Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

PAS AKAN MENGADU KEPADA ALLAH S.W.T

RATUSAN RIBU AHLI PAS AKAN LAKUKAN SOLAT HAJAT TERUS MENERUS HINGGA NAMPAK HASILNYA !

APA LAGI YANG PAS HENDAK KATAKAN SELAIN MENGADU KEPADA ALLAH S.W.T.

MEMA'ARIFATKAN WAJAH MUSUH PAS YANG SENTIASA BUAT FITNAH SEMASA BERMUNAJAT/HAJAT.

PAS ADA ALLAH S.W.T, PAS YAKIN DENGAN DASARNYA, SEMENTARA PEMERINTAH YAKIN DENGAN DASARNYA.

PAS AKAN MENGANJURKAN BERBAGAI CARA IBADAT MENGADU KEPADA ALLAH S.W.T. DAN MUNGKIN ALLAH S.W.T TAHU DASAR KITA DAN DASAR MEREKA. DAN MENILAI YANG HAK DAN BATIL.

PEHAK MEREKA JUGA  DIGALAKAN MENGADU KEPADA ALLAH S.W.T DAN YANG MENILAI NANTI ADALAH DIA YANG MAHA ESA.

SARANAN HADI AWANG AKAN DIPATUHI OLEH AHLI PAS DAN AKAN MELAKUKAN SECEPAT MUNGKIN.

Pak Karamu-

Hadi: Semoga Allah beri balasan sewajarnya di dunia, akhirat

News  |  Diterbitkan  |  Dikemaskini
   
Presiden PAS Abdul Hadi Awang menyifatkan partinya kini dilanda serangan daripada segenap penjuru secara silih berganti.

Bagi menghadapinya, Hadi menerusi hantaran di Facebook hari ini meminta pemimpin, anggota dan penyokong PAS agar mengadu kepada Allah, sambil mengingatkan doa orang yang dizalimi tiada hijab di sisi-Nya.

"Saya menyeru kepada pemimpin, ahli dan penyokong PAS untuk bermunajat dan mengadu kepada Allah Yang Maha Kuasa.

"Dengan menunaikan solat hajat, berpuasa, membaca Al-Quran dan melakukan amal kebajikan kepada semua pihak serta bertawassul memohon kepada Allah agar memberi balasan sewajarnya di dunia dan akhirat," katanya.

Beliau tidak menamakan secara khusus pihak yang menyerang PAS serta mengaitkan mana-mana pihak dengan "balasan" yang disebutnya.

Sejak penyelesaian luar mahkamah kes saman fitnah Hadi terhadap Editor Sarawak Report Clare Rewcastle Brown, PAS sekali lagi menjadi sasaran pengkritik dan seteru politiknya.

Antara isu yang melanda PAS adalah siasatan SPRM terhadap dakwaan parti itu menerima RM90 juta daripada Umno serta pengakuan rakaman audio Nik Abduh Nik Abdul Aziz berkenaan penerimaan wang dari Umno - yang dahulu dinafikannya.

Terbaru PAS didakwa membayar RM1.4 juta kepada Clare sebagai sebahagian daripada penyelesaian luar mahkamah saman fitnah Hadi. Setiausaha Agung PAS Takiyudin Hassan menafikan dakwaan itu.

BacaPAS rela jadi lilin membakar diriBagaimanapun Rewcastle-Brown hari ini mengesahkan menerima wang tersebut dan menunjukkan gambar salinan dokumen berkaitan, termasuk sekeping cek Bank Islam dan sepucuk surat kepada Maybank yang mengesahkan perkara itu.

Naib Presiden PKR Rafizi Ramli pula mendakwa wang tersebut dibayar menggunakan akaun seorang pengerusi syarikat berkaitan kerajaan (GLC).

Selain isu itu, PAS turut menjadi perhatian selepas mengisytiharkan sokongan terhadap kepimpinan Dr Mahathir Mohamad sebagai perdana menteri dan mendakwa ada pihak dalam PH yang mahu memulakan undi tidak percaya kepada Mahathir.

Dalam pada itu, Hadi berkata kuasa Allah mengatasi "segala kerajaan di dunia ini".
"Kita memohon pertolongan kepada Allah Yang Maha Kuasa dan Maha Tinggi. Yakinlah perjuangan Islam itu benar dan ikhlaskan niat kerana Allah," katanya lagi.














102 orang berkata:

Anonymous said...

Mengadu laa pak karam. Buat solat hajat utk hancurkan ulamak penipu yg hancurkan parti pas. Bila ulamak penipu dan pembohong dah hancur insyaAllah redha dan rahmat Allah akan bersama2 dgn perjuangan pas. Amiin

Anonymous said...

Pas tak salah. Yg salah cuma pimpinan pas.. sama mcm umno jugak; pemimpin penipu, pembohong dan perompak. Kalau ahli nyahkan diorang, insyaAllah akan kembali ke jalan yg lurus.

Anonymous said...

Allah takkan makbulkan hajat pas sebab masih kekalkan pembohong sebagai pemimpin. Aamiin

Anonymous said...

Amiin ya robb. Semoga pembohong yg belanja clare 1.4juta tu jadi abu.

Anonymous said...

Amiin. Semoga 1.4juta tu dpt balik. Mahkamah tak suruh bayar pun. Tapi orang tu pandai2 jer guna duit walaun utk bayar clare. Semoga org tu jadi abu selepas majlis solat hajat.

Anonymous said...

Dah ditunjuk bukti hadi bayar clare 1.4juta tapi walaun masih tak percaya. Masih anggap fitnah dari pemerintah. Alang2, baik lancarkan bughah terus, suruh hadi pimpin bughah tu. Teruskanlah percaya kat pembohong tu.

Anonymous said...

Masa solat hajat tu makrifat la muka ulamak pembohong, biar depa hancur. Semoga pas kembali di jalan yg lurus.

Anonymous said...

Encik babi, encik cai tepuk dan encik sondol makbapak hang jgn ponteng majlis solat hajat tuu pulak. Jom sama2 berdoa hancurkan ulamak pembohong.

Anonymous said...

Pak karam, Allah terima ke doa dari org yg halalkan bohong? Bohong jemaah sendiri tapi tak malu nak mintak Allah hancurkan org lain. Allah layan ke permintaan mcm ni? Lagi baik doakan supaya clare terima hidayah islam, lepas tu boleh jadi bini baru ayohchik. Amiin. 1.4j tu anggap jadi hantaran dan mas kawin, settle masalah.

Anonymous said...

Pak Karam.....jangan lupa makan ubat

Anonymous said...

Asyik nak doa menjahamkan orang jer. Pas kena cermin diri, bukan apa takut doa tu allah terbalikkan dan kena batang hidung sendiri.

Anonymous said...

Diri sendiri yg jahanamkan parti lepas tu salahkan org lain. Sebelum buat solat hajat tu korang buat la solat istikharah dulu walaun oii. Mudah2an tuhan buka hati korang. Percaya buta tuli pada pemimpin pembohong, tu zalimi diri sendiri namanya.

Anonymous said...

1. Bohong
2. Bohong
3. Bohong
4. Bila pecah tembelang, nafikan
5. Mintak simpati
6. Lepas tu minta tolong dgn Allah
7. Ulang nombor 1

Cer hang kira karamu, brp kali depa bohong hang.

Anonymous said...

Kejap lagi keputusan prk semenyih akan diketahui. Tahula kita berkesan ke tidah fitnah2 ph terutama pesalah liwat tu terhadap pas...he he..

Anonymous said...

Kalau umno kalah maknanya hadi mmg pembohong la. Mcm tu?

Anonymous said...

Pas bertanding ke? Oo lupa.. pas tumpang populariti umno. Huhu

Anonymous said...

Jika umno kalah sekalipun,,fitnah aljuburi kekal fitnah, sekeping kertas salinan hitam mcm jubur tu mana ada nilai,,itu sekadar last shot usaha aljuburi yg terdesak,,cumanya rakyat terpedaya lagi,,jika umno rampas semenyih,,maka ph boleh bye bye,,pd pru15 nanti...

Anonymous said...

Umno mmg cemerlang kat cameron dan semenyih.. pas jer tumpang menyibuk.

ركن كلين said...

شركة تنظيف منازل بالاحساء
شركة تنظيف مجالس بالاحساء
شركة تنظيف خزانات بالاحساء
شركة تنظيف مساجد بالاحساء
شركة رش مبيدات بالاحساء
شركة مكافحة حشرات بالاحساء
شركة مكافحة النمل الابيض بالاحساء

Anonymous said...

Tahniah umno menang bergaya. Kalau hadi tak buat hal mesti umno menang majoriti lagi besar. Reputasi umno cemerlang tapi hadi rosakkan dgn isu bohong dan belanja clare 1.4juta.

Anonymous said...

Baruah2 dan babi2 ph : " babibossku,,sorry la,,kita kalah sekali lagi dgn umnopas di Semenyih."
Lge : " Apa lu olang ingat, gua tatak tau ka itu macai ppbm sudah kalah p. Ini semua lu olang punya pasai ma,,,gua kasi lu olang makan itu air kencing dan tahi babi kenyang, lagi talak tahu buat keleja ka? "
Baruah2 dan babi2 ph : " kami minta maaf babibossku,,"
Lge : " okay2 la,,tapi lu olang kena denda ma " lge pun buka seluar dan ken... ke atas kepala baruah2 dan babi2 ph...... sekian, jumpa lagi di prk rantau.

Anonymous said...

cai... tepukkk tepukkk tepukkk..
kita kalah cai...

Anonymous said...

Kita kalah laaa cai...

Anonymous said...

Cai..
Kat rantau nantiii kita pakai figure 1.4 billion..
1.4 juta tu sikit sangat.. tak berkesan laaaa..
I.4 billion bukan 1.4 juta yer cai..
Ingat cai...

Anonymous said...

2-0

Anonymous said...

Cai..
Elaun kena potong 50%..
Harap maklum cai..
Tq..

Anonymous said...

Cai ..
Dicadangkan kek rantau nanti..
Kita buek laporan polis yang ketua armada kita di SONTOT Papagomo..
Baru power kes..
Setuju ker cai...

Anonymous said...

Tahniah laa menang besar.. boleh la lantik satim diman jadi MB selangor kehkehkeh.. oops lupa.. tak cukup kerusi nak jadi MB.

Anonymous said...

As salam encik babi, oh encik babi kerja jugak hujung minggu ni ya. Dpt bonus la nanti sebab menang prk. Tahniah ya.

Anonymous said...

pak karam, rameli musa tu sapa? kayanya dia. untung kita ada org mcm tu.

Anonymous said...

solat hajat bila? jom buat mlm ni, kita doa kasi tunjuk sapa sebenarnya yg suka bohong.

Anonymous said...

1.4juta....
Sikit sangat tuu cai...
Cari laaa kes baru..
1.4 billion ker...

cai..
kalah yer..
Kek semenyih...
abis laaa elaun kena potong..
ngan tokey busat..

Kek rantau boleh cuba lagiiii cai...

Anonymous said...

Solat hajat cai....
Solat 5 waktu pon liat..
dah dah let caii..
tak laku dah...

RM 900 juta
RM 1.4 juta
RM 1 hennget 40 sen

kek rantau kita up...
ke RM 1.4 billion..
baru tebeliak orang rantau nanttii..
SR sedia salurkan maklumat..

Elaun 50% cukup kan cai..
Berjimat jimat sikit...

Anonymous said...

Cai cai cai..
Bersabah laa..
Bertabah laaa....

Anonymous said...

Cai...

Orang Semenyih niii..
Sama BODOH ngan orang asli Cameron Highland
Kan cai...

Anonymous said...

Cai..

Tak jadi ker nak bina sepital kat semenyih...
Padan muka orang semenyih kan cai..

Anonymous said...

Cai..

Bertabah lah..
Bersabar lah..

Kumpul kan semua semangat yang masih ada...
Untuk perjuangan seterusnya...
Kek Rantau pulak...

Idup PH...

Anonymous said...

Cai..

Ramle Musa yang tolong bayar 1.4juta ke sitina kapir tuuuu..

Nasib baik Bang Non ngan Fizi Gebu ada maklumat...

Ramle Musa nii ker ahli PAS..
Kalu ajli PAS takanlah dilantik jadi boss KTMB..

Pening aku cai..
Kalu si Ana Tahu tu ada maklumat boleh laa kongsi... supaya ana pon tahu..

Cai.. bersabar & bertabah ..
Idup PH.

Anonymous said...

Mana pulak pegii nyer si cai cai nii..
Cai ooo cai..

Apo kono nyo cai kau murong ajo...
orang dah ke bulan ...

Bersedih jangan lamo lamo cai..

Ifup PH..

Anonymous said...

Cai..

Bodoh kan cai.. orang semenyih..
PH nak hapus TOL pon diaorang tak caya...

Padan muka jalan sesak berterusan..

Padan muka orang semenyih kan cai..

Idup PH..

Anonymous said...

Allah hai... Benda ni senang je. Cakap ada bagi 1.422j kat clare, semuanya settle dan ok balik. Ni hj tu senyap je kenapa? Cakap sendiri la, ada bagi clare melalui rameli atau tidak?

Anonymous said...

Prk semenyih benda lain. Ni pembohong ni benda lain. Hadi ada bagi duit clare 1.422j melalui rameli musa atau tidak? Sebelum semua solat hajat, hj hadi tolong jawab, ada atau tidak?

Anonymous said...

Sebelum solat tu aku tanya hadi balik. Ada atau tidak bagi clare 1.422j melalui cek rameli musa. Hj hadi tolong jawab ada bagi clare atau tidak melalui rameli punya cek? Takut nanti kalau hj hadi memang ada bagi, keburukan balik pada hj hadi sendiri. Hj hadi sila jawab dulu

Anonymous said...

Salahkah hj hadi mengaku terus terang bahwa ada bagi atau tidak bagi clare rm1.422j dengan menggunakan cek rameli musa?? Boleh tak niatkan hajat, kalau hj hadi memang ada bagi, hj hadi terima bala dr Allah?

Anonymous said...

Senang je niat dlm hati masa solat hajat tu. Mintak sapa2 saja yang berbohong, yg tipu rakyat dlm isu 90j, dlm isu video nik abduh dan isu 1.4 juta bagi clare tu, mati eksiden dengan lori balak dan kepala tertanggal pada bulan ini. Mintak yang bercakap benar yg tak tipu diberi hidayah Allah. Aminn

Anonymous said...

Solat hajat ramai2. Klu clare bohong, clare mapoh. Klu tn guru hj hadi bohong, tn guru mapoh. Boleh?

Anonymous said...

Amin

Anonymous said...

Mari adik kakok kita solat mintak doa kalu beto preside beri duit ko clare banyok tu tapi tak so ngaku, mudah2he dio mati ekside kena hepap lori balok. Tapi kalu dio tak bagi sesen pun, kito doa dia Allah bagi syurga ko dio.

Anonymous said...

Amin

Anonymous said...

Amin

Anonymous said...

Kito doa mintok...
Klu clare buhong, clare mapoh. Klu tn guru buhong, tn guru mapoh.

Anonymous said...

Sapa bagi pitih 1.4j tu?
Sapa ambik pitih 1.4j tu?
Kita doa, yg bagi dan yg ambik pitih tu dua2 mapoh skali.

Anonymous said...

Mudah2an solat hajat dan munajat ini akan dapat menjelaskan sama ada pemimpin pas ada menerima duit umno atau tidak, dan menjelaskan presiden ada membayar tino kapir harbi atau tidak. Jika sudah jelas, diharap cai2 tidak lagi buat bising. Ye....

Anonymous said...

Cai ...
Semangat dah kembali yer...
Idup PH

Anonymous said...

cai...
Lupakan 1.4 juta tuuu cai..
Kita maklumat baru dari SR..
Nilai nyer 1.4 billion..
Melibatkan pemimpin PAS ..
Maklumat lengkap akan di hebahkan dalam masa terdekat olen Fizi Gebu & Bang Non sendiri...

Buat masa tak perlu lagiii komen pasal RM 1.4 juta.... tidak berkesan...

Harap maklum cai..

Anonymous said...

2-0

Anonymous said...

Caiii..

Sabar cai...
Kita ada maklumat terbaru cai...
Maklumat SAHIH dari SR..

Tunggu cai..
Habis PAS kali niii..

Anonymous said...

Tunggu maklumat terbaru cai...
mapoh pas..
Sabar cai..
Maklumat SAHIH niii..
Dari sumber yang credible..
Sabar cai...
Sabar..
Bertabah..

Anonymous said...

Yang menDOA..
Yang menAMIN..
Sama jer BENGONG nyer..

Anonymous said...

Cai..

Fizi gebu ramal kan peluang PH menang PRK Rantau di tahap 75%..
Ramal berdasarkan..
Kajian mendapati orang Rantau tidak laa seBODOH orang asli Cameron Highland dan orang Semenyih..

Cerah kita menang Cai..

Anonymous said...

Cameron Highland- dap
Semenyih- bersatu
Rantau - pkr
Bungkus...

Amanah - mana lah agak nya... sepang kah..

Anonymous said...

Perghhh..
Cuaca PANASSSS..
Lagi PANASSSS bila kalah pulak...

Anonymous said...

Cai..
Kau tahu tak...
Rameli Musa kawan baik Kamruddin Jaafar..
Kamaruddin Jaafar tu geng Azmin Ali..

Cai..
Rupa rupa nyer isu 1.4 juta tu perang saudara dalam PKR..
bior betul cai..
mati mayi ingatkan isu PAS...
aduh kena kencing lagiii cai..

Anonymous said...

Faktor kemenangan BN di Semenyih ialah kehadiran pengudi hantu bangla...
Yer ker niii..

Anonymous said...

Cai cai cai..
kalah kita cai di semenyih..

Anonymous said...

Cai cai cai..
Jangan kalah lagiii cai kat rantau....

Anonymous said...

Cai cai cai..
Kat rantau tak ader orang asli cai..

Anonymous said...

90 juta
1.4 juta...
1 henget 40 sen...

Dirantau.... 1.4 billion..

Anonymous said...

cai..
Takan lah elaun kena potong 50% ... terus menyepi... bersabar laaa cai..

Anonymous said...

Musim panas ni kalu ratusan ribu ahli pas solat hajat, doa dan bermunajat kan bagus.....he33

Anonymous said...

Klu nak tutup fitnah tuan cow tu pun, jangan la nak sebar fitnah baru dol! Kang pecah lubang lain kan malu 7 kali.

Anonymous said...

Tahniah untuk bn yg menang. Hj Hadi kena jawab sendiri dari mulut dua, ada bagi duit kat clare melalui rameli atau tidak. Tak baik diam diri hingga takut menyebarkan fitnah. Kalu bagi mengakulah. Kalu tak bagi nafilah.

Anonymous said...

Tak betul tu. Umno bn menang sebab pas undi bn. Pas dah bekerjasama dengan umno bn. Ehem! Ehem! Sayangnya sekarang umno bn dah tak ada RM. Tak dapatlah nak tambah rumah kedai dua tingkat dan Q7

Anonymous said...

Solat berdoa & bermunajat memang baguss..
Tak tau laaaa kalau kalau kau jenis KAPIR..
.......he33 tuu semacam ketawa si KAPIR...
...... yer ler kot..

Anonymous said...

Lagi panas bila clare cakap dia dah clear cheque bayaran. Makan babi golek ler betina kafir harbi tu. Untung la clare dapat musang king runtuh!! Kih33 panasss woii dpt durian musang king runtuh

Anonymous said...

Cai..
Bukankah sudah dimaklumkan bahawa isu 1.4 juta itu dah tak berkesan.. sikit bebenor...
Tunggu maklumat terbaru yang akan di salurkan oleh SR...
Sabar cai...
Maklumat niii kita akan gunakan untuk kempen di rantau nanti..

Harap maklum cai..

Anonymous said...

Cameron - umno
Semenyih - umno
Rantau - umno

Pas mana?? Jadi kuli aje ke?

Anonymous said...

cuaca laa nii memang PANASSSS...
tapi PANASSSS lagi hati cai cai kapir dap...
PANASSS PANASSS PANASSS..

Anonymous said...

Kalu umno bn masuk calon pembangkang di rantau ada harapan umno bn menang. Kalu pas masuk calon pembangkang di rantau, kompom pas kalah. Jadi kita sokong umno bn masuk calon. Pas sokong saja cukuplah. Tolong kempen dan pasang bendera pun ok.

Anonymous said...

....... PANASSSSSSS
..............PANASSSSSSS
.....................PANASSSSSSSS

Anonymous said...

6-2

Anonymous said...

Aku tuntut kat akhirat

Anonymous said...

Gabungan terbaik. Satu pihak berjuang untuk beg tangan, jam, cincin. Satu lagi berjuang untuk porsche, moto besar, kedai dua tingkat. Kalau bergabung nescaya Islam dpt dimartabatkan. Amin

Anonymous said...

Memang musim panas. Alangkah baiknya kalau ratusan ribu ahli pas solat hajat dan bermunajat supaya suhu sejuk sikit. Dapat jugak pahala. Kih33

Anonymous said...

Satu lanun islam. Satu pembohong islam. Bila dua2 bergabung islam akan dimartabatkan. Contohnya mcm di CH dan semenyih.

Anonymous said...

Teringat kisah dol keropok tahun 1960-an kat tv hitam putih. Heroin pakai beg tangan bercincin merah besar. Jalan2 naik porsche. Asap putih bergulung2. Ramai pengunjung pantai cinta berahi bersorak2. Lepas tu hero datang naik vespa.

Anonymous said...

Nampak natural dan saling melengkapi.

Anonymous said...

Mic dah mintak umno, pas, mic, mca buat gabungan baru yg lebih mantap. Harap ratusan ribu ahli pas solat hajat dan berdoa agar gabungan ini berjaya. KALAU TGNA masih hidup, tentu arwah amat berbangga. Amin

Anonymous said...

Umno menang semenyih sebab ph buat benda kelakar. Benda kelakar tu ialah tol free dr pukul 11 mlm hingga 5 pagi dan dol merokok 10 kaki di luar gerai makan. Satu lagi sbb pas baik hati kerana sanggup ehem ehem.

Anonymous said...

Tapi wala terbaik dalam cerita Doraimon ialah apabila seorang pemandu yang kenyang makan takoyaki sanggup menipu tidak makan takoyaki setelah diperintahkan oleh tuan punya beca yang dia sewa. Rahsianya bocor apabila dia terkentut bau takoyaki di bengkel beca. Sejak hari tu, semua yg makan takoyaki tak berani bercakap benar. Makan pun sembunyi2 tak berani makan di kedai yg ada larangan merokok.

Anonymous said...

Makin lama makin panass panasss panasss sebab suka sangat makan belakang. Dah makan belakang bagi pulak orang lain makan belakang jugak. Lain kali makan belakang jangan guna no akaun persendirian. Guna cara lama lagi baik. Masuk dalam beg plastik sampai rumah simpan bawah tilam. Dah pencen besok baru beli rumah besar, motor besar, bas besar, kapal terbang jenis pirsche. Barulah orang ingat beli pakai duit pencen. Check akaun pun tak ada sebab guna beg plastik simpan kat rumah.

Anonymous said...

Saya ni kerja cikgu. Ada orang kata cikgu pun boleh boleh beli range rover model baru harga 60 ke 80 ribu. Mana nak cari ye? Ada tak bapak sapa2 yg nak jual tolong bagitahu. Porsche bawah 100 ribu ada lagi tak? Kalau ada bagi aku 2 bijik.

Anonymous said...

Mengaku aje la lebai oiii. Bagi 1.4 juta tu bukannya salah pun. Tu kan kira hadiah. Bagi hadiah pun nak berahsia sangat ker....

Anonymous said...

Bagi hadiah kat wanita tu kan kerja yg mulia. Wanita kan lemah. Jadi eloklah kita tolong bagi wanita tu duit. Bukan banyak pun. Tak sampai pun 90 juta. Tak payah la nak berahsia2 cam tu. Tu kan dah kira sedekah.

Anonymous said...

niii mesti cikgu kek uganda...
Ker cikgu kaki berangan..
Beli nombor ekor..
lepas tu berangan pakai keta range rover...

Cikgu Shaari Cikgu Shaari...
Kalau dikata bodoh marah...

Anonymous said...

Cai...
Hati hati buat komen..
Makan belakang.. tikam belakang.. segala yang belakang belakang..
Perkataan haram diungkapkan..
Bab BELAKANG ...
tu kegemaran bosss angung kita cai...

Lain kali hati hati bila buat komen cai...

Anonymous said...

okey bosskur...
Sondol belakang boleh tak?

Anonymous said...

Jauh cai nak gi tuntut..
Lagi tak sempat kot..
Asyik kena bakar jer...

Anonymous said...

Cai..
Modal lama kah keluar balik yerrr..
Beg tangan cincin... dah lupa dah..

Cai..
Kita ada modal baru niii..
Maklumat di salurkan oleh SR..
Melibatkan pemimpin kanan PAS..
Nilai melebihi 1 billion...
Mampos terus PAS....
Tunggu cai....

Anonymous said...

Merapu kuat kau niii cai..
Baru kalah 2x dah meroyan...
Kesian...

Anonymous said...

Okey laaa..
Kira dah menunaikan manifesto laa tu..
GST dah hapus..
PTPTN suka suka hati kalu mau bayar..
PH Kalah sebab..
orang semenyih sama bodoh dengan orang asli cemeron highland...
Tak gitu caiiii..

Anonymous said...

Mantab laggi ganbungan berikut...
DAP (si kapir harbi) + PKR (sebahagian si kapir harbi) + BERSATU (si Asyobiah kental) + AMANAH (si aper yer)..
Mantab gabungan..
Semua adaaa..

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.