Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

BELASONGKAWA

Blogger Edyes... Meninggal...??? Innalillah....!!!!

>> Selasa, September 27, 2011

Dalam dua tiga hari ini, banyak berita yang gua dapat dari pelesit2 gua. Tapi memandangkan gua takda mood nak menaip kebelakangan ini... gua lepak jelah dengan berita2 tu....

Walau apa pun... gua kongsi dengan lu orang sikit2 jelah...;

1) Maklumat dari pelesit gua dalam Petronas, mengatakan Najib Nazak mengarahkan Petronas mengeluarkan minyak (barrel) tiga kali ganda dari pengeluaran sedia ada. Alasannya Keraaaa...jaan memerlukan wang (RM).... hahahaha... (banyak lagi cerita dalaman petronas beb... itu si pendek pun campur tangan...)

2) Maklumat dari pelesit gua dalam Polis, pada minggu depan pegawai2 yang berkaitan akan bermesyuarat untuk membuat perancangan bagi menghadapi PRU-13 pada bulan Disember 2011. "Bulan" bagi pilihanraya umum sudah kompom, cuma tarikhnya sahaja Najib Nazak belum umumkan sebabnya umno atau keraaaajaan beEnd adalah pengecut nak mampus kalau umumkan tarikh pilihanraya...

3) Maklumat dari pelesit gua dalam MKN (Majlis Keselamatan Negara), melaporkan jika beEnd menang PRU-13 untuk negeri Selangor seseorang yang bernama Farid Bin ???? akan di lantik sebagai Menteri Besar Selangor. Beliau akan bertanding di DUN Meru. Sekarang ini usaha melobi mangkuk ayun nih sedang giat dijalankan. Nampaknya malaun nih sudah mendapat restu Najib Nazak.

4) Maklumat terakhir yang gua baru terima sebentar tadi mengatakan Blogger Edyess.com telah meninggal dunia hari ini. Jenazahnya akan di kebumikan esok.... innalillah.... wa cakap luuuu....



Setakat ini... itu jelah maklumat yang boleh gua kongsikan bersama lu orang... selebihnya gua simpan dulu eeekkkkk....  sebabnya gua malas nak menaip... adios....

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.