengarah Pilihan Raya Pas Pusat berkata demikian ketika diminta mengulas adakah kerjasama yang dijalinkan Pas dengan Umno adalah sebahagian daripada konsep Gagasan Sejahtera.

Sementara itu, beliau berkata konsep Gagasan Sejahtera itu dilihat telah mencapai sasaran apabila ahli Pas dapat menerimanya selain mengamalkan politik yang matang.

"Kita tidak letak tempoh pada konsep ini untuk tentukan sama ada ia berjaya atau tidak tapi sasaran itu sudah tercapai. Memang ada cabaran untuk kenalkan budaya baru tetapi kita sudah berpolitik sekian lama jadi kita ingin pastikan politik ini dapat selesaikan masalah bukan salahkan satu sama lain," katanya.

Dalam perkembangan lain, Ahmad Shamsuri berkata beliau yakin pengundi Pas akan memberi sokongan kepada calon Pas Dr Halimah Ali yang akan bertanding pada pilihan raya kecil (PRK) Seri Setia pada 8 Sept ini.

"Apa yang disebut calon Pakatan Harapan bahawa dia akan mendapat sokongan penyokong “senyap” Pas itu sebahagian daripada kempen kononnya hendak tunjuk dia dapat sokongan tetapi kita yakin pengundi Pas akan beri sokongan kepada Dr Halimah yang dilihat sebagai individu yang mampu menjalankan tugas dengan baik.

"Betul, sebelum ini Pas Selangor ada kemelut tetapi ia lebih kepada sakit demam pilihan raya umum (PRU) jadi saya yakin PRK kali ini lebih 'solid' dan kita yakin boleh menang untuk PRK Seri Setia," katanya.

Pada 22 Ogos lepas, calon PH Halimey Abu Bakar berkata beliau yakin mendapat sokongan daripada sesetengah penyokong “senyap” PAS di kawasan itu bagi pilihan raya kecil (PRK) Seri Setia ini. - Bernama

45 orang berkata:

Anonymous said...

COMRADES...
Jangan gentar di SRI SETIA..
Abang BUSAT kita ada..
KAPIR DAP akan sentiasa membantu..
Cuma tak sediakan SUP SPECIAL jer..
Tingkatkan semangat COMRADES..
Gempur Gempur Gempur..

Anonymous said...

COMRADES..
Keldai Keldai Tunggangan KAPIR DAP juga sedia membantu kita di Sri Setia..
Kibarkan panji panji MERAH..

Anonymous said...

MAKCIK BAWANG madah..
#sokongrafizi
#pintarnakalgebu

Anonymous said...

pak karam, parti ikatan mana pi? pcm semua tu mana? semua dah lari dari pas ka?

Anonymous said...

Pas Ikatan Gagasan Sejahtera (PIGS) dah bubar ke pak karam? Haritu kan PIGS dah menang besar dlm pru14, takkan dah bubar kot?

Anonymous said...

GAGASAN SEJAHTERA: PAS, UMNO, MCA & MIC = PASEMBOQ.

Anonymous said...

Apa nak hirau. Pas boleh menang di balakong. Mca boleh menang di seri setia. Ini sebab pas dapat bantuan mic yang ahli berjuta2. ABANG BUSAT MCA akan bantu pas menang. ABANG BUSAR MIC pun akan bantu pas menang. Kihkihkih

Anonymous said...

Keldai keldai tunggangan mca sedia membantu kamu di balakong. Kebarkan panji sekawah kari daging suci bercampur seketul daging babi dan daging unta/baghal..

Anonymous said...

Tingkatkan semangat jihad mca kamu wahai walaUNTA dan walaUNTIT. Gempur dap dan pkr. ABANG BUSAT MCA akan sediakan sup daging suci yg dicampur seketul daging.... Gempur gempur gempur..

Anonymous said...

Sokong rafizi gempur pas pada pru15. Inshaallah strategi rafizi akan menjadi. Jika najib boleh tumbang, inikan pula hanya tg ayatola.
#sokongrafizigempurklateganu
#hussamjagaroyaltiklantan

Anonymous said...

Ahli pas 2juta + ahli umno 3juta + ahli mca 1.5juta + ahli mic 1juta, insyaAllah gagasan baru ini akan tadbir malaysia selepas pru15. Ayatollah hadi jadi PM, zahid TPM, nik abduh menteri kewangan, nasrudin tontonwee menteri pertahanan, hashim jasin menteri agama dll tu akan dibincangkan dlm majlis syura. Takbir!

Anonymous said...

Jgn lupa, campur ahli parti ikatan 43org dan parti pcm 15 org.

Anonymous said...

YAB Wan Azizah merunggut kerana KELDAI KELDAI KAPIR DAP tidak kelihatan di Sri Setia..
KELDAI KELDAI hanya berkampung di Balakong..
Gamaknyer..
Sedap bebenau ker SUP SPECIAL kat markas agung di Balakong tu..
Ataupun..
Keasyikan melampau dek disenggol sang AMOY AMOY..
Sila jawab KALDAI KALDAI sakalian..
YAB dah marah tuuuu..

Anonymous said...

#sokongrafizipintarnakalgebu
#sokonghussamkuasasepuluh

Anonymous said...

LOL..
Untuk makluman lah..
Di BALAKONG KAPIR DAP (guna lambang PKR) lawan MCAzz
Di SRI SETIA PKR lawan PAS..
Kalau makbapak kau tanya nanti bolehlah jawab yang betol..
LOL LOL..

Anonymous said...

COMRADES..
Perbanyakkan lagii PROPAGANDA..
Kibarkan PANJI PANJI MERAH..
Gempur...

Anonymous said...

COMRADES..
Masa semakin hampir..
Pasti Panji Panji MERAH berBINTANG..
Akan terpacak di Bumi TANAH MELAYU ini..
Gempur COMRADES..
Gempur COMRADES..
Gempur COMRADES..

التسويق الاكترونى said...

افضل شركة مكافحة حشرات بالرياض
شركة مكافحة حشرات شرق الرياض
شركة مكافحة حشرات شمال الرياض
شركة مكافحة حشرات جنوب الرياض
شركة مكافحة حشرات غرب الرياض
شركة رش مبيدات شمال الرياض
شركة رش مبيدات جنوب الرياض
شركة رش مبيدات شرق الرياض
شركة رش مبيدات غرب الرياض

Anonymous said...

PM Tun M: saya sentiasa cakap mengenai tongkat.. Buang tongkat anda.. berdiri di atas kaki sendiri.. Baru lah anda menjadi kuat dan anda akan jadi lebih baik..

Saya tidak pernah beri TONGKAT kepada anak saya sepanjang menjadi PM Malaysia.. sebalik nyer saya cuma beri JENGKAUT saja.. gamak tu lah anak anak saya menjadi kuat dan lebih baik...
Ptuiii..

Anonymous said...

PM Tun M: jika anda hanya suap RAKYAT dengan BRIM maka mereka akan menjadi LEMAH..
gamak nyer..
RAKYAT perlu disuap ngan BELACAN... maka mereka akan menjadi seperti KERA kena BELACAN..
Ptuiii..

Anonymous said...

Hai Keldai Keldai KAPIR DAP..
Hampa tau tak MENANTU sapa yang jadi PENASIHAT EKONOMI PM Malaysia..
Kalu tak tau..
Jom tanya YB Mohd Sabu.. (YB tau kot)..
Ptuiii..

Anonymous said...

Utk yg bahlol masih tak reti nak sokong parti yg mana satu, sila rujuk arahan tuang presideng ayohchik. Ayohchik suruh kita sokong dan undi mca... diulang MCA. Apa punya bahlol, arahan simple mcm tu pun susah sangat nak patuh ke?

Anonymous said...

Biarkan wan azizah nangis sorang2, padan muka dia. Yg penting kita ikut arahan ayohchik, kita sokong mca. Jom turun bawak makbapak masing2 ramai2 kita jihad.

Anonymous said...

Dulu menantu hadi, din ayam cari makan kat kumpulan perangsang negeri selangor. Masa tu hadi masih peluk2 dgn lim kit siang. Bau badan lim kit siang wangi, katanya kahkahkah

Anonymous said...

Sebab tu kelantan sanggup melutut dgn najib, nak bayar gaji kakitangan pun kena mintak tolong kerajaan persekutuan. Patutla hadi pi mengadap tun m bila najib kalah, nak kenen2 tambah duit la tuuu kikiki balak dah habis kot.

Anonymous said...

Lebai pun dah pandai pakai jengkaut, tak mampu melawan hawa nafsu duniawi, sebab tu semua berlawan2 nak pandu audi, range rover, porsche, mercedes benz bagai huhuhu

Anonymous said...

Sah KELDAI KAPIR DAP sekok nii tak tau..
Gii ler tanya YB Mohd Sabu..
Kalau tak pon gii tanya YB Mujahid TGYR..
gii lah tanya..

Anonymous said...

Pak karam, kalau pas kalah jugak di seri setia guane? Allah tak redha dgn perjuangang kita ke?

Anonymous said...

Karamu, jom pi balakong, apa la hang ni asyik terperap depan pc saja. Sekali sekala jom la turun padang. Jihad oii jihad.

Anonymous said...

Dulu ayohchik larang lantik wan azizah jadi mb selangor sebab dia pompuan. Kat seri setia kita jgn undi pompuan tauu, kita ramai2 undi calon lelaki. Ingat tau, itu arahan ayohchik.

Anonymous said...

Yg masih berhingus tu jgn nak pandai2 engkar amanat hadi. Amanat tu masih relevan, itulah akidah dan panduan dlm kehidupan kita. Gunakan pendekatan yg sama dlm membuat pilihan di balakong dan seri setia sebagaimana kita bantu dlm prk sg.kandis. ingat! Sesungguhnya Amanat Hadi itu benar.

Anonymous said...

Sekawah daging lembu dicampur seketul daging babi itulah perumpamaan kerjasama pas dan mca.. yg penting tukang masaknya hadi awang, mesti sodap.

Anonymous said...

Comrade.. comrade.. kau ni komunis ke? Cina mca baik la, depa bukan komunis. Sebab tu hadi awang peluk2 mca kafir zimmi.

Anonymous said...

Jom buat propaganda, kita wajib jihad menangkan mca atas 'semangat pembangang'.

Anonymous said...

Ya, din ayam tu menantu lebai hadi. Semua dah tauuuu.

Anonymous said...

Baru 35 comments..
Mana pegi nyer KELDAI KELDAI KAPIR DAP nii..
Takan tak habis lagii hirup SUP SPECIAL tuu..
Ptuiii..

Anonymous said...

Pergh ayat ayat pemuja KAPIR..
Power...

Anonymous said...

Jom pi Balakong..
YB Mohd Sabu ceramah di MARKAS AGUNG malam nii.. ajak ler Emak Bapak kau orang sekali.. ader SUP SPRCIAL..

Anonymous said...

LOL..
YAB Wan Azizah tanyer nape tak nampak muka kat Sri Setia.. takan nak barkampung di Balakong jer.. kalau yer pon terkesima sama AMOY AMOY Balakong.. jenguk jenguk Sri Setia..

Anonymous said...

Pergh power kome...
Buat lawak siap guna Kalimah ALLAH..
Power power..

Unknown said...

Apalah punya ayat..macam tak sekolah punya org..

hooda said...

I like your topic of selection for blog but want to suggest you for sharing some more information regarding your subject so that we can understand your thought more clearly
abcya | hooda games

Sayful Jaelani said...

Mohon maaf jika postingan ini menyinggung perasaan anda tapi saya hanya mau menceritakan pengalaman pribadi saya yang mengubah kehidupan saya menjadi sukses sekarang. dulu Saya bekerja di Singapura, tapi saya tidak menyerah dengan keadaan saya, tetap ikhtiar. Dulu pengen pulang ke indonesia tapi gak ada ongkos. sempat saya putus asa,gaji pun selalu di kirim ke indonesia untuk biaya anak sekolah, sedangkan hutang banyak, kebetulan buka-buka internet mendapatkan nomor whatsapp Mbah Suro +6282354640471 katanya bisa bantu orang melunasi hutang melalui jalan Pesugihan Dana Ghaib. dengan keadaan susah jadi saya coba beranikan diri hubungi dan berkenalan dengan beliau Mbah Suro, Dan saya menceritakan keadaan saya. Beliau menyarankan untuk mengatasi masalah perekonomian saya dengan Pesugihan Dana Ghaib nya. Dan alhamdulillah benar-benar terbukti nyata hasil nya sekarang. terima kasih banyak ya allah atas semua rerjekimu ini. Beliau juga bisa bantu seperti Pemasangan nomer Togel,pelet, dll



misho ahmed said...

https://myserviceshome.com/dammam-cleaning-company/
https://myserviceshome.com/transportation-of-furniture-in-medina/
https://myserviceshome.com/moving-furniture-in-jeddah/
https://myserviceshome.com/insect-control-company-in-dammam/
https://myserviceshome.com/insulation-of-roofs-in-dammam/

ebad comp said...

شركة رش مبيد بالرياض
تنظيف المنازل بالرياض
فحص تسربات المياه بالرياض 
شركة تنظيف منازل بالرياض
عزل الأسطح بالرياض
شركة كشف تسربات بالرياض 
نقل عفش بالمدينة

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.