Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

MINTA PERKASA KACAU LAGI CERAMAH MAT SABU

Saturday, October 1, 2011

AMARAN DARI PERKASA BUAT MAT SABU SEMAKIN LAKU DI NS - CERAMAH 06 OKT DI REMBAU,


Oleh: WFAUZDIN NS
TABIK buat PKR Cabang Rembau serta PAS Rembau kerana menjadi pihak pertama `menongkah arus' selepas PERKASA NS melarang Mat Sabu, Timbalan Presiden PAS untuk jejakkan kaki ke bumi NS, iaitu bumi milik semua bukan milik mak bapak PERKASA. Mat Sabu akan berceramah di Rembau pada 06 Okt ini nanti, dan `Welcome PERKASA.'

Jika pihak Polis tidak berpolitik, sudah tentu permit akan dikeluarkan dan jika tiada permit pun mungkin program boleh dijalankan juga kerana kita ambil dalil di Bera, Kuala Lipis pada 25 Sept yang lalu sewaktu betina Umi Hafilda berceramah, mencarut dan memaki DS Anwar dalam ceramahnya yang tiada permit. Ketika itu DS Anwar juga sedang berceramah di lokasi bertentangan tetapi ceramah DS Anwar adalah `halal' kerana berpermit. Aku harap undang-undang Polis Pahang sama dengan undang-undang Polis NS.

Marilah kita beramai-ramai hadir di Rembau pada tarikh tersebut untuk menjadi `saksi' bahawasanya ceramah Pakatan Rakyat sentiasa aman jika tiada gangguan dari `hantu bukit'. Biasalah, jika `hantu atau iblis' datang merasuk, sudah tentu ada yang `dirasuk.' Jadi, eloklah `hantu dan iblis' jangan menghampiri program itu nanti.

Syabas sekali lagi kepada Cabang PKR Rembau di bawah Chegu Bard kerana tidak memperdulikan amaran bodoh dari PERKASA NS itu. Jangan pula kerana amaran bodoh itu, maka pihak Polis jadikan dalil untuk mengharamkan ceramah tersebut kerana sememangnya itulah cita-cita PERKASA yang penakut ini untuk menyekat program penerangan dari Mat Sabu, khususnya.

Kita akan buktikan bahawa ceramah akan berjalan dengan baik dan aman KECUALI jika `hantu bukit beras' dari NS muncul. /wfauzdin.blogspot.com
free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.