Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

ORANG PANDAI AGAMA BERCAKAP LUCAH DAN KURANG SOPAN

Rabu, 28 September 2011

HANGAT - MASHITAH SUKA " MAIN BELAKANG " DIKUTUK?


Hari ini Mashitah menulis di Utusan Malaysia, rencananya bertajuk Kemelut hudud, hipokrasi atau kuku besi ?

Dengan penuh bersemangat saya mula membaca tulisan itu, tengah ralit membaca tiba di perenggan ke 17 saya benar-benar tersentak apabila Mashitah yang kita semua kenali sebagai seorang yang berimej ustazah dan seorang timbalan menteri yang menjaga hal ehwal agama islam menggunakan perkataan 'main belakang'sebagai ganti perkataan liwat.
PKR nampaknya mencari jalan selamat, kerana parti itu amat bergantung kepada sokongan orang Melayu, maka dengan memberikan sokongan kepada HHK, bererti serangan dari dalam Pas tidak akan berlaku. Jika ini dapat dipertahankan, maka penyokong tegar Pas akan memberikan sokongan kepada Anwar untuk terus mencari helah dan memperlambatkan perbicaraan kes "main belakang" yang bertentangan dengan nilai-nilai Islam.
Selepas membacanya saya terus berhenti seketika kerana terkejut dengan penggunaan perkatan itu dari seorang wanita yang berimej warak dan dalam masa yang sama beliau juga seorang timbalan menteri yang menjaga hal ehwal agama islam.

Mana mungkin seorang timbalan menteri yang jaga hal ehwal agama islam, yang jaga mufti-mufti, yang jaga imam-imam dan yang jaga hukum hakam agama islam dan lain-lain lagi yang berkenaan islam boleh guna perkataan tidak senonoh seperti itu.

2 orang berkata:

Unknown said...

top article find out browse this site bags replica ysl try this the original source

slono said...

navigate to this website q6z40l2o75 bags replica gucci replica bags forum Website t5i61e4q09 louis vuitton fake replica bags wholesale s9v72a8d21 replica bags aaa why not try this out a9r61o7r26 replica bags australia

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.